Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Вівторок, 25 листопада, 20:22:00

Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до обласної державної адміністрації у І півріччі 2012 року

19.07.2012   19:05Агенцiя

Упродовж січня – червня 2012 року на адресу обласної державної адміністрації надійшло 2211 (1815 у відповідному періоді 2011 року) письмових пропозицій, заяв та скарг громадян. В свою чергу, на особистий прийом до ОДА звернулось 119 (162 у 2011 році) громадян. Таким чином, з початку цього року спостерігається збільшення кількості письмових звернень на 18% і зменшення звернень на особистий прийом на 26,5%.

Зменшення кількості звернень громадян на особистий прийом до обласної державної адміністрації сталося завдяки запровадженню з 5 вересня 2011 року „гарячої” телефонної лінії голови облдержадміністрації, яка дала змогу жителям області звертатись до керівництва облдержадміністрації щоденно за безкоштовним телефонним номером, не витрачаючи час та кошти на особисті поїздки до обласного центру.

Серед звернень, що надійшли до облдержадміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України „Про звернення громадян”, 90% складають заяви чи клопотання, 9,7% – скарги, 0,3% – пропозиції і зауваження.

32% від усіх звернень складають звернення від громадян, які мають передбачені законодавством пільги. Це – інваліди, І, ІІ та ІІІ групи (13%); учасники та інваліди війни, учасники бойових дій (5%), діти війни (5%); члени багатодітних сімей, одинокі матері, матері-героїні (5%); учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та особи, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (2%).

21% письмових звернень надійшло до облдержадміністрації від органів влади вищого рівня, з них:
– Адміністрації Президента України – 306 (401 у 2011 р.)
– Кабінету Міністрів України – 140 (106 у 2011 р.)
– Верховної Ради України – 28 (28 у 2011 р.)

Всього у зверненнях було порушено 2397 питань, переважно щодо комунального господарства (537 або 22%), соціального захисту (498 або 21%), праці і заробітної плати (270 або 11%), охорони здоров’я (240 або 10%), аграрної політики (193 або 8%), житлової політики (167 або 7%), транспорту і зв’язку (122 або 5%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (52 або 2%).

24% від усіх звернень, що надійшли до облдержадміністрації, були вирішені позитивно.

На „гарячу” телефонну лінію голови облдержадміністрації у звітному періоді надійшло 344 звернення, 48 з яких були вирішені у терміновому порядку.

Проведені виїзні дні-приймальні облдержадміністрації у Корюківському, Новгород-Сіверському, Семенівському, Щорському та Ріпкинському районах, під час яких до голови облдержадміністрації звернулось 49 громадян. За їх підсумками складені відповідні доручення, хід виконання яких контролюється. На даний час вирішені питання, що порушувались у 9 зверненнях.

14% від усієї кількості письмових звернень надійшло до облдержадміністрації з Адміністрацію Президента України. Частіш у зверненнях до Президента України громадяни порушували питання: соціального захисту, житлової політики, комунального господарства, аграрної політики, охорони здоров’я.

46 звернень було взято на контроль Адміністрацією Президента України, з яких на даний час вирішено – 5.

Щодо решти звернень, які надійшли на адресу обласної державної адміністрації, було вжито визначених законодавством заходів.

Громадянам надані роз’яснення, необхідна інформація. Для вирішення порушених питань надавались відповідні доручення, які перебували на контролі. Так, за зверненнями громадян безпосередньо головою облдержадміністрації за шість місяців було дано 77 доручень, заступниками голови – 2074.


Відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації

Останні новини Чернігівщини

На шпагаті: як чернігівські медійники борються за свободу слова в умовах війни 16:52

В умовах війни свобода слова, доступ до публічної інформації та права журналістів знаходяться на такому собі шпагаті між суспільним інтересом та обмеженнями національної безпеки.

Сплачуйте податки правильно: детальний розбір на прикладі майнових податків 16:34

Для спрощення процесу сплати податків Державна податкова служба України підготувала для громадян пам’ятку з детальними інструкціями щодо сплати податкових зобов’язань з майнових податків, зокрема земельного податку, як через мобільні застосунки банків, так і у касі банківських установ

В Україні запрацював  Ветеран PRO — єдина цифрова платформа для ветеранів, ветеранок та їхніх родин

В Україні запрацював Ветеран PRO — єдина цифрова платформа для ветеранів, ветеранок та їхніх родин 16:16

Уряд України на виконання доручення Президента України представив Ветеран PRO — державну цифрову платформу для ветеранів, ветеранок і їхніх родин, де зібрано всю інформацію про пільги, програми, послуги та можливості в одному місці.

На місці падіння безпілотника в Чернігові ремонтують покрівлі та допомагають мешканцям 16:10

Сьогодні на вулиці, що постраждала 24 листопада 2025 року від падіння ворожого безпілотника, працюють комунальні служби — КП «Деснянське», КП «Новозаводське», «ЖЕК-13» та «ЖЕК-10».

Маємо залучати молодь до прийняття рішень у громадах: Іван Ващенко – на зустрічі з юнаками та юнками 12:44

Минулої суботи заступник голови ОДА Іван Ващенко зустрівся з активною молоддю регіону. Захід під назвою «Молодь і влада: зустріч без краваток» відбувся в обласному молодіжному центрі та був присвячений Дню Гідності та Свободи.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини