Владислав Атрошенко: Більш серйозно підійти до питання промоції Чернігова ми зможемо, створивши необхідну інфраструктуру
Чернігівський міський голова Владислав Атрошенко повідомив, що особисто він буде долучатися до заходів з промоції міста Чернігова з 2019 року.
На його думку, всі заходи, які робляться у нашому місті для рекламування туристичного та культурного потенціалу – це початкові заходи, на які ще витрачаються мізерні кошти: «Я це розумів і не поспішав більш професійно до цього підходити та з більш значними видатками».
Зі своїм баченням переліку та фінансування заходів з промоції Чернігова він ознайомив членів виконкому та представників медіа сьогодні на засіданні виконкому міської ради під час розгляду питання «Про комплексну Програму розвитку культури та промоції культурного потенціалу міста Чернігова на 2018-2019 роки».
На переконання міського голови, в питаннях промоції головне – це тренд, і сьогодні інтерес до Чернігова зростає, принаймні, у напрямку туризму, що дуже позитивно.
- Як міський голова я боявся, що зараз більш активна промоція міста може викликати спочатку більшу зацікавленість, а потім відтік туристів. Адже значна кількість туристів, не побачивши інфраструктури й елементарних зручностей, вивезла б і негативні враження. І це спрацювало би проти міста.
За словами Владислава Атрошенка, потрібно перш за все осучаснити всі в’їзди до міста, зробити більш комфортними місця потенційного збору автобусів з туристами. У цьому році з управлінням житлово-комунального господарства визначені локації та зовнішній вигляд облаштування принаймні 3-х громадських туалетів у найбільш масових місцях збору туристів, зокрема: біля історичного музею, Антонієвих печер.
Крім того, у найближчих планах - зробити протягом року хоча б 70 % реконструкції території Валу, Алеї героїв, в тому числі дорожнього покриття. Необхідно також вирішити питання недобудови Дворянського зібрання, адже той стан, у якому воно зараз існує, фактично зганьбив історично значиму локацію.
- І тоді нам буде час далі збільшувати свою активність у промоції міста. Треба вивчати передовий досвід інших міст, як Львів, Харків, або менших міст, як Кам’янець-Подільський, та й не тільки українських міст.
Необхідно буде збільшити кількість друкованої продукції: це всі можливі буклети, журнали, в тому числі й у літаках, зовнішня реклама, по радіо, телевізійні ролики, більш активна та дієва співпраця з туристичними агенціями. Таким чином ми фактично підсилимо промоцію свого міста, - сказав міський голова.
Прес-служба Чернігівської міської ради
Останні новини Чернігівщини
Укриття, харчоблок і осередок «Захисту України»: які новини в ліцеях у Тупичеві і Городні 11:28
Чернігівська ОВА багато уваги приділяє саме освітньому компоненту і працює над тим, щоб якомога більше дітей мали змогу навчатися очно. У рамках робочого візиту в громади начальник ОВА В’ячеслав Чаус відвідав ліцеї в Тупичеві і Городні.
Доступність починається з нас: у Чернігові відбулась тематична конференція 11:24
Питання психологічної взаємодії з ветеранами та їхніми родинами обговорили сьогодні учасники тематичної конференції, яка відбулася в КНП «Ветеранський простір». Співорганізатором події виступила громадська організація «Ветеранська спільнота України «Серцевір».
Вибухотехніки поліції Чернігівщини продовжують знешкоджувати збиті ворожі безпілотники 11:22
Днями співробітники управління вибухотехнічної служби поліції Чернігівщини знешкодили нерозірвану бойову частину ворожого ударного безпілотника, який був збитий Силами оборони України у Чернігівському районі.
Поліцейські Чернігівщини вибороли призові місця на Всеукраїнських ветеранських змаганнях 11:21
Днями у Києві відбувся турнір «Звитяга нескорених», який об’єднав 500 ветеранів, ветеранок та поранених захисників з усієї України.
Компенсаційні програми для роботодавців, які сприяють працевлаштуванню людей з інвалідністю 11:19
Служба зайнятості надає фінансову підтримку роботодавцям, які винаймають чи облаштовують робочі місця для людей з інвалідністю.