Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Неділя, 7 грудня, 02:28:36

Міський "Колл-центр" за добу приймає понад 1700 дзвінків

02.11.2017   10:58

На засіданні виконавчого комітету Чернігівської міської ради, яке відбулося 31 жовтня члени виконкому переглянули граничну чисельність працівників комунального підприємства «ЖЕК-10».

Начальник КП «ЖЕК-10» Руслан Волок повідомив, що з метою здійснення безперебійної роботи відділу оперативного реагування по усуненню аварійних та надзвичайних ситуацій «Колл-центру», необхідно збільшити кількість його працівників. Адже кількість звернень дуже велика й постійно збільшується.

Як вже повідомлялося раніше, міський Колл-центр цілодобово приймає звернення від мешканців міста за телефоном 0 800 50 93 50 (безкоштовно).

На дату створення «Відділу по роботі з населенням «Колл-центр» КП «ЖЕК-10» Чернігівської міської ради» (червень 2016 р.), був затверджений такий штатний розпис працівників: начальник «Колл-центру» - 1 особа, старший оператор - 4 особи, оператор – 12 осіб.

За словами Руслана Волока, у будній день працює 3 оператора диспетчерської служби, у вихідні та святкові дні - 1 або 2 оператора, у нічну зміну - 1 оператор.

Але, якщо з початку роботи відділ по роботі з населенням отримував та обробляв за добу в середньому 80 заяв, то з січня поточного року працівниками вже надано консультації та прийнято в роботу 39 тис. заяв (середньодобова кількість – у будні дні 280 заяв, у святкові та вихідні дні – 101 заява). Крім того, у вересні середньодобова кількість дзвінків вже складала 1734 дзвінка.

Враховуючи постійне збільшення потоку звернень громадян, кількість операторів у будні дні в денну зміну була збільшена до 5 працівників, а у вихідні та святкові дні до 3 операторів. Але така чисельність операторів не відповідає вимогам якісного, оперативного та швидкого реагування на звернення громадян.

За пропозицією Чернігівського міського голови Владислава Атрошенка штатна чисельність працівників відділу по роботі з населенням «Колл-центр» збільшиться на 10 осіб. Старших операторів тепер буде 6, а операторів диспетчерської служби – 20 осіб. Після цього ситуація буде додатково вивчена та при необхідності кількість працівників може бути переглянута ще.

 
Прес-служба Чернігівської міської ради

Останні новини Чернігівщини

ТОП 5 послуг для людей з інвалідністю від служби зайнятості

ТОП 5 послуг для людей з інвалідністю від служби зайнятості 08:55

Протягом січня-листопада 2025 року послугами Чернігівської обласної служби скористалися понад 1,3 тис. людей з інвалідністю.

До суду направлено справу трьох російських командирів, причетних до загибелі 20 людей у Чернігові 08:48

Прокурори Чернігівської обласної прокуратури у порядку спеціального досудового розслідування направили до суду обвинувальний акт стосовно командира 35-ї окремої мотострілецької бригади 41-ї загальновійськової армії Центрального військового округу зс рф та двох підлеглих командирів батальйонних тактичних груп.

На Чернігівщині внаслідок ворожої атаки поранені двоє людей: поліція документує воєнні злочини росіян

На Чернігівщині внаслідок ворожої атаки поранені двоє людей: поліція документує воєнні злочини росіян 08:47

Вчорра вдень російська армія ударила безпілотниками по місту Городня Чернігівського району.

 Агентство Enabel передало Чернігівському центру крові нову автівку і допоможе з ремонтом приміщення

Агентство Enabel передало Чернігівському центру крові нову автівку і допоможе з ремонтом приміщення 08:45

У Чернігові підписали меморандум між ОВА, Бельгійським агентство з міжнародного співробітництва Enabel, Центром крові і підрядником щодо капітального ремонту будівлі Центру. У проєкті також передбачена термомодернізація.

5 грудня: цей день в Україні і світі

5 грудня: цей день в Україні і світі 08:36

День 1381 Російська агресія - Day 1381 Russian aggression

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини