Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 14 квітня, 20:29:24

Міський "Колл-центр" за добу приймає понад 1700 дзвінків

02.11.2017   10:58

На засіданні виконавчого комітету Чернігівської міської ради, яке відбулося 31 жовтня члени виконкому переглянули граничну чисельність працівників комунального підприємства «ЖЕК-10».

Начальник КП «ЖЕК-10» Руслан Волок повідомив, що з метою здійснення безперебійної роботи відділу оперативного реагування по усуненню аварійних та надзвичайних ситуацій «Колл-центру», необхідно збільшити кількість його працівників. Адже кількість звернень дуже велика й постійно збільшується.

Як вже повідомлялося раніше, міський Колл-центр цілодобово приймає звернення від мешканців міста за телефоном 0 800 50 93 50 (безкоштовно).

На дату створення «Відділу по роботі з населенням «Колл-центр» КП «ЖЕК-10» Чернігівської міської ради» (червень 2016 р.), був затверджений такий штатний розпис працівників: начальник «Колл-центру» - 1 особа, старший оператор - 4 особи, оператор – 12 осіб.

За словами Руслана Волока, у будній день працює 3 оператора диспетчерської служби, у вихідні та святкові дні - 1 або 2 оператора, у нічну зміну - 1 оператор.

Але, якщо з початку роботи відділ по роботі з населенням отримував та обробляв за добу в середньому 80 заяв, то з січня поточного року працівниками вже надано консультації та прийнято в роботу 39 тис. заяв (середньодобова кількість – у будні дні 280 заяв, у святкові та вихідні дні – 101 заява). Крім того, у вересні середньодобова кількість дзвінків вже складала 1734 дзвінка.

Враховуючи постійне збільшення потоку звернень громадян, кількість операторів у будні дні в денну зміну була збільшена до 5 працівників, а у вихідні та святкові дні до 3 операторів. Але така чисельність операторів не відповідає вимогам якісного, оперативного та швидкого реагування на звернення громадян.

За пропозицією Чернігівського міського голови Владислава Атрошенка штатна чисельність працівників відділу по роботі з населенням «Колл-центр» збільшиться на 10 осіб. Старших операторів тепер буде 6, а операторів диспетчерської служби – 20 осіб. Після цього ситуація буде додатково вивчена та при необхідності кількість працівників може бути переглянута ще.

 
Прес-служба Чернігівської міської ради

Останні новини Чернігівщини

За минулу добу в Чернігівській області вакциновано 275 осіб

За минулу добу в Чернігівській області вакциновано 275 осіб 12:46

За інформацією Чернігівського обласного центру громадського здоров’я, станом на 14 квітня в області вакцинація від коронавірусу охопила 7411 осіб.

Відбулася презентаційна зустріч-воркшоп

Відбулася презентаційна зустріч-воркшоп "Дорога смаку Чернігівщини" 12:00

12 березня за участі експертів проєкту ЄС "Підтримка розвитку системи географічних зазначень в Україні" та представників міжнародної спільноти Slowfood в Чернігові відбулася презентаційна зустріч-воркшоп "Дорога смаку Чернігівщини" як інструмент розвитку сільських територій".

Триває ліквідація тіньового обігу нафтопродуктами

Триває ліквідація тіньового обігу нафтопродуктами 11:30

13 квітня відбулося чергове засідання робочої групи щодо запобігання нелегальному обігу та незаконній торгівлі нафтопродуктами на території області.

Лікарі під час онлайн-брифінгу розповіли про особливості та перебіг етапів вакцинації від COVID-19

Лікарі під час онлайн-брифінгу розповіли про особливості та перебіг етапів вакцинації від COVID-19 11:11

13 квітня відбувся онлайн-брифінг, на якому медичні експерти відповіли на найпоширеніші питання лікарів та громадян щодо вакцинальної кампанії.

Понад 49,7 мільйонів стягнутих гривень – показник результативності державних виконавців області

Понад 49,7 мільйонів стягнутих гривень – показник результативності державних виконавців області 10:47

У своїй діяльностідержавні виконавці забезпечують реальну дію правових норм, застосовуючи при цьому заходи примусу, санкціоновані державою.