Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Понеділок, 23 червня, 15:02:24

Більшість опитуваних задоволені форматом роботи громадської приймальні

21.12.2013   11:52Агенцiя

Про результати дослідження по вивченню задоволеності споживачів послуги “Розгляд звернень громадян” у Прилуцькій міській раді

Відповідно до розпоряджень міського голови та з метою вивчення громадської думки жителів міста щодо організації роботи зі зверненнями громадян з 11 листопада по 10 грудня поточного року шляхом анонімного анкетування проводилося дослідження по вивченню задоволеності споживачів послуги “Розгляд звернень громадян”, про що проінформувала на апаратній нараді міського голови начальник громадської приймальні міської ради Людмила Пашук.

Скриньки для збору анкет були встановлені в громадській приймальні, вестибюлі міської ради та Центрі надання адміністративних послуг. Також анкета була розміщена на порталі міста.

Громадянам було запропоновано дати відповіді на 6 запитань, 4 з яких стосувалися організації роботи зі зверненнями, 1 питання стосувалося об’єктивності та неупередженості розгляду звернень та традиційне питання щодо зауважень та побажань у роботі зі зверненнями.

За вказаний період громадяни заповнили 48 анкет. Аналіз відповідей на питання анкети свідчить про те, що більшість опитуваних задоволені форматом роботи громадської приймальні, майже всі респонденти зверталися до міської ради з пропозиціями, заявами чи скаргами.
Більшість опитуваних вважають найзручнішим способом письмове звернення до громадської приймальні міської ради та вказують на доступність подання звернення, можливість отримання консультацій та безпосереднє спілкування з посадовцем.

Одним із зручних способів для громадян є звернення по телефону. Частина опитуваних вважає більш дієвим звернення на особистий прийом до керівництва. У двох анкетах вказано звернення на електронну адресу як найбільш простий і швидкий спосіб подання звернення і отримання відповіді.
Майже всі опитані вважають розгляд звернень посадовими особами міської ради об’єктивним та неупередженим, хоча у двох анкетах зазначена негативна відповідь. Також дві негативні відповіді стосуються формату роботи громадської приймальні. Хоча анкета анонімна, але можна припустити, що негативні відповіді викликані вимогою чинного законодавства подавати звернення особисто, оскільки з даного питання є найбільше нарікань.

На запитання “Чи задоволені Ви форматом роботи громадської приймальні?” 46 опитаних відповіли “так” і лише двоє – “ні”.
Начальник громадської приймальні зауважила, що посадовим особам міської ради необхідно звернути увагу на більш уважне ставлення до заявників та тих питань, які вони піднімають у зверненнях, не забувати про повагу та терпимість до громадян, прислухатися та враховувати думки жителів міста у вирішенні проблем, з якими вони звертаються до міської ради.

Як говорять результати проведеного дослідження, жителів міста задовольняє практика проведення виїзних прийомів, прямих ліній, звернень по телефону тощо, оскільки такі методи роботи користуються попитом у прилучан і повністю забезпечують можливість реалізації конституційних прав громадян на звернення.

Останні новини Чернігівщини

У коледжі й профтехи області почала надходити комп’ютерна техніка від Латвії 12:37

Традиційно передачу обладнання забезпечили представники асоціації «Brunotava», що є надійним та постійним партнером Чернігівщини другий рік поспіль.

Аудит бюджету Ріпкинської селищної територіальної громади: потенціал для підвищення спроможності громади

Аудит бюджету Ріпкинської селищної територіальної громади: потенціал для підвищення спроможності громади 12:17

В Управлінні Північного офісу Держаудитслужби у Чернігівській області проведено чергову робочу зустріч з керівництвом Ріпкинської селищної територіальної громади щодо обговорення результатів державного фінансового аудиту бюджету цієї громади. Дослідженням охоплено період з 01.01.2021 по 31.12.2024.

«Армія відновлення» на Чернігівщині: з початку року видано майже 6 тисяч направлень на суспільно корисні роботи

«Армія відновлення» на Чернігівщині: з початку року видано майже 6 тисяч направлень на суспільно корисні роботи 12:15

До таких робіт залучають безробітних, яким не вдалося знайти роботу за фахом, а також внутрішніх переселенців. На оплату їхньої праці з Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття спрямовано понад 42 млн грн.

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 12:13

Протягом минулої доби зареєстровано 6 небезпечних подій, а саме: 1 аварійну ситуацію на мережах життєзабезпечення та 5 пожеж.

На Конгресових слуханнях Чернігівщина поділилася досвідом просторового планування в громадах 12:12

Представники Чернігівщини онлайн доєдналися до Конгресових слухань. Цього разу мова йшла про просторове планування в територіальних громадах. Це ключовий інструмент управління розвитком територій громад.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини