Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Четвер, 6 листопада, 11:47:36

Якість розглянутих звернень формує думку громадян про фіскальну службу

08.10.2015   11:46Агенцiя

35 «гарячих» телефонних ліній з питань звернень громадян провели з початку року в органах Головного управління ДФС у Чернігівській області.

Питання, порушені під час телефонного спілкування, стосувалися роз’яснення норм Податкового кодексу, адміністрування ПДВ, військового збору та єдиного соціального внеску, оподаткування нерухомості, вимог до оформлення звернень та порядку їх розгляду фіскальною службою. Під час «гарячих» ліній надані відповіді на всі запитання та роз’яснення щодо розв’язання проблем.

Територіальні органи ГУ ДФС у Чернігівській області також провели 45 нарад, 60 семінарів, 58 економічних навчань, під час яких порушувалися питання розгляду звернень громадян. Адже своєчасний і якісний розгляд звернень, що надходять від громадян, є важливою складовою формування іміджу фіскальної служби

Відділ комунікацій ГУ ДФС у Чернігівській області

Останні новини Чернігівщини

Звернення до Державного архіву області: чим цікавляться громадяни 10:16

Державний архів Чернігівської області є одним з найбагатших в Україні: тут зберігаються документи з кінця XVIII століття до теперішнього часу.

В одному з дитсадочків Чернігова відремонтували укриття завдяки міжнародній підтримці 09:54

Реалізував проєкт Міжнародний благодійний фонд «Янголи Свободи». Вартість – майже 600 тисяч гривень, з яких 527 тисячі профінансував меценат із Казахстану.

Чернігівські спортсмени здобули нагороди на Кубку України з гирьового спорту 09:19

У Києві відбувся Кубок України з гирьового спорту СГСУ, в якому взяли участь понад 200 гирьовиків з восьми регіонів України.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини