Якість розглянутих звернень формує думку громадян про фіскальну службу
35 «гарячих» телефонних ліній з питань звернень громадян провели з початку року в органах Головного управління ДФС у Чернігівській області.

Питання, порушені під час телефонного спілкування, стосувалися роз’яснення норм Податкового кодексу, адміністрування ПДВ, військового збору та єдиного соціального внеску, оподаткування нерухомості, вимог до оформлення звернень та порядку їх розгляду фіскальною службою. Під час «гарячих» ліній надані відповіді на всі запитання та роз’яснення щодо розв’язання проблем.
Територіальні органи ГУ ДФС у Чернігівській області також провели 45 нарад, 60 семінарів, 58 економічних навчань, під час яких порушувалися питання розгляду звернень громадян. Адже своєчасний і якісний розгляд звернень, що надходять від громадян, є важливою складовою формування іміджу фіскальної служби
Відділ комунікацій ГУ ДФС у Чернігівській області
Останні новини Чернігівщини
Консультанти громад Чернігівщини з ментального здоров’я в межах Дня спільнодії ознайомилися з провідними надавачами послуг в сфері психічного здоров’я та психосоціальної підтримки населення 17:32
В обласній лікарні цього року запрацювало реабілітаційне відділення «RECOVERY». Тут відновлюються поранені військові. Облаштоване – коштом БО «Фонд Віктора Пінчука – Соціальна Ініціатива».
7 медалей здобули юні спортсмени на чемпіонаті України серед ДЮСШ та СДЮШОР серед юнаків і дівчат з веслування на байдарках і каное 16:48
З 09 до 13 липня в Умані відбувся Командний чемпіонат України серед ДЮСШ та СДЮШОР серед юнаків і дівчат з веслування на байдарках і каное.
За втручання прокуратури у державну власність повернуто захисну споруду 16:22
За втручання органів прокуратури забезпечено виконання рішення суду щодо повернення до державної власності приміщення протирадіаційного укриття.