Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Вівторок, 23 квітня, 12:46:50

Бетховен у виконанні Марини Найдьон

31.01.2020   09:54Агенцiя

Мистецька спадковість — річ, яка червоною ниткою проходить через творчість вчителів і учнів. Свого часу Левко Ревуцький навчав музично-педагогічній справі Данила Юделевича. Той, в свою чергу, виховав як музиканта відомого піаніста Андрія Кутасевича. Андрій Кутасевич — доцент Національної музичної академії України ім. П.І. Чайковського. І — педагог Марини Найдьон, піаністки, добре відомої любителям музичного мистецтва в усьому світі, викладача Чернігівського музичного коледжу ім. Левка Ревуцького.

Марина Найдьон - лауреатка багатьох всеукраїнських та міжнародних конкурсів. Так, 2017-го року вона отримала другу премію на Міжнародному конкурсі «Eurovision Media Star» (Париж, Франція), а в 2018 році - другу премію на Міжнародному конкурсі «Euro Grand Prix in Vienna» (Відень, Австрія).

30 січня Марина Найдьон взяла участь у мистецькому проєкті обласного філармонійного центру фестивалів та концертних програм “Фортепіанний абонемент” з програмою, присвяченою 250-річчю від дня народження Людвіга ван Бетховена. “Марина Найдьон є яскравою представницею саме чернігівської фортепіанної школи”, - каже про піаністку автор і ведучий проєкту, заслужений діяч мистецтв України Олег Васюта.

У виконанні музикантки прозвучали друга і третя частини опусу №31 великого німецького композитора — сонати №17 і №18.

Соната №17, відома також як “Буря” та “Шекспірівська соната”, вважається свого роду психологічним автопортретом Бетховена. У ній багато роздумів, висловлених і невисловлених почуттів, зрештою, трагізму. Натомість Соната №18 сповнена, на думку музикознавців, радості і спокою.

Разом з музикантами квартету духових інструментів Військово-музичного центру Сухопутних військ Збройних Сил України у складі Романа Слабеняка (гобой), Сергія Проценка (кларнет), Олександра Примаченка (валторна), Василя Кріля (фагот) Марина Найдьон виконала Квінтет для фортепіано, гобоя, кларнета, валторни, фагота мі-бемоль мажор, ор.16. У цьому творі мистецтвознавці відзначають вплив Гайдна і Моцарта, але підкреслюють, що партія фортепіано тут — це справжнє бетховенівське «гуркітливе» звучання.

Прес-центр Чернігівського обласного філармонійного центру фестивалів та концертних програм
 

Останні новини Чернігівщини

«Ваш родич потрапив у біду»: на Прилуччині пенсіонерка повірила шахраям та втратила 30 тисяч гривень

«Ваш родич потрапив у біду»: на Прилуччині пенсіонерка повірила шахраям та втратила 30 тисяч гривень 11:01

Поліцейські закликають громадян бути обережними у телефонних розмовах з незнайомцями та не поспішати виконувати їх вказівок пов’язаних з переведенням коштів.

25-річчя Академічного симфонічного оркестру “Філармонія” 10:39

“Любов до гармонії” — це не просто смисл слова “філармонія”. Це, певним чином, спосіб існування, який визначає сутність музичного колективу.

Безпека, захист та ситуація на кордоні. Сергій Деденко назвав основні питання для прикордонних громад 09:34

Громади України, які межують з Російською Федерацією, наразі потребують вирішення низки питань. Серед них безпекове середовище, захист обʼєктів енергетики та майбутнє двадцятикілометрової зони.

 Чернігівські поліцейські відкрили кримінальне провадження за спробу нетверезого водія відкупитися від відповідальності

Чернігівські поліцейські відкрили кримінальне провадження за спробу нетверезого водія відкупитися від відповідальності 09:23

Поліцейські відділу реагування патрульної поліції Чернігівського райуправління викрили 45-річного водія позашляховика, який керував транспортом у нетверезому стані.

«Працевлаштування переселенців та ветеранів війни – один із пріоритетів роботи служби зайнятості» 09:22

Так на «круглому столі», що відбувся днями в Бобровицькій міській раді, сказав заступник директора – начальник управління матеріально-технічного забезпечення та закупівель Чернігівського обласного центру зайнятості Вячеслав Бєлогура.