Послугами центрів обслуговування "Чернігівгазу" скористалися 180 тис клієнтів
Впродовж січня-липня клієнти «Чернігівгазу» звернулися до центрів обслуговування майже 180 тисяч разів. Близько 146 тис, або 81% контактів з клієнтами здійснено в нових модернізованих приміщеннях. Більше 41 тис прийомів - в обласному центрі.
Більше третини споживачів зверталися до компанії за роз`ясненнями по особовому рахунку. Друга за популярністю послуга – подача заяви на зміну власника – 7,5% клієнтів. Близько 7,4% споживачів цікавило питання ремонту, заміни або підключення/відключення газових приладів, 7% - установки, повірки, опломбування або ремонту газових лічильників. Заяви на видачу техумов та погодження проектно-технічної документації подали близько 7% відвідувачів, на зміну кількості прописаних осіб - 5%.
З липня 2016 року «Чернігівгаз» розпочав облаштовувати місця прийому споживачів за стандартом «відкритого простору». Перший сучасний центр відкрився в Чернігові. Наразі подібні офіси функціонують вже в 7 районах області, охоплюючи якісним сервісом 73% клієнтів газової компанії.
Порівняно з минулим роком перелік послуг в сервісних центрах «Чернігівгазу» збільшився на 30%. На сьогоднішній день їх відвідувачам доступні 42 різних види. Окрім консультацій по розрахункам, фізичні та юридичні особи в одному приміщенні мають можливість вирішити всі питання технічного характеру. Крім того, отримати рахунок і здійснити оплату послуги на місці.
«Раніше, щоб отримати деякі послуги, споживачі мали звернутися до фахівців принаймні в трьох різних відділах. Тепер основною точкою контакту з нашими клієнтами є сучасний центр обслуговування, - поінформував начальник клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов. - Наша головна мета - орієнтація на клієнта, а це - мінімізація черг та оперативне вирішення всіх газових питань. Тому, в допомогу нашим клієнтам ми плануємо й надалі розширювати мережу центрів обслуговування».
Найближчим часом АТ «Чернігівгаз» планує відкрити модернізовані офіси в Носівці та Ріпках, а до кінця року - в Борзні та Мені. Після цього отримати послуги газової компанії в новому форматі зможуть майже 300 тис або 83% клієнтів. Крім того, в планах «Чернігівгазу» до кінця року запустити пілотний проект «Мобільний ЦОК», який відкриє доступ мешканцям віддалених населених пунктів Чернігівщини до всіх сервісів компанії.
Завдяки онлайн-сервісу Особистий кабінет на сайті 104.ua, понад 94 тис споживачів «Чернігівгазу» більшість питань вирішують дистанційно. А це - передача показань лічильників газу, перевірка балансу особового рахунку та контроль історії платежів, отримання онлайн-консультацій, тощо. Розширення мережі клієнтських сервісів, таких як - чат-бот 7104ua у Viber, мобільних додатків 104Mobile для Android та 104MobileLight для користувачів Apple, також сприяють зменшенню навантаження на центри обслуговування клієнтів.
Останні новини Чернігівщини
На Коропщині поліцейські виявили двох водіїв, які керували транспортними засобами у стані алкогольного спʼяніння 17:21
Під час патрулювання на території Коропської громади правоохоронці виявили двох водіїв, які кермували в стані алкогольного сп’яніння.
У Чернігові відкрили виставку на честь загиблих працівників культури області 16:39
Від сьогодні в Обласному історичному музеї ім. Василя Тарновського експонується виставка, присвячена пам’яті працівників культури, які загинули в російсько-українській війні.
Зливав нечистоти в яр: на Чернігівщині викрили факт забруднення земель 16:17
Поліція Новгород-Сіверщини розслідує факт забруднення землі відходами
Колектив Чернігівської обласної лікарні в чергове ділився своєю кров’ю 15:12
30 жовтня Чернігівська обласна лікарня спільно з Чернігівським обласним центром крові організували та провели день добровільної донації крові серед колективу медичного закладу. Метою заходу було залучення якомога більшої кількості здорових людей до донорства крові.