Послугами центрів обслуговування "Чернігівгазу" скористалися 180 тис клієнтів
Впродовж січня-липня клієнти «Чернігівгазу» звернулися до центрів обслуговування майже 180 тисяч разів. Близько 146 тис, або 81% контактів з клієнтами здійснено в нових модернізованих приміщеннях. Більше 41 тис прийомів - в обласному центрі.

Більше третини споживачів зверталися до компанії за роз`ясненнями по особовому рахунку. Друга за популярністю послуга – подача заяви на зміну власника – 7,5% клієнтів. Близько 7,4% споживачів цікавило питання ремонту, заміни або підключення/відключення газових приладів, 7% - установки, повірки, опломбування або ремонту газових лічильників. Заяви на видачу техумов та погодження проектно-технічної документації подали близько 7% відвідувачів, на зміну кількості прописаних осіб - 5%.
З липня 2016 року «Чернігівгаз» розпочав облаштовувати місця прийому споживачів за стандартом «відкритого простору». Перший сучасний центр відкрився в Чернігові. Наразі подібні офіси функціонують вже в 7 районах області, охоплюючи якісним сервісом 73% клієнтів газової компанії.
Порівняно з минулим роком перелік послуг в сервісних центрах «Чернігівгазу» збільшився на 30%. На сьогоднішній день їх відвідувачам доступні 42 різних види. Окрім консультацій по розрахункам, фізичні та юридичні особи в одному приміщенні мають можливість вирішити всі питання технічного характеру. Крім того, отримати рахунок і здійснити оплату послуги на місці.
«Раніше, щоб отримати деякі послуги, споживачі мали звернутися до фахівців принаймні в трьох різних відділах. Тепер основною точкою контакту з нашими клієнтами є сучасний центр обслуговування, - поінформував начальник клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов. - Наша головна мета - орієнтація на клієнта, а це - мінімізація черг та оперативне вирішення всіх газових питань. Тому, в допомогу нашим клієнтам ми плануємо й надалі розширювати мережу центрів обслуговування».
Найближчим часом АТ «Чернігівгаз» планує відкрити модернізовані офіси в Носівці та Ріпках, а до кінця року - в Борзні та Мені. Після цього отримати послуги газової компанії в новому форматі зможуть майже 300 тис або 83% клієнтів. Крім того, в планах «Чернігівгазу» до кінця року запустити пілотний проект «Мобільний ЦОК», який відкриє доступ мешканцям віддалених населених пунктів Чернігівщини до всіх сервісів компанії.
Завдяки онлайн-сервісу Особистий кабінет на сайті 104.ua, понад 94 тис споживачів «Чернігівгазу» більшість питань вирішують дистанційно. А це - передача показань лічильників газу, перевірка балансу особового рахунку та контроль історії платежів, отримання онлайн-консультацій, тощо. Розширення мережі клієнтських сервісів, таких як - чат-бот 7104ua у Viber, мобільних додатків 104Mobile для Android та 104MobileLight для користувачів Apple, також сприяють зменшенню навантаження на центри обслуговування клієнтів.
Останні новини Чернігівщини
Успіхи чернігівських біатлоністів на чемпіонаті України! 16:54
У Львівській області завершився чемпіонат України з літнього біатлону серед юнаків та дівчат.

Чернігівські поліцейські відсторонили від керування нетверезого водія, вміст алкоголю в крові якого перевищив допустиму межу майже у 15 разів 16:52
Поліцейські відділу реагування патрульної поліції Чернігівського райуправління викрили 41-річного водія, який керував транспортом у стані сильного алкогольного сп’яніння (3,05 проміле). На правопорушника складено адміністративні матеріали.

Директор підприємства підозрюється у самовільному зайнятті земель історико-культурного призначення 16:51
За процесуального керівництва Козелецької окружної прокуратури повідомлено про підозру директору сільськогосподарського підприємства у самовільному зайнятті земельної ділянки земель історико-культурного призначення, вчиненому повторно (ч. 2 ст. 197-1 КК України).
Швейцарська підтримка допомогла відновити гімназію №13 і створити сучасний освітній простір 16:44
1 вересня у Чернігові відновила роботу гімназія №13, яка зазнала пошкоджень під час бойових дій у 2022 році.

У серпні в Чернігові народилося 169 малюків 16:38
Упродовж серпня 2025 року в комунальному некомерційному підприємстві «Пологовий будинок» Чернігівської міської ради на світ з’явилося 169 немовлят.