Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Вівторок, 7 квітня, 07:45:43

Для споживачів газу відкрився сьомий сучасний Центр обслуговування

26.12.2018   08:12

Напередодні Нового року в Бахмачі для клієнтів газових компаній відкрився сучасний Центр обслуговування.

Відтепер майже 11,8 тис. споживачів газу райцентру та прилеглого району мають змогу отримати якісні консультації та сервісне обслуговування в новому форматі.

Бахмацька філія стала сьомою в мережі Центрів обслуговування ПАТ «Чернігівгаз», які працюють у форматі «відкритого простору». Це своєрідна міні-версія великих фронт-офісів.

За словами голови правління компанії, новий Центр обслуговування став черговим кроком газовиків назустріч своїм клієнтам, який допоможе не лише покращити якість сервісу, а й налагодити взаєморозуміння та співпрацю зі споживачами газу.

«Відкриття бахмацького Центру дозволило досягти покриття якісним сервісним обслуговуванням 73% області. Тепер близько 261 тис. клієнтів газової компанії зможуть приходити в нові модернізовані офіси. В прямому сенсі ми прибрали бар’єри і посадили клієнта в крісло, таким чином ліквідувавши застарілі методи прийому, що були в абонслужбах, - зазначила голова правління ПАТ «Чернігівгаз» Алла Ярова. – І ми входимо в Новий рік з відчуттям виконаного зобов`язання перед споживачами. В 2018-му «Чернігівгаз» планував відкрити три нових центри і зробив це. Сподіваємося, що мешканці Бахмаччини гідно оцінять турботу компанії і побачать, що ми змінюємось і прагнемо вдосконалити наші взаємовідносини».

Відвідувачів нового офісу – фізичних та юридичних осіб, консультуватимуть 3 менеджери. Раніше, щоб отримати деякі послуги, клієнти були змушені відвідати фахівців в трьох різних відділах. Тепер основною точкою контакту з клієнтами є сучасний ЦОК. Окрім консультацій по розрахунках, в одному приміщенні є можливість вирішити питання технічного характеру – це видача технічних умов на підключення до систем газопостачання, погодження проектної документації, замовлення послуг з техобслуговування або ремонту газового обладнання, тощо.

Одна з головних новинок Центру - облаштування зони ресепшн. Її менеджер – це перша людина, яка зустрічає клієнта. При потребі фахівець надасть консультації з нескладних питань. Якщо потрібне більш детальне вивчення питання - скерує відвідувача до потрібного спеціаліста. Крім того, обов'язок менеджера ресепшн допомогти людині зареєструвати Особистий кабінет на моніторі «тонкий клієнт», ознайомити з дистанційними способами передачі показань лічильника газу, запропонувати промо-продукцію.

Особливу увагу приділено зручному зонуванню Центра. Інтер`єр продуманий таким чином, щоб відвідувачі максимально комфортно себе відчували – простора й світла зала очікування, стильний дизайн, зручні дивани, безкоштовний Wi-Fi, кулер з водою. А для людей з обмеженими фізичними можливостями є пандус.

Новий Центр обслуговування клієнтів працюватиме з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00, в п`ятницю - з 8.00 до 16.00 без перерви на обід. Офіс розташований в самому центрі міста за адресою: м Бахмач, вул. Соборності, 17/3.

Останні новини Чернігівщини

Ніжин: щотижнева розширена оперативна нарада при міському голові. Інформація керівників медичних установ

Ніжин: щотижнева розширена оперативна нарада при міському голові. Інформація керівників медичних установ 13:55

6 квітня відбулась щотижнева розширена оперативна нарада під головуванням міського голови Анатолія Лінника. На період карантинного режиму змінений формат наради, щоб мінімізувати перебування великої кількості людей.

У Чернігові про одиноких літніх людей піклуються фахівці двох територіальних центрів

У Чернігові про одиноких літніх людей піклуються фахівці двох територіальних центрів 13:49

У Чернігові про самотніх людей похилого віку, які вже потребують сторонньої допомоги, піклуються, зокрема, фахівці територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Деснянської та Новозаводської районних у місті Чернігові рад.

Поліцейські інформують: ТОП-3 аварійно-небезпечних ділянок Чернігівської області

Поліцейські інформують: ТОП-3 аварійно-небезпечних ділянок Чернігівської області 13:45

За поліцейською статистикою, аварії на Чернігівщині найчастіше траплялися у світлий час доби. За видами транспорту учасниками ДТП у 83,5% були легкові автівки, у 10,5% – вантажівки та у 6% мототранспорт.

Щодо захворюваності на ГРВІ та грип. Офіційно

Щодо захворюваності на ГРВІ та грип. Офіційно 11:22

Епідемічна ситуація щодо захворюваності на грип та ГРВІ як в Україні, так і в області відповідає середньорічному рівню для даної пори року.

Упродовж минулого тижня надзвичайники врятували 1 особу та 274 рази залучались до ліквідації пожеж, надзвичайних подій

Упродовж минулого тижня надзвичайники врятували 1 особу та 274 рази залучались до ліквідації пожеж, надзвичайних подій 11:14

Упродовж минулого тижня з 30 березня по 6 квітня щоденно в підрозділах Управління ДСНС України у Чернігівській області перебувало на цілодобовому чергуванні 196 чоловік особового складу та 61 одиниця спеціальної техніки.