Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Вівторок, 1 липня, 11:33:33

За рік клієнти "Чернігівгаз Збуту" звернулися в контакт-центр майже півмільйона разів

25.08.2017   10:29Агенцiя

З початку 2017 року оператори контакт-центру газової компанії прийняли 492 тис дзвінків та повідомлень від побутових споживачів газу Чернігівської області. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року, динаміка звернень зросла на 43%.

З урахуванням зростання кількості питань від жителів Чернігівщини, фахівці газової компанії постійно працюють над удосконаленням сервісів контакт-центру.

«В середньому, щомісяця в контакт-центр компанії звертаються близько 62 тис наших клієнтів. З моменту його створення ми постійно працюємо над удосконаленням сервісів. Так, одним з останніх нововведень в роботі контакт-центру стало впровадження можливості замовити зворотний дзвінок оператора. Скористатися послугою можуть усі користувачі Особистого кабінету. На сьогоднішній день, це близько 14% наших клієнтів», - поінформував директор «Чернігівгаз Збуту» Іван Луста.

Тепер, щоб дізнатися баланс по особовому рахунку, споживачам не обов'язково чекати з'єднання з оператором, і тим більше витрачати час на відвідування Центрів обслуговування клієнтів. Півроку тому з'явилася можливість уточнити стан особового рахунку за допомогою СМС-повідомлення на короткий номер 7104. Достатньо відправити текст повідомлення в правильному форматі: спочатку написати слово Баланс (або Balance), а потім через один пробіл внести 10-значний номер особового рахунку.

Популярною послугою, в зв'язку з постійно мінливим законодавством, є консультації по пільгах та субсидіях. Оперативно отримати грамотну консультацію з цього питання, а також вичерпну інформацію щодо розміру компенсацій можна за допомогою Особистого кабінету на сайті 104.ua.

Що стосується цілодобового зв'язку споживачів з газовою компанією, то ця можливість реалізована завдяки інтерактивному меню IVR (айвіар), яке за допомогою запису голосових повідомлень маршрутизує дзвінки всередині контакт-центру, використовуючи інформацію, яку клієнт вводить за допомогою тонального набору. Від початку роботи сервісу, цією послугою скористалися близько 100 тисяч жителів області.

Щодня, з 8.00 до 20.00 оператори Контакт-центру надають консультації з усіх питань, що стосуються газу, за номером телефону (0462) 61 63 04. Для спрощення і прискорення комунікації, працівники газової компанії закликають користувачів газу опановувати доступні дистанційні способи зворотного зв'язку з компанією, адже це значно економить час як самих споживачів, так і фахівців «Чернігівгаз Збуту».

Останні новини Чернігівщини

На Чернігівщині поліцейські оголосили підозри членам організованої злочинної групи, які організували роботу нарколабораторії промислових масштабів 11:16

Слідчі поліції Чернігівщини встановили факти злагодженої протиправної діяльності зловмисників у складі організованої злочинної групи.

Виконання бюджету у 2025 році: звіт за підсумками І кварталу 09:55

26 червня 2025 року на засіданні виконавчого комітету Чернігівської міської ради начальниця фінансового управління Олена Лисенко представила звіт про виконання бюджету Чернігівської міської територіальної громади за І квартал поточного року.

«Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги»: Чернігівщина з 2 медалями 09:32

Минулого тижня завершилися спортивні змагання «Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги» сезону 2024/2025 років.

У Чернігові поліцейські оперативно затримали грабіжника 08:49

Співробітники кримінальної поліції Чернігівського райуправління поліції «за гарячим слідом» встановили 24-річного чоловіка, причетного до відкритого заволодіння мобільним телефоном з ломбарду в Чернігові.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини