Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Четвер, 2 жовтня, 23:45:30

Міський "Колл-центр" за добу приймає понад 1700 дзвінків

02.11.2017   10:58

На засіданні виконавчого комітету Чернігівської міської ради, яке відбулося 31 жовтня члени виконкому переглянули граничну чисельність працівників комунального підприємства «ЖЕК-10».

Начальник КП «ЖЕК-10» Руслан Волок повідомив, що з метою здійснення безперебійної роботи відділу оперативного реагування по усуненню аварійних та надзвичайних ситуацій «Колл-центру», необхідно збільшити кількість його працівників. Адже кількість звернень дуже велика й постійно збільшується.

Як вже повідомлялося раніше, міський Колл-центр цілодобово приймає звернення від мешканців міста за телефоном 0 800 50 93 50 (безкоштовно).

На дату створення «Відділу по роботі з населенням «Колл-центр» КП «ЖЕК-10» Чернігівської міської ради» (червень 2016 р.), був затверджений такий штатний розпис працівників: начальник «Колл-центру» - 1 особа, старший оператор - 4 особи, оператор – 12 осіб.

За словами Руслана Волока, у будній день працює 3 оператора диспетчерської служби, у вихідні та святкові дні - 1 або 2 оператора, у нічну зміну - 1 оператор.

Але, якщо з початку роботи відділ по роботі з населенням отримував та обробляв за добу в середньому 80 заяв, то з січня поточного року працівниками вже надано консультації та прийнято в роботу 39 тис. заяв (середньодобова кількість – у будні дні 280 заяв, у святкові та вихідні дні – 101 заява). Крім того, у вересні середньодобова кількість дзвінків вже складала 1734 дзвінка.

Враховуючи постійне збільшення потоку звернень громадян, кількість операторів у будні дні в денну зміну була збільшена до 5 працівників, а у вихідні та святкові дні до 3 операторів. Але така чисельність операторів не відповідає вимогам якісного, оперативного та швидкого реагування на звернення громадян.

За пропозицією Чернігівського міського голови Владислава Атрошенка штатна чисельність працівників відділу по роботі з населенням «Колл-центр» збільшиться на 10 осіб. Старших операторів тепер буде 6, а операторів диспетчерської служби – 20 осіб. Після цього ситуація буде додатково вивчена та при необхідності кількість працівників може бути переглянута ще.

 
Прес-служба Чернігівської міської ради

Останні новини Чернігівщини

Поки триває відновлення електропостачання, всі критичні служби діють за відпрацьованим планом – В’ячеслав Чаус про ліквідацію наслідків обстрілів енергосистеми 10:19

Ліквідація наслідків обстрілів енергооб’єктів російськими терористами – з цього питання начальник ОВА В’ячеслав Чаус провів термінове засідання обласної комісії з питань з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій. Залучено і всіх комунальні служби міста Чернігова.

«Вистояли. Вижили. Переможемо»: у Чернігові презентували фільм про захисників і захисниць та вручили почесні нагороди 09:38

Традиційно 1 жовтня українці відзначають День захисників і захисниць. В обласному центрі вітали військовослужбовців, рятувальників і правоохоронців.

День захисників та захисниць України: у Чернігові вшанували воїнів та підняли «Прапор Надії» 09:16

Учора у Чернігові біля Катерининської церкви замайорів «Прапор Надії». Це символ віри у повернення українських полонених і зниклих безвісти. Його підняв колишній військовополонений, воїн 119 окремої бригади Регіонального управління Сил ТрО «Північ» Сергій Маценко.

2 жовтня: цей день в Україні і світі 09:12

2 жовтня відзначають Міжнародний день боротьби проти насилля, Міжнародний день соціального педагога, Всесвітній день без алкоголю, Всесвітній день сільськогосподарських тварин, Всесвітній день повітряної кульки, Всесвітній день гри, День аудіофіла.

Прилуцькі поліцейські затримали чоловіка, який завдав смертельних тілесних ушкоджень власній матері 11:31

Оперативники Прилуцького районного відділу поліції затримали 45-річного мешканця Линовицької громади, який завдав своїй 70-річній матері тяжких тілесних ушкоджень, що призвели до її смерті. Чоловікові загрожує до 10 років позбавлення волі.