Якість розглянутих звернень формує думку громадян про фіскальну службу
35 «гарячих» телефонних ліній з питань звернень громадян провели з початку року в органах Головного управління ДФС у Чернігівській області.
					
Питання, порушені під час телефонного спілкування, стосувалися роз’яснення норм Податкового кодексу, адміністрування ПДВ, військового збору та єдиного соціального внеску, оподаткування нерухомості, вимог до оформлення звернень та порядку їх розгляду фіскальною службою. Під час «гарячих» ліній надані відповіді на всі запитання та роз’яснення щодо розв’язання проблем.
Територіальні органи ГУ ДФС у Чернігівській області також провели 45 нарад, 60 семінарів, 58 економічних навчань, під час яких порушувалися питання розгляду звернень громадян. Адже своєчасний і якісний розгляд звернень, що надходять від громадян, є важливою складовою формування іміджу фіскальної служби
Відділ комунікацій ГУ ДФС у Чернігівській області
Останні новини Чернігівщини
Понад півтори сотні малюків народилися в жовтні у Чернігові 11:52
У жовтні 2025 року в Комунальному некомерційному підприємстві «Чернігівський пологовий будинок» Чернігівської міської ради з’явилося на світ 156 дітей — 71 дівчинка та 85 хлопчиків.
На Чернігівщині поліція встановлює обставини вибуху в полі, внаслідок якого двоє чоловіків загинули та одного травмовано 11:12
Учора вдень до поліції надійшло повідомлення про те, що внаслідок вибуху у полі у Борзнянській громаді Ніжинського району загинули двоє чоловіків (1993 та 2004 р.н) та ще один (1973 року народження) зазнав травм.
Посилення міжнародного партнерства: в ОВА підписали меморандум з БО «Кент з Україною» 10:48
Меморандум про взаєморозуміння щодо співпраці між Чернігівською ОДА й благодійною організацією «Кент з Україною» (Велика Британія) учора підписали перший заступник голови ОДА Костянтин Мегем і засновник та керівник місії згаданої організації Джордан Мід.
Послуги без бар’єрів: у Бобровицькій громаді працює мобільний ЦНАП 09:43
На Бобровиччині команда місцевого Центру надання адміністративних послуг щодня працює над тим, аби послуги були доступні кожному — у лікарні, в старостаті чи просто вдома у громадян.