Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Четвер, 25 квітня, 16:26:51

Послугами центрів обслуговування "Чернігівгазу" скористалися 180 тис клієнтів

02.08.2019   13:48Агенцiя

Впродовж січня-липня клієнти «Чернігівгазу» звернулися до центрів обслуговування майже 180 тисяч разів. Близько 146 тис, або 81% контактів з клієнтами здійснено в нових модернізованих приміщеннях. Більше 41 тис прийомів - в обласному центрі.

Більше третини споживачів зверталися до компанії за роз`ясненнями по особовому рахунку. Друга за популярністю послуга – подача заяви на зміну власника – 7,5% клієнтів. Близько 7,4% споживачів цікавило питання ремонту, заміни або підключення/відключення газових приладів, 7% - установки, повірки, опломбування або ремонту газових лічильників. Заяви на видачу техумов та погодження проектно-технічної документації подали близько 7% відвідувачів, на зміну кількості прописаних осіб - 5%.

З липня 2016 року «Чернігівгаз» розпочав облаштовувати місця прийому споживачів за стандартом «відкритого простору». Перший сучасний центр відкрився в Чернігові. Наразі подібні офіси функціонують вже в 7 районах області, охоплюючи якісним сервісом 73% клієнтів газової компанії.

Порівняно з минулим роком перелік послуг в сервісних центрах «Чернігівгазу» збільшився на 30%. На сьогоднішній день їх відвідувачам доступні 42 різних види. Окрім консультацій по розрахункам, фізичні та юридичні особи в одному приміщенні мають можливість вирішити всі питання технічного характеру. Крім того, отримати рахунок і здійснити оплату послуги на місці.

«Раніше, щоб отримати деякі послуги, споживачі мали звернутися до фахівців принаймні в трьох різних відділах. Тепер основною точкою контакту з нашими клієнтами є сучасний центр обслуговування, - поінформував  начальник клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов. - Наша головна мета - орієнтація на клієнта, а це - мінімізація черг та оперативне вирішення всіх газових питань. Тому, в допомогу нашим клієнтам ми плануємо й надалі розширювати мережу центрів обслуговування».

Найближчим часом АТ «Чернігівгаз» планує відкрити модернізовані офіси в Носівці та Ріпках, а до кінця року - в Борзні та Мені. Після цього отримати послуги газової компанії в новому форматі зможуть майже 300 тис або 83% клієнтів. Крім того, в планах «Чернігівгазу» до кінця року запустити пілотний проект «Мобільний ЦОК», який відкриє доступ мешканцям віддалених населених пунктів Чернігівщини до всіх сервісів компанії.

Завдяки онлайн-сервісу Особистий кабінет на сайті 104.ua, понад 94 тис споживачів «Чернігівгазу» більшість питань вирішують дистанційно. А це - передача показань лічильників газу, перевірка балансу особового рахунку та контроль історії платежів, отримання онлайн-консультацій, тощо. Розширення мережі клієнтських сервісів, таких як - чат-бот 7104ua у Viber, мобільних додатків 104Mobile для Android та 104MobileLight для користувачів Apple, також сприяють зменшенню навантаження на центри обслуговування клієнтів.
 

Останні новини Чернігівщини

Ходити з молотком та арматурою: у Чернігові затримали блогера, який у своїх відео розповідав, як чинити опір ТЦК 15:38

У Чернігові затримали місцевого блогера з ніком "Звичайний хлопець". Чоловік на власному YouTube-каналі розповідав, як чинити опір співробітникам ТЦК за допомогою молотка, заточеної монети, піску, бензину, арматури та іншими способами.

На Прилуччині поліцейські затримали торгівця наркотиками 15:28

Співробітники Прилуцького райвідділу поліції задокументували низку фактів збуту наркотичних засобів, вчинених 42-річним мешканцем Парафіївської громади. Роздрібного наркодилера затримано до ізолятора тимчасового тримання.

Подальшу долю Сновської гімназії обговорювали під час розширеної виїзної наради 15:23

Минулого тижня голова обласної ради Олена Дмитренко відвідала Сновську громаду у зв’язку із тим, що постало питання доцільності функціонування комунального закладу «Сновська гімназія» Чернігівської обласної ради в контексті оптимізації мережі закладів освіти інституційного догляду та виховання дітей

Представниці Чернігівської міської ради взяли участь у тренінгу, на якому представлена друга частина Навчальної програми для розвитку спроможності цільових муніципалітетів 15:20

16-17 квітня 2024 року Асоціація міст України провела у Києві дводенний тренінг для представників муніципалітетів України. Спеціалістки відділу міжнародних відносин та інвестицій і управління економічного розвитку міста Чернігівської міської ради взяли участь у тренінгу, на якому була представлена друга частина Навчальної програми для розвитку спроможності цільових муніципалітетів, яку розробила Асоціація міст України.

У Чернігові поліцейські затримали двох посадовців державної установи, які налагодили корупційну схему отримання хабарів з підприємців 15:15

Поліцейські слідчого управління поліції Чернігівщини спільно з оперативниками обласного Управління стратегічних розслідувань затримали «на гарячому» начальника та інспектора одного з відділів державної установи з питань праці, які підозрюються в отриманні хабаря від директора місцевого підприємства.