Кожен шостий споживач газу Чернігівщини користується особистим кабінетом
Понад два роки тому клієнти «Чернігівгазу» отримали змогу контролювати облік газу і стан особового рахунку в особистому кабінеті. Зараз цим сервісом користуються 58 тис домогосподарств області. За минулий рік, кількість користувачів послуги зросла на 46%.
Тільки впродовж 2017 року на сайті 104.ua кабінети зареєстрували більше 17 тис клієнтів «Чернігівгазу». Кожен з них має можливість в будь-який час переглянути інформацію по власному особовому рахунку, при цьому не витрачаючи час на відвідування Центрів обслуговування.
За 2017 рік через особистий кабінет на сайті 104.ua прийнято близько 295 тис показань лічильників газу, понад 6 тис клієнтів отримали онлайн-консультації. Майже половина звернень – 47% - стосувалися розрахунків за газ та передачі показань, 24% - пільг та субсидій, 5,1% питали про реєстрацію приладів, 3,6% вирішували питання повірки, установки та заміни лічильника. Менше всього споживачів цікавили онлайн-оплати - 0,5%, та питання безпеки користування газовими приладами – 0,1% звернень.
Сучасний web-сервіс є найбільш популярним серед господарів, які мають лічильники газу - майже 56,5 тис, або 99% від загальної кількості зареєстрованих. Адже це один із найзручніших та найшвидших способів передати показання. Щомісяця більше половини користувачів особистих кабінетів передають дані саме в такий спосіб. Крім того, сервіс дає можливості онлайн-оплати, завантаження рахунку, інтерактивного спілкування з фахівцями компанії, містить дані щодо встановлених газових приладів та лічильника, тощо.
У порівнянні з 2016 роком динаміка онлайн-звернень зменшилася в 1,7 разів. Газовики вбачають в цьому позитивний результат. Передусім, це свідчить про більшу обізнаність споживачів в газових питаннях. Також цьому сприяло запровадження додаткових функцій онлайн-сервісу, зокрема нової опції «Зателефонуйте мені». Тепер споживачі мають змогу оперативніше вирішувати питання, замовивши зворотній дзвінок від оператора контакт-центру.
«Виходячи з побажань самих споживачів, наша компанія постійно вдосконалює функціонал кабінетів. Одна з останніх новинок - запровадження додаткової функції замовлення зворотного дзвінку від фахівця контакт-центру. Впродовж року майже 1,4 тис клієнтів скористалися даною послугою», - повідомив начальник Управління клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов.
Все більше чернігівців усвідомлюють зручність і переваги дистанційного спілкування з газовими компаніями - з настанням опалювального сезону активність реєстрацій збільшилася втричі. Проста процедура реєстрації займає декілька хвилин. Достатньо знати особовий рахунок, суму останньої оплати і мати електронну скриньку. Більш детально про це можна дізнатися з інструкції на сайті 104.ua.
ПАТ «Чернігівгаз»
Останні новини Чернігівщини
Екологічне виховання – шлях до збереження природи для майбутніх поколінь: брифінг у Чернігівський ОВА 15:28
Екологічне виховання – один із важливих напрямів діяльності Департаменту екології та природних ресурсів ОДА. Про це сьогодні розповіла заступниця директора Департаменту Віталіна Синіговець на брифінгу в медіацентрі ОВА.
Шукала легкого заробітку в Інтернеті та втратила майже 73 тисячі гривень: поліція Чернігівщини застерігає громадян від шахрайських схем 15:24
Поліція закликає громадян не довіряти заманливим оголошенням в інтернеті про «легкий заробіток»: ставити «лайки» та викупати віртуальний товар, «дивитися відео і заробляти» тощо.
У Ніжині запрацював третій на Чернігівщині офіс «Зроблено в Україні» 15:19
Відкрили його сьогодні на базі місцевої філії Чернігівського обласного центру зайнятості.
«Гроші ходять за людиною»: у Комарівській громаді реалізується експериментальний соціальний проєкт 15:12
Заступниця голови ОДА Жанна Шерстюк учора, 11 листопада, перебувала з робочим візитом у Комарівській громаді Ніжинського району.
У січні-жовтні 2025 року на Чернігівщині сплачено 34,7 млрд гривень податків, зборів та єдиного внеску 10:50
До бюджетів усіх рівнів Чернігівської області платниками податків у січні-жовтні 2025 року сплачено 22 млрд грн податків, зборів та обов’язкових платежів.