Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Вівторок, 11 листопада, 03:18:48

Чернігівський міський контакт-центр за рік опрацював 115 тисяч звернень

08.05.2019   11:28Агенцiя

Найголовніше, щоб людина, яка звернулася до міського контакт-центру, отримала інформацію та орієнтовний термін усунення її проблеми. На цьому наголосив чернігівський міський голова Владислав Атрошенко на розширеній нараді в міській раді 7 травня. Мова про це йшла під час доповіді керівниці міського контакт-центру Оксани Дубровної.

"Хотів попросити керівників комунальних підприємств максимально орієнтувати своїх підлеглих на співпрацю з контакт-центром, зокрема щодо роботи з населенням. Робочі процеси, коли вся інформація збирається і відпрацьовується в одному місці - найбільш прийнятні та ефективні", - наголосив Владислав Атрошенко.

Він звернувся і до керівників ОСББ і закликав їх також максимально взаємодіяти з комунальними підприємствами через контакт-центр, адже це дуже зручно для всіх.

"Коли ви працюєте окремо з ЖЕКами та іншими комунальними підприємствами, то ми часто не бачимо цих процесів. А значить не можемо відслідкувати, що було зроблено, і як ви реагували на скарги громадян", - вважає міський голова.

Міський контакт-центр створено у 2016 році. Місія центру - цілодобовий прийом заяв та звернень від громадян, аналіз виконаних робіт за зверненнями, максимально швидке реагування на проблеми у місті. Ще один напрям - робота з боржниками за послуги ЖКГ. Працівники контакт-центру також проводять роботу з виявлення об'єктів, які не перебувають на балансі міського господарства, наприклад, безхазяйних мереж, покинутих шахтових люків тощо, електро- та радіоопор. Тим більше, що такі об'єкти становлять потенційну небезпеку для громадян, а подекуди можуть призвести до аварій.

Відпрацьована система реагування на порушення у сфері благоустрою: із залученням Муніципальної варти, фотофіксацією.

Приміром, мешканці вул. Попова, 47 скаржилися на аварійну електроопору.  Контакт-центр відпрацював заявку і виявив, що це об'єкт Південно-західної залізниці. У подальшому вона і впорядкувала об'єкт.

Так само відпрацьовуються покинуті шахтові колодязі, провали на дорожньому покритті на ділянках, які можуть перебувати у користуванні підприємств та організацій.

Кількість звернень громадян до контакт-центру за останній рік зросла удвічі: з 67 тисяч у 2017 до 115 тисяч у 2018 році. Найбільше звернень - щодо ЖКГ та благоустрою. Якщо проаналізувати останні, то 39% з них це звернення з питань вуличного освітлення, 17% - стану комунальних мереж міста, 14% - обслуговування доріг та порушення правил благоустрою, 10% - скарги на неякісні послуги у сфері пасажирських перевезень.

По завершенню доповіді Владислав Атрошенко рекомендував керівниці контакт-центру передбачити варіант організації роботи на випадок виникнення аварійних ситуацій, коли одночасно додзвонюються десятки людей.  Зараз обладнання розраховане на одночасне утримання на зв’язку 60 ліній, а приймає дзвінки одночасно 5 операторів, інформувала прес-служба Чернігівської міської ради.

Останні новини Чернігівщини

Про готовність громад до надзвичайних ситуації – під час поїздки начальника ОВА на прикордоння 17:35

Начальник Чернігівської ОВА В’ячеслав Чаус разом із своїм заступником Дмитром Синенком працювали в прикордонних районах – Новгород-Сіверському та Корюківському.

З нагоди професійного свята в обласному центрі привітали працівників культури 17:14

Напередодні Дня працівників культури та майстрів народного мистецтва України, що традиційно відзначається 9 листопада, вітали представників галузі.

Сплата податків мобілізованими ФОПами, реєстрація волонтерської діяльності та інші питання до податкової – на зустрічі «Діалог влади та бізнесу» 16:31

Днями у фокусі онлайн-зустрічі – податкова тема. Зокрема, актуальні запити, які цікавлять підприємців: подання звітності у випадку блекауту, допомога податкової мобілізованим ФОПам та оподаткування волонтерської діяльності.

Ніжинські поліцейські скерували до суду обвинувальний акт щодо жінки, яка завдала співмешканцю тяжкі тілесні ушкодження 15:29

Слідчі Ніжинського районного управління поліції завершили досудове розслідування та скерували до суду обвинувальний акт стосовно 29-річної жінки, яка під час конфлікту завдала своєму співмешканцю ножових поранень.

Тимчасові обмеження продовжено: рішення міської комісії з питань ТЕБ та НС 14:17

7 листопада 2025 року відбулося засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини