Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 17 жовтня, 02:46:02

За рік клієнти "Чернігівгаз Збуту" звернулися в контакт-центр майже півмільйона разів

25.08.2017   10:29Агенцiя

З початку 2017 року оператори контакт-центру газової компанії прийняли 492 тис дзвінків та повідомлень від побутових споживачів газу Чернігівської області. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року, динаміка звернень зросла на 43%.

З урахуванням зростання кількості питань від жителів Чернігівщини, фахівці газової компанії постійно працюють над удосконаленням сервісів контакт-центру.

«В середньому, щомісяця в контакт-центр компанії звертаються близько 62 тис наших клієнтів. З моменту його створення ми постійно працюємо над удосконаленням сервісів. Так, одним з останніх нововведень в роботі контакт-центру стало впровадження можливості замовити зворотний дзвінок оператора. Скористатися послугою можуть усі користувачі Особистого кабінету. На сьогоднішній день, це близько 14% наших клієнтів», - поінформував директор «Чернігівгаз Збуту» Іван Луста.

Тепер, щоб дізнатися баланс по особовому рахунку, споживачам не обов'язково чекати з'єднання з оператором, і тим більше витрачати час на відвідування Центрів обслуговування клієнтів. Півроку тому з'явилася можливість уточнити стан особового рахунку за допомогою СМС-повідомлення на короткий номер 7104. Достатньо відправити текст повідомлення в правильному форматі: спочатку написати слово Баланс (або Balance), а потім через один пробіл внести 10-значний номер особового рахунку.

Популярною послугою, в зв'язку з постійно мінливим законодавством, є консультації по пільгах та субсидіях. Оперативно отримати грамотну консультацію з цього питання, а також вичерпну інформацію щодо розміру компенсацій можна за допомогою Особистого кабінету на сайті 104.ua.

Що стосується цілодобового зв'язку споживачів з газовою компанією, то ця можливість реалізована завдяки інтерактивному меню IVR (айвіар), яке за допомогою запису голосових повідомлень маршрутизує дзвінки всередині контакт-центру, використовуючи інформацію, яку клієнт вводить за допомогою тонального набору. Від початку роботи сервісу, цією послугою скористалися близько 100 тисяч жителів області.

Щодня, з 8.00 до 20.00 оператори Контакт-центру надають консультації з усіх питань, що стосуються газу, за номером телефону (0462) 61 63 04. Для спрощення і прискорення комунікації, працівники газової компанії закликають користувачів газу опановувати доступні дистанційні способи зворотного зв'язку з компанією, адже це значно економить час як самих споживачів, так і фахівців «Чернігівгаз Збуту».

Останні новини Чернігівщини

«Легкий заробіток в Інтернеті»: поліція Чернігівщини застерігає громадян від шахрайських схем 17:23

Поліція закликає громадян не довіряти заманливим оголошенням в інтернеті про «легкий заробіток».

В Чернігові внаслідок російської атаки пошкоджені житлові будинки: поліція документує наслідки 16:52

Сьогодні росіяни атакували ударними безпілотниками Чернігів.

Судитимуть працівницю суду, яка висміювала на кладовищі загиблих воїнів та чекала знищення міста 16:19

Прокурори Чернігівської обласної прокуратури скерували до суду обвинувальний акт стосовнопрацівниці судуміста Чернігова за фактами пособництва державі-агресору, поширення матеріалів, у яких міститься виправдовування збройної агресії рф проти України (ч. 1 ст. 111-2, ч. 2, 3 ст. 436-2 КК України).

Уряд збільшив термін отримання компенсації роботодавцями з прифронтових регіонів за працевлаштування ВПО 15:48

Тепер роботодавці з прифронтових та найбільш постраждалих від повномасштабної війни регіонів можуть отримувати компенсацію за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб не 3, а 6 місяців.

Роз’яснення для чернігівців: чи існує у місті заборона індивідуального опалення та як від’єднатися від централізованого теплопостачання 15:27

Останнім часом у соціальних мережах з’являється багато недостовірних та маніпулятивних матеріалів, мовляв, у Чернігові діє заборона на індивідуальне опалення.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини