Пункти Незламності у військових адміністраціях, сільських, селищних, міських радах та старостатах відновлюють роботу
Таке рішення для оперативного реагування на випадок виникнення надзвичайної ситуації днями ухвалила обласна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій під головуванням начальника ОВА В’ячеслава Чауса.
«Ми відновлюємо роботу на весняно-літній період Пунктів Незламності, які створені виключно в приміщеннях військових адміністрацій та органах місцевого самоврядування, в робочі години. Завдяки цьому жителі отримають додаткову можливість скористатися послугами доступу до мережі інтернет та підзарядки гаджетів», — зазначив В’ячеслав Чаус.
Актуальний перелік Пунктів Незламності в Чернігівській області наведено за посиланням.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій
з громадськістю Чернігівської обласної військової адміністрації
Останні новини Чернігівщини
У Чернігові рятувальники евакуювали 25 осіб із задимленої багатоповерхівки 10:59
Сьогодні, 25 січня, о 02:26 на лінію «101» надійшло повідомлення про пожежу в під’їзді на першому поверсі 10-поверхового багатоквартирного житлового будинку у м. Чернігові.
Чернігів та Переяслав підписали меморандум про культурну співпрацю 10:26
Чернігів та Переяслав об'єднують зусилля задля розвитку культури, туризму та мистецьких проєктів.
День спільнодії: у громадах області презентували маршрути послуг з ментального здоров’я 09:54
У межах Дня спільнодії вчора у восьми ТГ області – Чернігівській, Бахмацькій, Козелецькій, Корюківській, Ніжинській, Новгород-Сіверській, Остерській, Прилуцькій – презентували маршрути послуг з ментального здоров’я.
25 січня: цей день в Україні і світі 08:44
ДЕНЬ 1067 РОСІЙСЬКА АГРЕСІЯ - DAY 1067 RUSSIAN AGRESSION
Увага! Поліція розшукує двох зниклих неповнолітніх хлопців 19:09
Ніжинським районним управлінням поліції розшукуються зниклі Рой Сергій Сергійович, 2007 року народження, та його товариш Сергієнко Кирило Володимирович, 2009 року народження, учні професійного навчального закладу в с. Мрин Ніжинського району.