Владислав Атрошенко: Більш серйозно підійти до питання промоції Чернігова ми зможемо, створивши необхідну інфраструктуру
Чернігівський міський голова Владислав Атрошенко повідомив, що особисто він буде долучатися до заходів з промоції міста Чернігова з 2019 року.
На його думку, всі заходи, які робляться у нашому місті для рекламування туристичного та культурного потенціалу – це початкові заходи, на які ще витрачаються мізерні кошти: «Я це розумів і не поспішав більш професійно до цього підходити та з більш значними видатками».
Зі своїм баченням переліку та фінансування заходів з промоції Чернігова він ознайомив членів виконкому та представників медіа сьогодні на засіданні виконкому міської ради під час розгляду питання «Про комплексну Програму розвитку культури та промоції культурного потенціалу міста Чернігова на 2018-2019 роки».
На переконання міського голови, в питаннях промоції головне – це тренд, і сьогодні інтерес до Чернігова зростає, принаймні, у напрямку туризму, що дуже позитивно.
- Як міський голова я боявся, що зараз більш активна промоція міста може викликати спочатку більшу зацікавленість, а потім відтік туристів. Адже значна кількість туристів, не побачивши інфраструктури й елементарних зручностей, вивезла б і негативні враження. І це спрацювало би проти міста.
За словами Владислава Атрошенка, потрібно перш за все осучаснити всі в’їзди до міста, зробити більш комфортними місця потенційного збору автобусів з туристами. У цьому році з управлінням житлово-комунального господарства визначені локації та зовнішній вигляд облаштування принаймні 3-х громадських туалетів у найбільш масових місцях збору туристів, зокрема: біля історичного музею, Антонієвих печер.
Крім того, у найближчих планах - зробити протягом року хоча б 70 % реконструкції території Валу, Алеї героїв, в тому числі дорожнього покриття. Необхідно також вирішити питання недобудови Дворянського зібрання, адже той стан, у якому воно зараз існує, фактично зганьбив історично значиму локацію.
- І тоді нам буде час далі збільшувати свою активність у промоції міста. Треба вивчати передовий досвід інших міст, як Львів, Харків, або менших міст, як Кам’янець-Подільський, та й не тільки українських міст.
Необхідно буде збільшити кількість друкованої продукції: це всі можливі буклети, журнали, в тому числі й у літаках, зовнішня реклама, по радіо, телевізійні ролики, більш активна та дієва співпраця з туристичними агенціями. Таким чином ми фактично підсилимо промоцію свого міста, - сказав міський голова.
Прес-служба Чернігівської міської ради
Останні новини Чернігівщини
Олександр Ломако привітав представників та представниць сфери фізичної культури та спорту з їх професійним святом 16:04
Напередодні Дня фізичної культури і спорту України, який відзначається щорічно, у другу суботу вересня, в.о. міського голови Чернігова Олександр Ломако зустрівся з представниками та представницями сфери фізичної культури та спорту міста для вручення почесних грамот та подяк Чернігівської міської ради.
Український ветеранський фонд запрошує в групу підтримки для людей, які зазнали втрати 16:00
Поєднання душевного болю, смутку, гніву, безпорадності, почуття вини та розпачу — такою може бути емоційна реакція на втрату рідної чи близької людини. У цій ситуації важливо відчувати підтримку інших людей та уміти віднайти власні сили, щоб рухатися далі.
СБУ та Нацполіція знешкодили хакерів, які викрадали гроші з банківських рахунків громадян США та країн Західної Європи 15:58
Кіберфахівці Служби безпеки України спільно з Національною поліцією припинили в Чернігові діяльність осіб, які за допомогою шкідливого програмного забезпечення викрадали кошти з рахунків громадян США та країн Західної Європи.
Ринок праці мовою цифр 11:22
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 10:51
Протягом минулої доби зареєстровано 5 небезпечних подій, а саме: 1 дорожньо-транспортну пригоду та 4 пожежі. Внаслідок цих подій 4 особи постраждали.