Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 3 грудня, 22:29:54

Послугами центрів обслуговування "Чернігівгазу" скористалися 180 тис клієнтів

02.08.2019   13:48Агенцiя

Впродовж січня-липня клієнти «Чернігівгазу» звернулися до центрів обслуговування майже 180 тисяч разів. Близько 146 тис, або 81% контактів з клієнтами здійснено в нових модернізованих приміщеннях. Більше 41 тис прийомів - в обласному центрі.

Більше третини споживачів зверталися до компанії за роз`ясненнями по особовому рахунку. Друга за популярністю послуга – подача заяви на зміну власника – 7,5% клієнтів. Близько 7,4% споживачів цікавило питання ремонту, заміни або підключення/відключення газових приладів, 7% - установки, повірки, опломбування або ремонту газових лічильників. Заяви на видачу техумов та погодження проектно-технічної документації подали близько 7% відвідувачів, на зміну кількості прописаних осіб - 5%.

З липня 2016 року «Чернігівгаз» розпочав облаштовувати місця прийому споживачів за стандартом «відкритого простору». Перший сучасний центр відкрився в Чернігові. Наразі подібні офіси функціонують вже в 7 районах області, охоплюючи якісним сервісом 73% клієнтів газової компанії.

Порівняно з минулим роком перелік послуг в сервісних центрах «Чернігівгазу» збільшився на 30%. На сьогоднішній день їх відвідувачам доступні 42 різних види. Окрім консультацій по розрахункам, фізичні та юридичні особи в одному приміщенні мають можливість вирішити всі питання технічного характеру. Крім того, отримати рахунок і здійснити оплату послуги на місці.

«Раніше, щоб отримати деякі послуги, споживачі мали звернутися до фахівців принаймні в трьох різних відділах. Тепер основною точкою контакту з нашими клієнтами є сучасний центр обслуговування, - поінформував  начальник клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов. - Наша головна мета - орієнтація на клієнта, а це - мінімізація черг та оперативне вирішення всіх газових питань. Тому, в допомогу нашим клієнтам ми плануємо й надалі розширювати мережу центрів обслуговування».

Найближчим часом АТ «Чернігівгаз» планує відкрити модернізовані офіси в Носівці та Ріпках, а до кінця року - в Борзні та Мені. Після цього отримати послуги газової компанії в новому форматі зможуть майже 300 тис або 83% клієнтів. Крім того, в планах «Чернігівгазу» до кінця року запустити пілотний проект «Мобільний ЦОК», який відкриє доступ мешканцям віддалених населених пунктів Чернігівщини до всіх сервісів компанії.

Завдяки онлайн-сервісу Особистий кабінет на сайті 104.ua, понад 94 тис споживачів «Чернігівгазу» більшість питань вирішують дистанційно. А це - передача показань лічильників газу, перевірка балансу особового рахунку та контроль історії платежів, отримання онлайн-консультацій, тощо. Розширення мережі клієнтських сервісів, таких як - чат-бот 7104ua у Viber, мобільних додатків 104Mobile для Android та 104MobileLight для користувачів Apple, також сприяють зменшенню навантаження на центри обслуговування клієнтів.
 

Останні новини Чернігівщини

 «3000 км Україною» – програма стартувала у тестовому режимі для прифронтових регіонів

«3000 км Україною» – програма стартувала у тестовому режимі для прифронтових регіонів 11:34

Уряд ухвалив низку рішень, що забезпечать додаткову підтримку жителів прифронтових територій та започаткують системне державне фінансування пасажирських залізничних перевезень.

Стартували безоплатні освітні заходи з розвитку професійних навичок жінок

Стартували безоплатні освітні заходи з розвитку професійних навичок жінок 10:56

25 листопада відбувся перший онлайн-тренінг «Лідерство і соціальна відповідальність у бізнесі. Мистецтво партнерств» у межах програми «Підтримка розширення економічних прав жінок в Україні».

Директор підприємства підозрюється у заволодінні бюджетними коштами на ремонті лікарні

Директор підприємства підозрюється у заволодінні бюджетними коштами на ремонті лікарні 10:49

За процесуального керівництва Козелецької окружної прокуратури повідомлено про підозру директору підприємства у заволодінні чужим майном шляхом зловживання службовим становищем, вчиненому в умовах воєнного стану та у видачі завідомо неправдивих офіційних документів службовою особою (ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України).

«Спас Чернігівський: Собор як місце єднання»: у Софії Київській презентували спецвипуск журналу про чернігівську пам’ятку 10:13

Вчора у Національному заповіднику «Софія Київська» провели презентацію спецвипуску журналу «Антиквар», присвяченого чернігівському Спасо-Преображенському собору.

Городнянські поліцейські відсторонили від керування нетверезого водія, вміст алкоголю в крові якого перевищував допустиму норму більш ніж у 14 разів

Городнянські поліцейські відсторонили від керування нетверезого водія, вміст алкоголю в крові якого перевищував допустиму норму більш ніж у 14 разів 09:35

Поліцейські сектору реагування патрульної поліції ВП №3 (м. Городня) Чернігівського райуправління поліції викрили 53-річного водія автомобіля ВАЗ, який керував транспортом у стані алкогольного сп’яніння. На правопорушника складено адміністративні матеріали.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини