Лекція "Чудотворні ікони Чернігівщини"
Лекція «Чудотворні ікони Чернігівщини» Національний архітектурно-історичний заповідник «Чернігів стародавній» запрошує на лекцію «Чудотворні ікони Чернігівщини», яка відбудеться 14 квітня, у п’ятницю, о 15.00 у приміщенні Колегіуму (на Валу).
Дослідники налічували понад 20 чудотворних ікон на Чернігівщині, котрі в переважній більшості, явили свої чудеса у другій пол. ХVІІ-ХVІІІ ст.
Кандидат історичних наук, завідувач відділу музейної та науково-фондової діяльності Ольга Травкіна розповість, зокрема, про ікони «Єлецька Богородиця», «Домницька Богородиця», «Дігтярівська Богородиця», «Троїцько-Ілілнська Богородиця», «Любецька Богородиця», «Ладинська Богородиця», «Іржавецька Богородиця».
Вартість вхідного квитка на лекцію: 3 гривні.
Телефон для довідок: 64-59-64.
Останні новини Чернігівщини
На Чернігівщині працює шість Центрів ментального здоров’я 17:46
Повномасштабна війна в Україні значно підвищила потребу в якісній підтримці психічного здоров’я.
Material TechStartUp: інноваційна платформа для розвитку майбутніх лідерів 17:14
Конкурс Material TechStartUp став знаковою подією, що підтвердила високий потенціал української учнівської молоді у сфері інноваційних технологій та матеріалознавства.
Патрульні оперативно затримали чоловіка, ймовірно, причетного до хуліганства 16:42
Сьогодні опівночі на лінію 102 надійшло повідомлення про те, що біля одного з магазинів на проспекті Миру чоловік із ножем кидається на людей. На місце одразу направили екіпаж патрульних.
Пошкодження майна в громадському транспорті: звернення до пасажирів 16:09
Шановні громадяни — користувачі громадського транспорту!
Осінній марафон олімпіадних змагань на Чернігівщині 15:48
Осінь на Чернігівщині традиційно щедра не лише на барви, а й на здобутки юних інтелектуалів. Перші дні листопада 2025 року об’єднали сотні талановитих, допитливих і цілеспрямованих здобувачів освіти області на І етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з біології, французької мови та інформатики – предметів, які поєднують логіку, креативність, аналітику й натхнення до пізнання.