Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Вівторок, 15 липня, 03:33:02

Діяльність новостворених громад: з чого розпочинати?

12.12.2020   10:20Агенцiя

Реорганізація селищних та сільських рад, формування виконавчих органів та уповноважених підрозділів, необхідних для реалізації повноважень органів місцевого самоврядування, прийняття на роботу та вивільнення працівників, дотримання їхніх соціальних гарантій, – саме такі першочергові завдання реалізовуватимуть новосформовані територіальні громади.

Фактично йдеться про можливості, надані законом про порядок реорганізації органів місцевого самоврядування (ОМС) та райдержадміністрацій (№ 1009-IX), який почав діяти з 7 грудня 2020 р.

Але як провести зазначені процедури оптимально та в межах чинного законодавства? Відповіді на ці та інші запитання надавали експерти Школи управління людськими ресурсами Програми Ради Європи «Децентралізація і  реформа публічної адміністрації в Україні» Наталія Гнидюк та Галина Семенець  під час вебінару «Організація роботи ради об’єднаної територіальної громади». Навчання проведене Чернігівським центром підвищення кваліфікації спільно із зазначеною Програмою Ради Європи 10 грудня 2020 р. для новообраних голів та секретарів територіальних громад області.

Наталія Гнидюк акцентувала увагу присутніх на обов’язкових структурних підрозділах та уповноважених особах, які  повинні бути утворені чи призначені в громадах. До них належать: окремий фінансовий орган зі статусом юридичної особи, служба у справах дітей, центри професійної підготовки педагогічних працівників та надання соціальних послуг, уповноважені особи з питань запобігання корупції та здійснення публічних закупівель. Вона пояснила умови надання соціальних гарантій особам, які перебували на виборних посадах, та підстави їхнього повернення на попереднє місце роботи. Експерт закликала дотримуватись жорстких обмежень, встановлених законодавцем для членів виконавчих комітетів рад, зокрема щодо відсутності депутатського мандату.

Галина Семенець детально зупинилася на фінансових аспектах реорганізації юридичних осіб публічного права та передачі пов’язаного з ними майна. Вона пояснила різницю в повноваженнях окремого фінансового органу та бухгалтерської служби, розповіла про особливості організації бюджетного процесу на 2021 рік,  виконання окремих бюджетів територіальних громад, управління об’єктами комунальної власності в період реорганізації. Експерт окреслила порядок створення та діяльності інвентаризаційних комісій, передачі майна від обласних та районних рад у комунальну власність громад.

Окрім цього, учасники вебінару отримали низку роз’яснень щодо прийняття працівників на посади в ОМС шляхом переведення або конкурсу, попередження ситуацій з конфліктом інтересів в їхній поточній діяльності та під час проведення сесій.

Чернігівський центр підвищення кваліфікації

Останні новини Чернігівщини

Консультанти громад Чернігівщини з ментального здоров’я в межах Дня спільнодії ознайомилися з провідними надавачами послуг в сфері психічного здоров’я та психосоціальної підтримки населення 17:32

В обласній лікарні цього року запрацювало реабілітаційне відділення «RECOVERY». Тут відновлюються поранені військові. Облаштоване – коштом БО «Фонд Віктора Пінчука – Соціальна Ініціатива».

7 медалей здобули юні спортсмени на чемпіонаті України серед ДЮСШ та СДЮШОР серед юнаків і дівчат з веслування на байдарках і каное 16:48

З 09 до 13 липня в Умані відбувся Командний чемпіонат України серед ДЮСШ та СДЮШОР серед юнаків і дівчат з веслування на байдарках і каное.

За втручання прокуратури у державну власність повернуто захисну споруду 16:22

За втручання органів прокуратури забезпечено виконання рішення суду щодо повернення до державної власності приміщення протирадіаційного укриття.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини