Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Субота, 18 жовтня, 14:51:17

Відсьогодні українці можуть поскаржитися на страхові компанії, ломбарди і профспілки в НБУ

01.07.2020   07:18Агенцiя

З 1 липня Національний банк починає приймати звернення громадян про роботу небанківських фінансових установ. Про це йдеться в повідомленні пресслужби НБУ.

Наголошується, що НБУ з 1 липня стає регулятором небанківських фінансових установ.

"Ми починаємо приймати та опрацьовувати звернення громадян про роботу фінансових, страхових, лізингових, факторингових компаній, ломбардів та кредитних спілок. Клієнтам фінансових установ у разі порушення їх прав у першу чергу слід звертатися з письмовою скаргою на ім'я керівника відповідного фінансової установи", – йдеться в повідомленні.

Наголошується, що в ситуації поширення коронавірусу в Україні безпечніше і зручніше звертатися до НБУ за допомогою дистанційних каналів: звернення на електронну пошту; зателефонувати на гарячу лінію або відправити лист разом з супроводжуючими документами.

"У зверненні потрібно вказати прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання та електронну пошту. Необхідно розповісти суть порушеного питання, вашої пропозиції або скарги, а також вказати, якої фінансової установи стосується звернення. Інформації має бути достатньо для обґрунтованого вирішення вашої справи", – підкреслив Нацбанк.

Зазначається, що НБУ не розглядає анонімні звернення без імені автора та вказівки місця його проживання.

Також питання, що перебувають поза компетенцією регулятора, Нацбанк переказує у відповідний державний орган і обов'язково повідомляє про це клієнта.

Якщо громадянин не вказав достатньо інформації, НБУ повертає звернення і просить уточнити дані.

Також не розглядається повторне звернення з того самого питання, якщо перше звернення не було вирішено.

Зазначається, що відповідь на стандартне звернення надається протягом 30 днів.

Водночас, якщо звернення не потребує додаткового вивчення і перевірки, відповідь надається протягом 15 днів.

В окремих складних випадках термін розгляду може бути продовжений до 45 днів.

Останні новини Чернігівщини

Забезпечення мобільним зв’язком та інтернетом: на Чернігівщині працювала команда Мінцифри та Мінрегіону 12:44

Стан покриття мобільним зв’язком, оптичним інтернетом в Чернігівській області, особливо в період тривалих відключень електроенергії, обговорювали 15 жовтня на зустрічі в ОВА.

СБУ викрила ще 4 організаторів «ухилянтських схем» на півночі України 12:02

Служба безпеки України заблокувала нові схеми ухилення від мобілізації та затримала 4-х організаторів оборудок.

Чернігівщина прийняла учасників навчального туру від EdUP 11:07

Чернігівський професійний ліцей залізничного транспорту днями став майданчиком для ще одного етапу освітньої Каруселі від проєкту EdUP.

Вберегли людей від смертельної небезпеки: вибухотехніки поліції Чернігівщини знешкодили бойові частини ворожих ударних безпілотників 10:45

Співробітники управління вибухотехнічної служби поліції Чернігівщини вкотре успішно відпрацювали виклики за фактами виявлення нерозірваних бойових частин ворожих ударних безпілотників, збитих Силами оборони України у Чернігівській області.

«єВідновлення» на Чернігівщині: комісії громад дистанційно обстежили близько 70 зруйнованих осель на територіях активних бойових дії 10:23

Днями на брифінгу у медіацентрі ОВА йшла мова про поточні результати програми «єВідновлення» на Чернігівщині.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини