Чернігівський міський контакт-центр за рік опрацював 115 тисяч звернень
Найголовніше, щоб людина, яка звернулася до міського контакт-центру, отримала інформацію та орієнтовний термін усунення її проблеми. На цьому наголосив чернігівський міський голова Владислав Атрошенко на розширеній нараді в міській раді 7 травня. Мова про це йшла під час доповіді керівниці міського контакт-центру Оксани Дубровної.
"Хотів попросити керівників комунальних підприємств максимально орієнтувати своїх підлеглих на співпрацю з контакт-центром, зокрема щодо роботи з населенням. Робочі процеси, коли вся інформація збирається і відпрацьовується в одному місці - найбільш прийнятні та ефективні", - наголосив Владислав Атрошенко.
Він звернувся і до керівників ОСББ і закликав їх також максимально взаємодіяти з комунальними підприємствами через контакт-центр, адже це дуже зручно для всіх.
"Коли ви працюєте окремо з ЖЕКами та іншими комунальними підприємствами, то ми часто не бачимо цих процесів. А значить не можемо відслідкувати, що було зроблено, і як ви реагували на скарги громадян", - вважає міський голова.
Міський контакт-центр створено у 2016 році. Місія центру - цілодобовий прийом заяв та звернень від громадян, аналіз виконаних робіт за зверненнями, максимально швидке реагування на проблеми у місті. Ще один напрям - робота з боржниками за послуги ЖКГ. Працівники контакт-центру також проводять роботу з виявлення об'єктів, які не перебувають на балансі міського господарства, наприклад, безхазяйних мереж, покинутих шахтових люків тощо, електро- та радіоопор. Тим більше, що такі об'єкти становлять потенційну небезпеку для громадян, а подекуди можуть призвести до аварій.
Відпрацьована система реагування на порушення у сфері благоустрою: із залученням Муніципальної варти, фотофіксацією.
Приміром, мешканці вул. Попова, 47 скаржилися на аварійну електроопору. Контакт-центр відпрацював заявку і виявив, що це об'єкт Південно-західної залізниці. У подальшому вона і впорядкувала об'єкт.
Так само відпрацьовуються покинуті шахтові колодязі, провали на дорожньому покритті на ділянках, які можуть перебувати у користуванні підприємств та організацій.
Кількість звернень громадян до контакт-центру за останній рік зросла удвічі: з 67 тисяч у 2017 до 115 тисяч у 2018 році. Найбільше звернень - щодо ЖКГ та благоустрою. Якщо проаналізувати останні, то 39% з них це звернення з питань вуличного освітлення, 17% - стану комунальних мереж міста, 14% - обслуговування доріг та порушення правил благоустрою, 10% - скарги на неякісні послуги у сфері пасажирських перевезень.
По завершенню доповіді Владислав Атрошенко рекомендував керівниці контакт-центру передбачити варіант організації роботи на випадок виникнення аварійних ситуацій, коли одночасно додзвонюються десятки людей. Зараз обладнання розраховане на одночасне утримання на зв’язку 60 ліній, а приймає дзвінки одночасно 5 операторів, інформувала прес-служба Чернігівської міської ради.
Останні новини Чернігівщини
Засуджено мешканця м.Чернігова за підробку документів з метою отримання відстрочки від мобілізації 16:12
Прокурором Чернігівської окружної прокуратури в судовому засіданні доведено вину 35-річного місцевого жителя у підробці довідки з метою отримання відстрочки від мобілізації (ч.ч.1, 4 ст.358 КК України).
Поліція розслідує обставини смертельної ДТП у Ніжині 16:08
Поліцейські розслідують кримінальне провадження за фактом дорожньо-транспортної пригоди, внаслідок якої загинула жінка.
«Як на Майстер-шефі»: кухарки чернігівських дитсадків пройшли навчання із підвищення кваліфікації 16:06
П’ятдесят кухарок із 29 дитячих садків пройшли курси підвищення кваліфікації на базі Кулінарного хабу, створеного в Чернігівському центрі професійно-технічної освіти в партнерстві зі швейцарсько-українським проєктом DECIDE.
48 світлофорів Чернігова вже обладнані резервними джерелами живлення 16:03
Для стабільної роботи системи освітлення та безпеки дорожнього руху в Чернігові КП «Міськсвітло» продовжує виконувати комплекс робіт із ремонту та модернізації міських електромереж та світлофорів.
На Ріпкинщині місцевий браконьєр завдав збитків рибному господарству майже на 50 тис.грн 12:02
10 листопада 2025 року Чернігівським рибоохоронним патрулем під час проведення спільного рибоохоронного рейду разом з працівниками сектору водної поліції ВРПП ЧРУП ГУНП у Чернігівській області на водоймах Чернігівського району викрито грубе порушення Правил рибальства.