Національний конкурс “Краща книга України”
Державним комітетом телебачення та радіомовлення України з метою сприяння розвитку вітчизняного книговидання, удосконалення традицій вітчизняної книговидавничої справи, підвищення ролі книги в суспільстві, популяризації сучасних технологій її художнього оформлення та поліграфічного виконання щороку проводить Національний конкурс “Краща книга України”.
Для участі у конкурсі необхідно надіслати Держкомтелерадіо України два примірники книги однієї назви відповідно до номінацій:
· “МОЯ КРАЇНА” – видання, художні твори, наукові дослідження, фотоальбоми, які різнобічно представлять країну;
· “ЖИТТЯ СЛАВЕТНИХ” – книги про цікаві долі видатних людей, їх особистий внесок у державотворення;
· “СВІТ ДИТИНСТВА” – різножанрові ілюстровані видання для дітей дошкільного віку, школярів та підлітків;
· “АРТ-КНИЖКА” – мистецькі видання, фотоальбоми, фото- книги та інші видання оригінального художнього оформлення;
· “З ГЛИБИНИ ЗНАНЬ” – навчальні видання, довідники, енциклопедичні видання, словники та наукові розвідки;
· “ПРОЗА” – кращі романи, повісті, збірки оповідань, новели, есе вітчизняних і зарубіжних авторів, а також оригінальні видання, які отримали визнання та високо відзначені фахівцями та критиками;
· “ПОЕЗІЯ” – кращі поетичні збірки вітчизняних і зарубіжних авторів, видання і видавничі серії, які отримали визнання та високо відзначені фахівцями і критиками;
· “БЕСТСЕЛЕР” – книга, що мала найвищий рейтинг реалізації в мережі книгорозповсюдження;
· “МИСТЕЦТВО ДРУКУ” – книги, видрукувані на вітчизняній поліграфічній базі і випущені на високому поліграфічному рівні;
· “КРАЩА КНИГА УКРАЇНИ” – унікальні, фундаментальні видання універсальної тематики, які стали подією у вітчизняному книговиданні;
· “КРАЩИЙ ВИДАВНИЧИЙ ПРОЕКТ” – цикл книг, об’єднаний однією темою, що викликав позитивний резонанс у широкого читацького загалу.
До конкурсних видань додаються :
– лист-звернення до журі конкурсу;
– нотація до видання з аргументацією висунення до конкурсу, де проаналізовано його високі художні якості;
– довідка про автора;
– відгуки в пресі про видання, якщо є такі.
Книжкові видання на конкурс і матеріали до них із зазначенням “Національний конкур “Краща книга України” направляти до 1 вересня 2012 р. на адресу Держкомтелерадіо України до відділу книгорозповсюдження та виставок департаменту видавничої справи і преси: 01001, м. Київ, вул. Прорізна, 2, кім. 701; контактний телефон 278 82 27.
Анотації до книг та довідки на авторів надсилати в електронному вигляді на адресу: kniga@comin.gov.ua
Підбиття підсумків та нагородження переможців відбудеться під час проведення ІІІ Київської міжнародної виставки-ярмарку “Книжкові контракти” у грудні 2012 р.
Останні новини Чернігівщини
24 грудня: цей день в Україні і світі 08:38
День 1400 Російська агресія - Day 1400 Russian aggression
Чернігівські медіа-2025: у пошуках себе та ресурсів 14:00
2025 рік для медіаспільноти Чернігівщини став роком виживання, адаптації та переосмислення ролі медіа в умовах війни, фінансових обмежень і безпекових викликів.
Козелецькі поліцейські відсторонили від керування нетверезого водія, рівень алкоголю в крові якого більше ніж у 13 разів перевищував допустиму межу 10:56
Поліцейські сектору реагування патрульної поліції відділення №1 (с-ще Козелець) Чернігівського райуправління поліції викрили 43-річного водія, який керував транспортом у стані сильного алкогольного сп’яніння. На правопорушника складено адміністративні матеріали.
Укриття за завищеними цінами: на Чернігівщині поліція повідомила про підозру посадовиці у службовій недбалості 10:54
Через неналежне виконання службових обов’язків посадовицею органу місцевого самоврядування під час закупівлі укриттів, бюджету громади у Корюківському районі було завдано понад 700 тисяч гривень збитків. За скоєне фігурантці загрожує до п'яти років позбавлення волі.
В Україні стартувала комунікаційна кампанія «Зміцнені» про безоплатну реабілітацію 10:47
Національна служба здоров’я України в партнерстві з Міністерством охорони здоров’я, Міністерством у справах ветеранів, за підтримки проєкту Rehab4U запустила інформаційну кампанію «Зміцнені», присвячену безоплатній реабілітації.