Владислав Атрошенко: Більш серйозно підійти до питання промоції Чернігова ми зможемо, створивши необхідну інфраструктуру
Чернігівський міський голова Владислав Атрошенко повідомив, що особисто він буде долучатися до заходів з промоції міста Чернігова з 2019 року.
На його думку, всі заходи, які робляться у нашому місті для рекламування туристичного та культурного потенціалу – це початкові заходи, на які ще витрачаються мізерні кошти: «Я це розумів і не поспішав більш професійно до цього підходити та з більш значними видатками».
Зі своїм баченням переліку та фінансування заходів з промоції Чернігова він ознайомив членів виконкому та представників медіа сьогодні на засіданні виконкому міської ради під час розгляду питання «Про комплексну Програму розвитку культури та промоції культурного потенціалу міста Чернігова на 2018-2019 роки».
На переконання міського голови, в питаннях промоції головне – це тренд, і сьогодні інтерес до Чернігова зростає, принаймні, у напрямку туризму, що дуже позитивно.
- Як міський голова я боявся, що зараз більш активна промоція міста може викликати спочатку більшу зацікавленість, а потім відтік туристів. Адже значна кількість туристів, не побачивши інфраструктури й елементарних зручностей, вивезла б і негативні враження. І це спрацювало би проти міста.
За словами Владислава Атрошенка, потрібно перш за все осучаснити всі в’їзди до міста, зробити більш комфортними місця потенційного збору автобусів з туристами. У цьому році з управлінням житлово-комунального господарства визначені локації та зовнішній вигляд облаштування принаймні 3-х громадських туалетів у найбільш масових місцях збору туристів, зокрема: біля історичного музею, Антонієвих печер.
Крім того, у найближчих планах - зробити протягом року хоча б 70 % реконструкції території Валу, Алеї героїв, в тому числі дорожнього покриття. Необхідно також вирішити питання недобудови Дворянського зібрання, адже той стан, у якому воно зараз існує, фактично зганьбив історично значиму локацію.
- І тоді нам буде час далі збільшувати свою активність у промоції міста. Треба вивчати передовий досвід інших міст, як Львів, Харків, або менших міст, як Кам’янець-Подільський, та й не тільки українських міст.
Необхідно буде збільшити кількість друкованої продукції: це всі можливі буклети, журнали, в тому числі й у літаках, зовнішня реклама, по радіо, телевізійні ролики, більш активна та дієва співпраця з туристичними агенціями. Таким чином ми фактично підсилимо промоцію свого міста, - сказав міський голова.
Прес-служба Чернігівської міської ради
Останні новини Чернігівщини
Служба зайнятості пропонує роботодавцям співпрацю і запрошує скористатися комплексом безкоштовних послуг 14:45
Основні з них: підбір кадрів на засадах рекрутингу, професійне навчання безробітних під конкретні робочі місця; підвищення конкурентоспроможності працівників шляхом отримання ваучера на навчання; навчання жінок «чоловічим» професіям, різні компенсаційні програми, суспільно-корисні роботи.
Чернігівщина — серед лідерів зі збирання зернових 11:03
В області триває збір урожаю. Місцеві аграрії демонструють одні з найвищих показників за обсягами валового збору зернових і зернобобових культур, забезпечивши Чернігівщині друге місце серед регіонів України.
Чернігівські боксерки вибороли золото й бронзу на Кубку України серед жінок-еліти у Львові 10:35
Вітаємо наших спортсменок із вдалим виступом на Кубку України з боксу серед жінок-еліти, який проходив у Львові з 24 до 29 листопада!
В обласній філармонії презентували виставу «НАСскрізь». Актори – ветерани та ветеранки Хмельниччини 09:44
«НАСскрізь» – це вистава Хмельницького обласного академічного музично-драматичного театру імені М.Старицького. Її унікальність в тому, що акторами є ветерани та ветеранки російсько-української війни. Режисер-постановник проєкту – також ветеран – Дмитро Гусаков.
У Чернігові другий рік поспіль реалізується соціальний проєкт «Долоньки тепла. Подаруй свято дитині воїна» 09:42
У Чернігові другий рік поспіль триває соціальний проєкт «Долоньки тепла.