Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Четвер, 28 березня, 20:41:30

Про роботу фонду комунального майна міської ради

11.03.2015   12:37Агенцiя

Про управління об’єктами комунальної власності територіальної громади м. Чернігова інформував голова фонду комунального майна міської ради Олександр Буцко. Він зазначив, що соціально-економічний розвиток міста Чернігова - це результат насамперед виваженої і гнучкої політики органів місцевого самоврядування щодо застосування сучасних механізмів управління комунальною власністю територіальної громади м. Чернігова.

Основними функціями Фонду є:
здійснення обліку майна комунальної власності, забезпечення контролю за його використанням; слідкування за його рухом, проведення або надання дозволу на списання, обмін та передача з балансу на баланс майна комунальних підприємств, організацій комунальної власності, яке знаходиться у них на правах господарського відання або оперативного управління; закріплення за зазначеними структурами майна комунальної власності на правах господарського відання або оперативного управління у порядку, встановленому чинним законодавством;
здійснення процедури прийняття об’єктів інших форм власності до комунальної власності та навпаки;
здійснення процедури передачі в оренду комунального майна;
здійснення контролю за використанням комунального майна, за своєчасною та повною сплатою орендної плати орендарями комунального майна;
здійснення процедури приватизації (відчуження) об’єктів комунальної власності та контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу.

Фондом комунального майна міської ради підготовлений у квітні 2014 року оновлений перелік об’єктів комунальної власності територіальної громади міста Чернігова, що налічує: 1505 об’єктів нерухомого майна, 2009 об’єктів житлового фонду, 779 транспортних засобів.

Залишкова вартість основних фондів, а саме: об’єктів нерухомого майна, житлового фонду та транспортних засобів, установ та організацій міста Чернігова станом на 01.01.2014 складає 7 770 917,1 тис. грн.

Згідно з Переліком фондом комунального майна міської ради укладено 39 договорів на закріплення майна на праві господарського відання або оперативного управління з підприємствами, установами, закладами та організаціями до яких кожного року додатковими угодами вносяться відповідні зміни щодо руху майна.

На підставі рішень міської ради у 2014 році до об’єктів права комунальної власності зараховано 30 об’єктів житлового фонду, з них: 22 квартири, а також, 131 відрізок зовнішніх мереж електро-, тепло-, газо-, водопостачання та водовідведення, 12 будівель та споруд, призначених для обслуговування мереж, у переважній більшості це зовнішні мережі до новозбудованого житлового фонду.

Аналізуючи кількісні показники прийнятих протягом 2014 року у комунальну власність об’єктів можна зробити висновок, що значно збільшилась кількість прийнятих зовнішніх інженерних мереж. Це пояснюється тим, що у 2013 році не приймалися від забудовників мережі електро- та газопостачання у зв’язку з невизначеністю процедури їх передачі експлуатуючим підприємствам: ПАТ «Чернігівобленерго» та ПАТ «Чернігівгаз». Укладені у 2014 році згідно з відповідними рішеннями міської ради договори на господарське віддання з зазначеними акціонерними товариствами вирішили питання щодо передачі об’єктів газо-, електропостачання у комунальну власність та їх експлуатацію і належне утримання.

Мережі приймаються і передаються на обслуговування:
водопостачання та водовідведення на поповнення статутного капіталу комунальному підприємству «Чернігівводоканал» міської ради;
теплопостачання - за договорами оренди ЦМК ПАТ «Облтеплокомуненерго» та ТОВ фірмі «ТехНова»;
електропостачання та газопостачання - за договорами на господарське відання ПАТ «Чернігівобленерго» та ПАТ «Чернігівгаз».

На виконання Програми передачі гуртожитків у власність територіальної громади м. Чернігова та реалізації житлових прав мешканців гуртожитків на 2014-2015 роки, затвердженої рішенням міської ради від 30.12.2013 (36 сесія 6 скликання) у 2014 році рішенням міської ради надана згода на передачу 7 гуртожитків.

Розпочата у 2014 році триває робота по передачі у комунальну власність двох гуртожитків державної власності:
по вул. 1 Травня, 179а, (балансоутримувач – УДППЗ «Укрпошта»);
по пров. Вокзальному, 14а (балансоутримувач – відокремлений підрозділ моторвагонного депо Чернігів ДТГО «Південно-Західна залізниця»).

Проблемним залишається питання передачі у комунальну власність територіальної громади м. Чернігова гуртожитків, які при приватизації увійшли до статутних капіталів акціонерних товариств і перебувають у власності: ПАТ ВТФ “Сіверянка”, ПАТ “Чернігівоблбуд”, ПАТ РМЗ “Жовтневий молот”, ЖКП корпорації “Чернігівоблагропромбуд”.

З цього питання протягом року неодноразово проводились засідання комісії за участю власників гуртожитків та їх мешканців з виїздом на об’єкти, але відсутність згоди власників на передачу та дієвого механізму компенсації вартості гуртожитків їх власникам з цільовим фінансуванням з державного та міського бюджету не дає можливості позитивно вирішувати ці питання.

Робота по цьому напрямку не припиняється, як з боку державних органів влади так і міської ради. За результатами парламентських слухань «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків: проблеми та шляхи їх вирішення» постановою Верховної Ради України від 02.09.2014 року схвалено рекомендації парламентських слухань, відповідно до яких органам місцевого самоврядування рекомендовано до кінця 2014 року провести адресну (спискову) та до кінця 2015 року - повну (з технічними характеристиками) інвентаризацію всіх гуртожитків (незалежно від форм власності), розташованих на відповідній території.

У зв’язку із змінами в законодавстві з 1 січня 2013 року право власності на об’єкти нерухомого майна, які приймаються у комунальну власність на безоплатній або платній основі, виникає з дня державної реєстрації такого права. Тобто, державній реєстрації підлягають нерухомі об’єкти безхазяйного майна, житловий фонд, зокрема, квартири, які приймаються у комунальні власність територіальної громади м. Чернігова.

На фонд комунального майна міської ради покладені повноваження по замовленню технічної інвентаризації та оформленню державної реєстрації об’єктів нерухомості комунальної власності територіальної громади м. Чернігова.

За інформацією комунальних підприємств та бюджетних установ правовстановлюючі документи оформлені на 238 об’єктів, що становить 19,37 % від загальної кількості.

Серед 556 об’єктів нерухомості комунальних підприємств на 135 оформлено правовстановлюючі документи, що становить 24,28%.

Із 585 об’єктів нерухомості бюджетних установ на 26 оформлено правовстановлюючі документи, що становить 4,4%, а саме:
освіта – 413 (0,24%);
охорона здоров’я – 115 (13,05%);
культура – 9 (0%);
установи – 48 (20,84%).

Станом на 01.01.2015 на балансі фонду комунального майна міської ради перебуває 88 об’єктів нерухомого майна, з яких на 77 об’єктів оформлено правовстановлюючі документи, що становить 87,5%.

Крім цього, за кошти орендаря оформлені документи на всі об’єкти нерухомості, які входять до складу ЦМК об’єкта теплопостачання житлового фонду та соціальної сфери, який перебуває в оренді ПАТ «Облтеплокомуненерго», а це 131 будівля або споруда.

На ЦМК «Чернігівська ТЕЦ», до складу якого входять 137 об’єктів нерухомості, правовстановлюючі документи не оформлені. Це першочергове завдання на 2015 рік.

У 2014 році на фінансування цього напрямку Програми управління комунальним майном територіальної громади м. Чернігова на 2014-2016 роки з бюджету міста фонду було виділено 42,3 тис. грн., витрачено 30,7 тис. грн.

За ці кошти здійснена технічна інвентаризація та виготовлені технічні паспорти спеціалістами МБТІ на 4 крупних об’єкта, проведена державна реєстрація права власності за територіальною громадою м. Чернігова в реєстраційній службі Чернігівського міського управління юстиції на 112 об’єктів.

У свою чергу, відсутність документів, які підтверджують право власності територіальної громади м. Чернігова на об’єкти, створює проблеми в судових інстанціях та при вирішенні питань оренди та приватизації.

Одним з головних завдань Фонду є виконання доходної частини міського бюджету коштів від оренди та приватизації комунального майна. Саме кошти від приватизації наповнюють бюджет розвитку, з якого фінансуються будівництво та реконструкція важливих об’єктів інфраструктури.

Рішенням міської ради від 30.12.2013 (36 сесія 6 скликання) затверджені Переліки об’єктів комунальної власності територіальної громади м. Чернігова, які підлягали приватизації у 2014 році, до яких включені 8 об’єктів, два з яких підлягало приватизації шляхом викупу, 4 - шляхом продажу на аукціоні та два - шляхом продажу на аукціоні за методом зниження ціни.

Протягом звітного періоду оголошено 4 аукціони, два з яких - аукціони за методом зниження ціни, на які було виставлено 6 об’єктів. Деякі об’єкти виставлялись на аукціони неодноразово. Всі аукціони не відбулись: два - у зв’язку з поданням на участь в аукціоні однієї заявки, два - у зв’язку з відсутністю заяв.

У результаті проведеної роботи у 2014 році приватизовано шляхом викупу 5 об’єктів. Укладено договори купівлі-продажу на суму 2 722 тис. грн.

При плані надходження до міського бюджету 2 млн. грн., за підсумками 2014 року до бюджетів перераховано: до міського - 646,6 тис. грн.; до Державного ПДВ - 129,3 тис. грн.

Оплата за договорами купівлі-продажу, укладеними у грудні 2014 року, здійснюється відповідно до законодавства протягом 30 календарних днів, тому кошти у сумі 416,6 тис. грн. надійшли у грудні 2014 року, а 1 621,84 тис. грн. - у січні 2015 року.

Усереднена вартість за 1 кв. м проданих у 2014 році об’єктів склала 3,9 тис. грн., що на 0,3 тис. грн. вище, ніж у минулому році.

Недовиконання планових завдань пояснюється зниженням економічної активності інвесторів у зв’язку з загальною ситуацією в країні, а також відсутністю нових привабливих об’єктів до приватизації.

До того ж, протягом останніх років значно знизився попит на придбання у власність орендованих об’єктів у зв’язку з фінансовою неспроможністю більшості орендарів. Наприклад, якщо до фонду у 2010 році надійшло 10 звернень стосовно приватизації нежитлових приміщень, то у 2014 - лише 3.

З метою залучення інвестицій на об’єкти комунальної власності територіальної громади м. Чернігова у Програмі приватизації запроваджено конкурентні способи прискореного продажу: аукціон за методом зниження ціни та аукціон без оголошення ціни. Ці процедури застосовуються лише після спроби продати об’єкти всіма іншими передбаченими законодавством способами. Мета цих процедур – продати інвестиційно непривабливі об’єкти, які уже не раз виставлялися на продаж, створити умови для поновлення діяльності цих об’єктів.

Але оголошені аукціони за методом зниження ціни (до 30%) не дали результату – не знайшлося покупців, а аукціон без оголошення ціни ще в Україні не практикується.

Вартість продажу об’єктів комунальної власності під час викупу та початкова вартість об’єктів при продажу на аукціоні визначалась на засадах незалежної оцінки. Незалежну оцінку об’єктів, які підлягали приватизації у 2014 році, було здійснено із залученням суб’єктів оціночної діяльності.

Фонд комунального майна міської ради постійно приділяє увагу питанню контролю за правильністю здійснення оцінки майна, дотриманням вимог нормативно-правових актів з оцінки та відповідно до статті 13 Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» двома фахівцями фонду, які мають відповідні кваліфікаційні свідоцтва оцінювачів, у встановлені законодавством строки здійснено рецензування 203 звітів про оцінку майна.

Фондом постійно проводиться робота з контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу об’єктів та аналіз результатів виконання покупцями взятих зобов’язань.

За станом на 01.01.2014 на обліку у фонді перебувало 24 договори купівлі-продажу. Із загальної кількості у 2014 році перевірено 24 договори, що охоплює 100 % об’єктів, які підлягали контролю відповідно до передбачених законодавством строків – 5 років.

Як показує аналіз здійснених перевірок: профіль діяльності об’єктів збережено у 24 об’єктів, 9 об’єктів перепродано, 1 - перепродано частинами, 2 - передано в оренду. Зобов’язання, передбачені договорами купівлі-продажу, покладено на нових власників. На деяких об’єктах власниками проведено або проводяться ремонтні роботи, інші - утримуються у належному стані.

Слід відзначити, що значна кількість приватизованих об’єктів на сьогодні є позитивними прикладами господарського ставлення до придбаного майна та оперативного реагування власників на зміни кон’юнктури ринку.

Звіт фонду комунального майна міської ради про хід та результати відчуження майна комунальної власності територіальної громади м. Чернігова у 2014 році буде заслуховуватися на пленарному засіданні міської ради 12 березня. З його повним текстом можна ознайомитися на сайті міської ради, - повідомив доповідач.

Одним із найбільш ефективних способів використання комунального майна є оренда, а надходження від оренди постійно забезпечують стабільне поповнення міського бюджету.

Фондом комунального майна міської ради станом на 01.01.2015 укладено 191 договір оренди, з них: 2 договори оренди цілісних майнових комплексів, які забезпечують теплопостачання міста.

Сума надходжень за 2014 рік від орендної плати до міського бюджету складає 19703,6 тис. грн., що становить 114,8% від запланованої 17160,0 тис. грн. У тому числі:
- за цілісні майнові комплекси – 17161,2 тис. грн. (110,4% від плану - 15540,0 тис. грн.);
- за нерухоме та інше окреме індивідуально визначене майно – 2542,4 тис. грн. (156,9% від плану – 1620,0 тис. грн.).

Надходження останніх 4-х років свідчать про ріст надходжень від орендної плати за ЦМК і поступове зменшення надходжень за оренду нерухомого майна.

Збільшення у 2014 році на 6 млн. грн. надходжень коштів до міського бюджету від орендної плати за ЦМК у порівнянні з надходженнями 2013 року досягнуто у результаті перерахунку орендної плати за незалежною оцінкою, проведеною у 2013 році.

Попри непогані показники щодо надходження коштів від оренди комунального майна спостерігаються певні негативні тенденції. Серед укладених договорів менше 10 договорів з місячною орендною платою від 5 до 25 тис. грн.; біля 50 договорів - від 1 до 5 тис. грн. та до 1 тис. грн. – майже 90 договорів.

Найбільшими платниками орендної плати за нерухоме майно у 2014 році були ТОВ «Лагрос» - 183,0 тис. грн., приватне підприємство «Спеціальна енергетична компанія» - 168,5 тис. грн., «Гіпократ» - 115,8 тис. грн.

За останні роки визначилася стійка тенденція до зменшення надходжень коштів до міського бюджету від орендної плати за інше окреме індивідуально визначене майно внаслідок збільшення у загальній структурі орендованих площ нерухомого комунального майна питомої ваги площ, що передані в оренду з орендною платою 1 грн. на рік та відсутністю привабливих об’єктів нерухомості для передачі в оренду.

Загальна орендована площа приміщень за всіма договорам оренди складає - 33 243 кв.м., з них площа по орендарях, які сплачують орендну плату 1 грн. на рік - 18 631 кв. м (56,0% від загальної площі), збільшилася на 3% у порівнянні з 2013 роком.

За орендарями їх можна поділити на три групи:
- бюджетні установи, що фінансуються з міського бюджету - 3 735 кв.м (11,2 %);
- бюджетні установи, що фінансуються з обласного та державного бюджетів - 9 849 кв.м (29,6 %);
- інші установи та організації - 5047 кв.м. (15,2 %).

Серед 35 установ: фінансуються з міського бюджету - 23, обласного - 4, державного бюджету - 8 та 15 - громадські, благодійні, релігійні організації.

Це занадто велика кількість договорів, за якими орендарі фактично безоплатно (1 грн. на рік) користуються майном територіальної громади м. Чернігова. У результаті чого від орендної плати бюджет щорічно недоотримує – більше 800 тис. грн., якщо застосовувати ставки Методики КМ.

За результатами звітів цих орендарів щодо заходів, спрямованих на покращення протягом 2014 року фізичного (технічного) стану орендованого майна, фондом комунального майна спільно з постійними комісіями міської ради з питань комунальної власності та розвитку підприємництва і соціально-економічного розвитку, фінансів та бюджету буде проаналізовано на відповідність інтересам громади м. Чернігова договори, що укладено з орендною платою 1 грн. на рік. У разі необхідності будуть підготовлені пропозиції міській раді щодо їх перегляду.

Значна частина орендарів підтримує орендоване майно у доброму стані, здійснює заходи, які сприяють зберіганню та поліпшенню комунального майна та проводять діяльність соціально-культурного спрямування, мають добру репутацію і знані серед мешканців міста.

Але є і такі орендарі, які практично з дня укладення договору недостатньо роблять у цьому напрямку. Це стосується, зокрема, Чернігівського відділу Союзу українок (з яким договір оренди на частину будівлі по проспекту Миру, 74 не продовжено на новий термін). (ГО -«Сузі’ря», бюджетні установи - Міське управління ВС (Шевченка, 13).

У засобах масової інформації та Інтернеті з’являються різні публікації та інтерв’ю щодо оренди об’єктів комунальної власності громадськими та благодійними організаціями. Зокрема, негативна публікація щодо цього була по Центру медико-соціальної та фізичної реабілітації інвалідів з порушенням фізичного розвитку «Інтеграція».

У червні 2014 року Центру було передано в оренду одноповерхову будівлю, склад, гараж, навіс, розташовані на земельній ділянці по вул. Станіславського, 40. Об’єкт і територія підходять для користування і знаходження там інвалідів з вадами фізичного розвитку, але він дійсно потребує ремонту та пристосування для користування цією категорією людей.

Рішенням міської ради у листопаді 2014 року орендарям встановлена орендна плата у розмірі 1 грн. на рік, крім цього, в рамках Програми підтримки громадських організацій виділені кошти на оплату комунальних платежів.

Оренда ЦМК, що забезпечують теплопостачання об’єктів житлового фонду та соціальної сфери, які орендуються ТОВ фірмою «ТехНова» та ПАТ «Облтеплокомуненерго», це не тільки стабільне поповнення міського бюджету більше, ніж на 17 млн. грн., у 2014 році, а у 2015 році прогнозується біля 20 млн. грн., це ще оновлення і модернізація орендарями основних фондів.

Прийняті у 2014 році Інвестиційні програми модернізації та реконструкції об’єктів теплопостачання включають комплекс заходів для підвищення рівня надійності та забезпечення ефективної роботи систем централізованого теплопостачання, який містить зобов’язання орендарів щодо будівництва (реконструкції, модернізації) об’єктів у цій сфері.

Протягом звітного року ТОВ фірмою «ТехНова» проведена реконструкція котлоагрегатів, схеми видачі електроенергії, пилосистем колів, капітальний ремонт золонакопивувача, покрівель будівель і споруд, заміна насосів, реконструкція теплових мереж, модернізація тепловозного парку та інше на загальну суму близько 50 млн. грн., нараховані амортизаційні відрахування за цей період складають 20 млн. 63 тис. грн.

У переважній більшості виконані заходи Інвестиційної Програми ПАТ «Облтеплокомуненрго» на 2014 рік, зокрема, проведена реконструкція котелень, розташованих за адресами: вул. Бєлова, 6а; вул. Орловська, 2а; вул. Соснова, 23; вул. Гагаріна, 27; вул. Малясова, 14 та інші роботи на загальну суму 23 439 тис.грн., нараховані амортвідрахування за цей період - 23553 тис. грн.

У 2014 році фондом комунального майна міської ради розміщено 12 оголошень про наміри щодо передачі в оренду 22 об’єктів нерухомого майна, за якими укладено 11 договорів оренди.

Крім того, фондом комунального майна міської ради укладено ще 6 договорів оренди, укладення яких не потребує розміщення оголошення про наміри щодо передачі в оренду та 97 додаткових угод до діючих договорів оренди.

Комунальними підприємствами та бюджетними установами оголошено 37 намірів щодо передачі в оренду 57 об’єкта нерухомого майна, за якими фондом комунального майна міської ради станом на 01.01.2015 погоджено 45 договорів оренди.

У звітному періоді конкурси на право укладення договорів оренди не проводилися.

На підставі виданих фондом комунального майна міської ради дозволів комунальними підприємствами і бюджетним установам станом на 01.01.2015 укладено 361 договори оренди (відповідно: освіта - 111, охорона здоров’я - 151, культура - 20, комунальні підприємства - 40 та установи - 39), за якими отримано 3474 тис. грн., у т.ч. освіта – 734 тис. грн., охорона здоров’я – 1784 тис. грн., культура – 197 тис. грн., комунальні підприємства 548,3 тис. грн. та установи – 211,8 тис. грн., які залишаються у розпорядженні комунальних підприємств і спрямовуються на поповнення обігових коштів та бюджетних установ, що зменшує витрати з міського бюджету на їх утримування.

Закладами охорони здоров’я укладено 41,8 % від загальної кількості договорів, укладених комунальними підприємствами і бюджетним установами міста, управлінням освіти – 30,8%.

Серед закладів охорони здоров’я найбільшу кількість договорів оренди укладено Чернігівською міською лікарнею № 1 – 56, або 37,1%, отримано 668,7 тис. грн. (37,5% коштів, отриманих закладами охорони здоров’я).

Серед комунальних підприємств найбільше договорів укладено КП «ЖЕК-10» - 11, або 27,5%, отримано коштів 232,6 тис. грн. (43%, отриманих комунальними підприємствами).

У 2014 році фондом комунального майна міської ради перевірено та погоджено 54 договори оренди та 164 додаткові угоди до діючих договорів оренди, укладених комунальними підприємствами і бюджетними установами міської ради.

На жаль, у комунальній власності територіальної громади міста Чернігова залишилося дуже мало об’єктів нерухомості, привабливих для суб’єктів підприємницької діяльності як по ціні, так і по місцезнаходженню, про що свідчить неодноразова публікація оголошень про намір фонду передати в оренду нежитлових приміщень по вул. 50 років ВЛКСМ, 50 – 5 разів, по вул. Одинцова, 9в, вул. Савчука, 7а та вул. 1 Гвардійської Армії, 8 - по 4 рази кожне.

Серед них значна кількість об’єктів непридатні для використання без проведення капітального ремонту, а в окремих випадках реконструкції, розташовані у підвальних і напівпідвальних приміщеннях житлових будинків, не користуються попитом.

Фонд комунального майна міської ради проводить постійний аналіз ефективності використання орендованого комунального майна, контролює своєчасність і повноту надходжень орендної плати, використання його за призначенням, стану орендованого майна.

У 2014 році фондом комунального майна міської ради проведено 205 перевірок виконання орендарями умов договорів оренди з виходом на об’єкти оренди, у тому числі спільно з працівниками фінансової інспекції в Чернігівській області під час планової перевірки фонду проведено контрольне обстеження нежитлових приміщень, які перебувають на балансі фонду комунального майна міської ради, щодо їх цільового використання та збереження орендарями комунального майна.

Крім того, у звітному періоді фондом проведено перевірки виконання умов договорів оренди об’єктів комунальної власності територіальної громади міста Чернігова, що укладені комунальними підприємствами «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування», «Дільниця з контролю за благоустроєм міста», «АТП-2528», «Зеленбуд», «Чернігівводоканал», «Чернігівське тролейбусне управління», «Шкільне», «Будинок книги», а також бюджетними установами: управлінням споживчого ринку та підприємництва Чернігівської міської ради та управлінням транспорту та зв’язку Чернігівської міської ради.

У складних економічних умовах та фінансової нестабільності сьогодення забезпечення своєчасного і повного надходження орендної плати набуває особливого значення.

На 01.01.2015 року орендарі комунального майна заборгували громаді міста Чернігова майже 305 тис. грн. за діючими договорами, з них більше 180 тис. грн. становлять борги 5 орендарів: ТОВ «Лагрос» - 80 тис. грн., ПВКП «Флагман» - 59,4 тис. грн.; ТОВ «Криниця» - 21,8 тис. грн., ФОП Глухова - 11 тис. грн., ФОП Крижановський - 9 тис. грн. По трьох з них матеріали на стягнення боргу та виселення передані до прокуратури або розглядаються у суді.

Протягом року фондом комунального майна міської ради направлено боржникам 103 претензії, подано 12 позовних заяв та 22 заяви до ДВС, взято участь у 43 судових засіданнях, з яких, як правило, слухалися позовні заяви про стягнення боргу за договорами оренди; розірвання договорів оренди; виселення орендарів з незаконно займаних приміщень; стягнення збитків.

Основні причини зростання заборгованості із сплати орендної плати та неустойки вбачаємо у недосконалості законодавства, недосконалості системи судочинства та бездіяльності виконавчої служби.

Тривалий час на виконанні ДВС перебувають справи по орендарях, які мають значні суми заборгованості з орендної плати та несплаченої неустойки, нарахованої за безпідставне використання приміщень, зокрема, це ТОВ «Сучасні деревообробні технології»; ПАТ ДАК «Національна мережа аукціонних центрів»; ТОВ «Чернігівнафтопостач»; ФОП Боднарук В. В.

Протягом 2014 року до ДВС подано заяв на суму 553,6 тис. грн., фактично стягнуто 9,9 тис. грн., що становить 1,8%.

Фондом комунального майна міської ради проводиться правова робота, спрямована на правильне застосування, неухильне дотримання вимог законодавства під час виконання працівниками фонду покладених на них завдань і функціональних обов’язків, а також представництво інтересів фонду в судах та інших органах державної влади.

З метою належного контролю і своєчасного виконання завдань щодо захисту майнових прав інтересів територіальної громади м. Чернігова фонд активно співпрацює з органами прокуратури. Крім того, робота фонду комунального майна міської ради тісно пов’язана з роботою управлінь, відділів міської ради, комунальних підприємств.

Останні новини Чернігівщини

З 1 квітня 2024 року на Чернігівщині розпочинається нерестова заборона на вилов водних біоресурсів

З 1 квітня 2024 року на Чернігівщині розпочинається нерестова заборона на вилов водних біоресурсів 15:04

З 1 квітня 2024 року з метою охорони нерестовищ у рибогосподарських водних об’єктах та забезпечення сприятливих умов нересту водних біоресурсів, відповідно до Правил рибальства та наказу Управління Державного агентства з розвитку меліорації, рибного господарства та продовольчих програм у Чернігівській області від 22.03.2024 №45 на Чернігівщині розпочинається заборона добування (вилову) водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах) на період нересту.

За матеріалами СБУ винесено вирок російському окупанту, який знущався над сім’єю з неповнолітніми дітьми 14:55

За матеріалами СБУ суд виніс вирок військовому рф, причетному до вчинення воєнних злочинів під час тимчасового захоплення частини Чернігівської області.

Державна реєстраторка підозрюється у зловживанні повноваженнями, що спричинило неправомірне вибуття з державної власності земельних ділянок сільськогосподарського призначення 14:51

За процесуального керівництва Прилуцької окружної прокуратури повідомлено про підозру державному реєстратору однієї із сільських рад Прилуцького району у зловживанні своїми повноваженнями з метою отримання неправомірної вигоди, що спричинило тяжкі наслідки та несанкціонованій зміні інформації, що обробляється в автоматизованих системах, вчиненій особою, яка має право доступу до неї, вчиненій за попередньою змовою групою осіб (ч. 3 ст. 365-2, ч. 3 ст. 362 КК України).

Перекривається рух автотранспорту на перехресті вул. Героїв Маріуполя та Кримської

Перекривається рух автотранспорту на перехресті вул. Героїв Маріуполя та Кримської 14:49

З 27 березня по 16:00 год. 9 квітня. Відповідний дозвіл наданий КП «Чернігівводоканал» на засіданні виконавчого комітету Чернігівської міської ради сьогодні.

 Понад 7 мільйонів гривень – на вирішення екологічних проблем Чернігівщини

Понад 7 мільйонів гривень – на вирішення екологічних проблем Чернігівщини 14:45

Профільна робоча група при Чернігівській обласній раді сьогодні, 26 березня, погодила перелік видатків обласного фонду охорони навколишнього природного середовища Чернігівської області на 2024 рік.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини