Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Неділя, 20 червня, 04:37:18

"Чернігівгаз" відкрив два сучасних Центри обслуговування клієнтів - в Носівці та Ріпках

22.08.2019   16:45Агенцiя

На минулому тижні АТ «Чернігівгаз» відкрило модернізовані Центри обслуговування клієнтів ще в двох районах області. Віднині нову якість сервісу зможуть оцінити понад 12,3 тис споживачів газу Носівського та майже 7 тис Ріпкинського районів.

Відкриття нових офісів дало змогу мешканцям Носівки, Ріпок та прилеглих до райцентрів населених пунктів отримувати понад 40 послуг газової компанії в одному приміщенні. Окрім консультацій по розрахункам, фізичні та юридичні особи мають можливість подати заяву на зміну власника, заключення договорів, а також вирішити всі питання технічного характеру - замовити газифікацію помешкання, техобслуговування або ремонт газових приладів, тощо. Крім того, отримати рахунок і здійснити оплату послуги на місці.

Систематизація послуг і новий формат дизайну приміщень дозволить надавати споживачам повну консультаційну та сервісну підтримку, а також зробити прийом відвідувачів приємним та комфортним, впевнені в компанії.

«Навіть в такий непростий час для нашої компанії ми прагнемо підтримувати високу якість сервісу, - підкреслила голова правління АТ «Чернігівгаз» Алла Ярова. - Впровадження саме такої моделі співпраці з клієнтами удосконалює процеси обміну інформацією, створює комфортні умови для відвідувачів та сприяє налагодженню діалогу зі споживачами. І це є для нас пріоритетним завданням».

Головна новинка ЦОКів - зона ресепшен. Її адміністратор першим зустрічає клієнтів. Саме він допомагає у вирішенні питань, що не потребують детального вивчення стану особового рахунку, а у разі потреби, спрямовує споживача до профільного фахівця. Такий грамотний перерозподіл клієнтських потоків дозволяє уникнути черг та зекономити час відвідувачів.

Також тут можна вирішити свої «газові справи» шляхом самообслуговування. Сучасна комп’ютерна техніка, доступ до мережі Інтернет та Wi-Fi дозволяють самостійно зареєструвати Особистий кабінет на моніторі «тонкий клієнт» або з власного мобільного. У разі потреби споживачу буде надано всебічну допомогу в опануванні дистанційними сервісами компанії.

Щоб відвідувачі приходили за звичною їм адресою, розташування офісів не міняли, а лише модернізували вже існуючі приміщення за новими стандартами відкритого простору. Особливу увагу приділено зручному зонуванню. Приміщення облаштоване таким чином, щоб людина могла відчувати себе максимально комфортно - в зоні очікування встановлені зручні дивани, кулер з водою, вхід оснащений пандусом.

Центр обслуговування в Носівці став восьмим, а в Ріпках – дев`ятим в області офісом, оформленим за сучасними європейськими стандартами. Нині якісним сервісом охоплено понад 280,5 тис. споживачів, а це майже 79% домогосподарств Чернігівщини. Подібні осередки вже функціонують у Чернігові, Ніжині, Прилуках, Корюківці, Бобровиці, Козельці та Бахмачі.

Нові центри працюватимуть по буднях з 8-ї до 17-ї години без перерви на обід, у Носівці - за адресою вул. Польова, 2, у Ріпках – вул. Святомиколаївська, 178.

А до кінця року в планах «Чернігівгазу» відкрити ще чотири подібних офіси. Крім того, запустити пілотний проект «Мобільний ЦОК», який відкриє доступ мешканцям віддалених населених пунктів Чернігівщини до всіх сервісів компанії.

Останні новини Чернігівщини

Виявлено 10 нових випадків COVID-19

Виявлено 10 нових випадків COVID-19 16:54

За даними Управління охорони здоров’я Чернігівської ОДА, станом на 19 червня в області зафіксовано 10 нових випадків COVID-19.

За минулу добу в Чернігівській області вакциновано 1215 осіб

За минулу добу в Чернігівській області вакциновано 1215 осіб 16:35

За даними Чернігівського обласного центру громадського здоров’я, станом на 19 червня в області першою та другою дозою щеплено 51 269 людей.

Військові отримали видання від Інституту національної пам’яті й не тільки

Військові отримали видання від Інституту національної пам’яті й не тільки 13:33

Оперативне командування «Північ» отримало видання Українського інституту національної пам’яті та іншу книжкову продукцію, яку видано коштом державного бюджету.

Прес-конференція до закриття 95-го театрального сезону

Прес-конференція до закриття 95-го театрального сезону 13:20

Минає червень, і творчий колектив Чернігівського обласного академічного українського музично-драматичного театру імені Т.Г.Шевченка готується до гідного завершення свого 95-го, себто ювілейного, театрального сезону.

Скільки мільйонів заборгованої зарплати з початку року погасили чернігівцям?

Скільки мільйонів заборгованої зарплати з початку року погасили чернігівцям? 13:13

Винагорода за трудову діяльність є обов’язковою й необхідною умовою будь-якого робочого процесу, а систематичне та тривале порушення цієї норми – привід для зустрічі працівника та роботодавця у залі суду.