Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Вівторок, 24 червня, 01:58:32

Чому треба піднімати тарифи на перевезення пасажирів якщо…

01.08.2013   14:49

З 1-го травня 2013 року одночасно, без попередження населення, усі перевізники підвищили вартість проїзду по маршруту Чернігів-Київ на 25% до рівня 50 грн. Попередній тариф у 40 грн. був встановлений у листопаді 2010 року. Тоді одноразове підвищення проїзду також склало 10 грн. або 33,3%.

Офіційних пояснень про причини різкого підвищення вартості проїзду від чиновників чернігівці досі не дочекалися. Тож доводиться обмежитися неофіційною версією самих перевізників: “у зв’язку зі змінами в законодавстві, підвищенням цін на паливно-мастильні матеріали та запчастини”.

Дещо інша ситуація склалася з проектом підвищенням тарифів на проїзд у громадському транспорті в місті Чернігові. Під тиском громадськості міський голова Соколов О.В. призначив на 1 серпня 2013 року громадські слухання на тему: “Перспективи розвитку транспортної галузі у м. Чернігові”. Одне з питань цих слухань: “Щодо вартості проїзду у міському пасажирському транспорті”.

Тож від організаторів і учасників цих вслухань бажано було б почути конкретну відповідь на питання: “Чому треба піднімати тарифи на перевезення пасажирів?” із врахування наступних фактів:

По-перше, якщо не відбулося значного підвищення цін на паливно-мастильні матеріали та запчастини, а більшість автоперевізників у Чернігова використовують в якості пального дешевий метан.

За період з листопада 2010 року по квітень 2013 року офіційний індекс інфляції споживчих цін склав 5,7%, а курс долара США стабільно тримався у цей період на рівні біля 8 грн.

По-друге, якщо місто Чернігів є одним з найбільш компактних міст в країні – відстань від околиць до центру міста складає біля 5 км.

Наприклад, вартість одного кілометру проїзду по маршруту №37 “Вокзал – вул. Єськова”, який має довжину біля 6,3 км, складає біля 40 коп.

По-третє, якщо власниками багатьох маршруток, якими здійснюються перевезення, є деякі чиновники та керівники комунальних закладів, звісно, через підставних осіб.

На нашу думку, у цих чиновників не має жодних підстав турбуватися за інтереси чернігівців, бо їх добробут і статки зростають від підвищення тарифів на проїзд.

Також не має підстав сподіватися, що інтереси звичайних жителів міста захистять народні обранці – члени постійної комісії з питань ЖКХ, транспорту і зв’язку Чернігівської міської ради. Це – представники правлячої Партії регіонів Вакуленко С.В. – директор ТОВ “Автоекспес”, Шкінь О.М. – директор КП “Чернігівводоканал”, Шкурат О.В. – директор ПП “Балтіка-трейд” та член КПУ – Клановець І.В. – завідувач Чернігівського районного сектору управління державної імміграційної служби України в області.

Не багато сподівань і на колишніх обранців від опозиційних партій ВО “Батьківщина” і “Фронт змін”, а зараз позафракційного Мельника О.Г. – заступника директора КП “Будинок книги” Чернігівської міської ради, а також членів депутатської групи “Рідне місто” Білогури В.О. – приватного підприємця, помічника-косультанта народного депутата Атрошенка В.А. і Ткаченко О.А. – директора ТОВ “Укртехмаш”.

І на сам кінець.

У місті Чернігові тільки приватні перевізники вже експлуатують біля 360 транспортних засобів для перевезення пасажирів замість, як вважає перший заступник міського перший заступник чернігівського міського голови Сергій Андрос, оптимальної кількості у 280-300.

Отже, діючі з 2011 року тарифи на проїзд, які вже сягають від 1,75 до 2,50 грн., забезпечують прибутковість роботи перевізників. Наприклад, на зупинці “Центральний ринок” в день можна одночасно побачити 10 і більше транспортних засобів для перевезення пасажирів, яким вже не має місця де притулитися.

Тож про яке підвищення тарифів може йти мова, панове перевізники?
 

Останні новини Чернігівщини

До 15 років позбавлення волі засуджено мешканця Чернігівського району за вчинення зґвалтування своєї доньки 17:46

За публічного обвинувачення прокурорів Козелецької окружної прокуратури судом визнано винним 44-річного мешканця Чернігівського району у вчиненні зґвалтування своєї 12-річної доньки (ч. 4 ст. 152, ч. 6 ст. 152 КК України).

“В ніч на Івана Купала” — разом з Академічним народним хором 16:45

Як завжди, неймовірно барвисту і виразну купальську програму запропонували глядачам артисти Академічного народного хору Чернігівського обласного філармонійного центру під керуванням заслуженого діяча мистецтв України Володимира Коцура.

Засуджено мешканця м.Чернігова за розбійний напад на військовослужбовця 16:21

Прокурором Чернігівської окружної прокуратури в судовому засіданні доведено вину 32-річного місцевого жителя у нападі з метою заволодіння чужим майном, поєднаним з погрозою застосування насильства, небезпечного для життя та здоров’я особи, яка зазнала нападу, вчиненому в умовахвоєнного стану особою, яка раніше вчиняла розбій, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 187 КК України.

Ще три громади області розробляють концепти безбар’єрних маршрутів 15:39

На Чернігівщині триває робота над формуванням комплексної мережі безбар’єрних маршрутів. Крім Олишівської селищної ради, дорожні карти таких проєктів намітили також Гончарівська, Коропська та Парафіївська громади.

Засуджено до 10 років позбавлення волі чоловіка за вбивство односельчанина 14:57

Чернігівською окружною прокуратурою доведено вину 54-річного мешканця одного з сіл Чернігівського району та області за фактом умисного вбивства знайомого своєї дружини (ч.1 ст.115 КК України).

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини