Мобільний додаток "Call-центр CityOn. Чернігів"» та портал міського контакт-центру набирає обертів
У Чернігові 13 грудня почав працювати в повному режимі мобільний додаток «Call-центр CityOn. Чернігів» та офіційний портал міського контакт-центру - http://chmkc.com.ua.

Відтепер за їх допомогою в режимі он-лайн усі чернігівці можуть подавати свої звернення до Чернігівського міського колл-центру. Одночасно з цим багатоканальна телефонна лінія 0800-50-93-50 беззмінно продовжує і надалі цілодобово працювати без вихідних та обідньої перерви.
Нагадуємо, що міський контакт-центр Чернігова приймає всі звернення, які стосуються проблем, що виникли в будь-якій сфері житлово-комунального господарства міста.
Щоб передати звернення до контак-центру в режимі реального часу за допомогою додатку або веб-порталу користувачу першочергово потрібно зареєструватися (ця процедура робиться тільки один раз),щоб отримати доступ до Особистого кабінету. Після реєстрації користувач має змогу надіслати фото та текстове звернення, а потім в режимі online особисто слідкувати за реагуванням на них.
Як повідомила керівник колл-центру Оксана Дубровна, що за першу добу за допомогою мобільного додатку та веб-порталу до них надійшло 40 звернень, 5 з яких станом на сьогодні вже виконані. Загалом середня кількість звернень, які надходять через «гарячу лінію»протягом доби, становить 420.
За допомогою додатку та веб-порталу звернення можна передавати як у текстовому вигляді, так і у вигляді фото або відео. Єдине умова - щоб розмір фото або відео не перевищував 50 Мб. Після направлення звернення оператор контакт-центру заявку отримує миттєво. Він перевіряє її на інформаційну змістовність (щоб була зазначена адреса, конкретно визначено, яка проблема). Якщо в направлену звернені не вдається зрозуміти, в чому проблема, чи не зазначена адреса - оператор контакт-центру обов’язково зв’язується з заявником за допомогою чату або телефонного дзвінка та з’ясовує всі інші деталі. Після цього він направляє звернення до компетентної комунальної служби, розповіла Оксана Дубровна.
Мобільний додаток «Call-центр CityOn. Чернігів» розроблений тапридатний для завантаження на телефони з операційною системою - iOS, Android та Windows Mobile.
Посилання для завантаження додатку:
iOS - https://itunes.apple.com/ru/app/call-%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80-cityon-%D1%87%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%BE%D0%B2/id1316383208?mt=8
Android - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.callcenter.chenihiv
Інструкція, як подати звернення та як зареєструвати на веб-порталі і додатку http://chmkc.com.ua/home/article/howplaceorder.
Як працює мапа звернень та на які типи розподіляються звернення читайте в нашій інформації «Сайт міського колл-центру розпочав свою роботу».
Прес-служба Чернігівської міської ради
Останні новини Чернігівщини
Ліцей №12 отримав сучасне обладнання для занять з робототехніки від міста-побратима Градець-Кралове 17:27
У межах партнерства між Черніговом та містом-побратимом Градець-Кралове (Чеська Республіка) Чернігівський ліцей №12 отримав цінну допомогу — сучасні навчальні набори для занять з робототехніки.
Семенівська та Гончарівська громади отримали сучасні автівки за підтримки міжнародних партнерів 16:44
Минулого тижня Стабілізаційна платформа, яка працює на замовлення Федерального міністерства закордонних справ Німеччини, передала фургони Volkswagen Crafter Семенівській та Гончарівській громадам.
Викрали дівчину, вимагаючи повернути неіснуючий борг, – підозрюються двоє жителів Ніжина 16:12
За процесуального керівництва Ніжинської окружної прокуратури повідомлено про підозру двом жителям міста Ніжина у вимаганні, вчиненому за попередньою змовою групою осіб,в умовах воєнного стану та незаконному викраденні людини (ч. 4 ст. 189, ч. 2 ст. 146 КК України).
Поліція в обличчях: «На варті справедливості в умовах війни» – історія слідчої поліції з Новгорода-Сіверського Галини Острик 15:34
Капітан поліції Галина Острик — слідча слідчого відділення Новгород-Сіверського райвідділу поліції.