Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Понеділок, 25 січня, 22:49:28

Мобільний додаток "Call-центр CityOn. Чернігів"» та портал міського контакт-центру набирає обертів

15.12.2017   08:18

У Чернігові 13 грудня почав працювати в повному режимі мобільний додаток «Call-центр CityOn. Чернігів» та офіційний портал міського контакт-центру - http://chmkc.com.ua.

Відтепер за їх допомогою в режимі он-лайн усі чернігівці можуть подавати свої звернення до Чернігівського міського колл-центру. Одночасно з цим багатоканальна  телефонна лінія 0800-50-93-50 беззмінно продовжує і надалі цілодобово працювати без вихідних та обідньої перерви. 

Нагадуємо, що міський контакт-центр Чернігова приймає всі звернення, які стосуються проблем, що виникли в будь-якій сфері житлово-комунального господарства міста.

Щоб передати звернення до контак-центру в режимі реального часу за допомогою додатку або веб-порталу користувачу першочергово потрібно зареєструватися (ця процедура робиться тільки один раз),щоб отримати доступ до Особистого кабінету. Після реєстрації користувач має змогу надіслати фото та текстове звернення, а потім в режимі online особисто слідкувати за реагуванням на них. 

Як повідомила керівник колл-центру Оксана Дубровна, що за першу добу за допомогою мобільного додатку та веб-порталу до них надійшло 40 звернень, 5 з яких станом на сьогодні вже виконані. Загалом середня кількість звернень, які надходять через «гарячу лінію»протягом доби, становить 420.

За допомогою додатку та веб-порталу звернення можна передавати як у текстовому вигляді, так і у вигляді фото або відео. Єдине умова - щоб розмір фото або відео не перевищував 50 Мб. Після направлення звернення оператор контакт-центру заявку отримує миттєво. Він перевіряє її на інформаційну змістовність (щоб була зазначена адреса, конкретно визначено, яка проблема). Якщо в направлену звернені не вдається зрозуміти, в чому проблема, чи не зазначена адреса - оператор контакт-центру обов’язково зв’язується з заявником за допомогою чату або телефонного дзвінка та з’ясовує всі інші деталі. Після цього він направляє звернення до компетентної  комунальної служби, розповіла Оксана Дубровна.

Мобільний додаток «Call-центр CityOn. Чернігів» розроблений тапридатний для завантаження на телефони з операційною системою - iOS, Android та Windows Mobile.

Посилання для завантаження додатку:

iOS - https://itunes.apple.com/ru/app/call-%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80-cityon-%D1%87%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%BE%D0%B2/id1316383208?mt=8

Android - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.callcenter.chenihiv

Інструкція, як подати звернення та як зареєструвати на веб-порталі і додатку http://chmkc.com.ua/home/article/howplaceorder.

Як працює мапа звернень та на які типи розподіляються звернення читайте в нашій інформації «Сайт міського колл-центру розпочав свою роботу».


Прес-служба Чернігівської міської ради

Останні новини Чернігівщини

Виявлено 11 нових випадків COVID-19

Виявлено 11 нових випадків COVID-19 17:22

За даними Управління охорони здоров’я Чернігівської ОДА, станом на 25 січня в області зафіксовано 11 нових випадків COVID-19.

За п’ять років правоохоронці не знайшли винних у застосуванні сили і перешкоджанні роботі журналіста

За п’ять років правоохоронці не знайшли винних у застосуванні сили і перешкоджанні роботі журналіста 14:55

За п’ять років чернігівська прокуратура і поліція так і не змогла встановити, хто повалив, відібрав фотоапарат і виштовхнув із агітаційного заходу нинішнього міського голови Владислава Атрошенка журналіста Владислава Савенка.

Вебінар для платників податків: фахівці податкової дають відповіді на актуальні питання

Вебінар для платників податків: фахівці податкової дають відповіді на актуальні питання 14:37

Під час чергового вебінару, що відбувся за участі фахівців Головного управління ДПС у Чернігівській області, представників Регіонального фонду підтримки підприємництва по Чернігівській області, фахівців Держпродспоживслужби у Чернігівській області та платників податків, слухачів ознайомили з важливими змінами, що спрямовані на підтримку бізнесу у період карантину.

Поліцейські встановили осіб, які обікрали сільськогосподарське товариство

Поліцейські встановили осіб, які обікрали сільськогосподарське товариство 12:44

Співробітники Чернігівського районного управління поліції затримали двох жителів обласного центру, які минулої доби проникли до гаража сільськогосподарського товариства і викрали звідти запчастини та обладнання.

Упродовж минулого тижня надзвичайники врятували 1 особу та 68 разів залучалися до ліквідації пожеж, надзвичайних подій

Упродовж минулого тижня надзвичайники врятували 1 особу та 68 разів залучалися до ліквідації пожеж, надзвичайних подій 12:31

Упродовж минулого тижня з 18 по 25 січня щоденно в підрозділах Управління ДСНС України у Чернігівській області перебувало на цілодобовому чергуванні 194 чоловіки особового складу та 62 одиниці спеціальної техніки.