Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Четвер, 25 квітня, 04:30:43

0800-50-93-50 - безкоштовний телефонний номер міського Call-центру

06.03.2017   08:38

У Чернігові нещодавно створений міський Call-центр, який охоплював спочатку тільки сферу ЖКГ міста. Зараз він розширює свої можливості, аби стати універсальним помічником для городян.

Про це йшла мова на робочій нараді у Чернігівській міській раді, у якій взяли участь представники комунальної сфери та інших обслуговуючих підприємств міста.

Заступник міського голови Олександр Ломако нагадав, що минулого року при 10-му ЖЕКу був створений Call-центр, щоб систематизувати всі звернення громадян, які надходять по сфері житлово-комунального господарства, та оперативно реагувати. Тепер мешканцям міста стало простіше вирішувати проблемні питання, а міській владі легше контролювати їх виконання комунальними службами міської ради. Олександр Ломако також повідомив, що до міського голови від мешканців міста надійшов лист, у якому вони висловили вдячність за роботу Call-центру.

Навіть на початку своєї роботи, за 2 місяці, міський Call-центр опрацював понад 6 тисяч звернень чернігівців.

З огляду на це, для оперативного реагування на всі проблеми міста та покращення зворотного зв’язку з його мешканцями, міська влада вважає за доцільне поширити можливості Call-центру й на інші сфери життєдіяльності міста.

А саме Олександр Ломако повідомив, що, після відвідування Call-центру та ознайомлення з його роботою, міський голова дав доручення створити на його базі загальноміський Call-центр, який буде працювати в першу чергу зі зверненнями щодо сфери ЖКГ, але до його реагування також будуть підключені всі комунальні підприємства, транспорт та інші служби міста. Це дозволить систематизувати всі звернення громадян щодо загальноміських проблем.

Коментуючи роботу Call-центру впродовж 2-х місяців, начальник управління ЖКГ міської ради Ярослав Куц зазначив, що головне завдання цієї служби - прийняти звернення від мешканців міста та передати його безпосередньому виконавцю.

За ступенем терміновості реагування всі заявки розбиті на 4 коди:
- червоний – аварійний, тобто реагування протягом години,
- жовтий – протягом доби,
- зелений – протягом 2-х тижнів,
- синій – консультативний.

Також він повідомив, що створена єдина база звернень від чернігівців і робота над кожним зверненням проходить 5 етапів. Зокрема: прийом звернення, передача його на виконання, безпосереднє виконання відповідними службами, перевірка виконання, яка передбачає зворотній дзвінок заявнику і його підтвердження усунення проблеми, і тільки після цього закриття звернення.

Начальник Call-центру Оксана Дубровна розповіла, що робота центру цілодобова, вдень на зміні 7 працівників, а загалом працює 15. Звернутись можна за телефоном 0800509350 безкоштовно.

Всім представникам обслуговуючих підприємств міста, в тому числі КП «Чернігівводоканал», ПАТ "Чернігівгаз", КЕП «Чернігівська ТЕЦ ТОВ «Фірма Технова», ПАТ «Облтеплокомуненерго», запропоновано до 15 березня внести свої пропозиції та зауваження до Порядку взаємодії з Call-центром, аби поширити його реагування з комунальної сфери по всіх напрямках життєдіяльності міста.


Прес-служба Чернігівської міської ради      

Останні новини Чернігівщини

365 пожеж в природній екосистемі Чернігівщини з початку року: чому виникають та як запобігти 18:11

«До речі, це майже в два рази більше, ніж за аналогічний період минулого року (186 надзвичайних ситуацій), – повідомив на брифінгу в офіційному медіацентрі ОВА Олександр Бобро, заступник начальника Головного управління із запобігання надзвичайним ситуаціям ГУ ДСНС України в області. – 356 із них – суха трава та сміття на відкритих територіях, а 9 пожеж – це лісові масиви та насадження».

Бізнес, який постраждав під час ракетних ударів 17 квітня, може отримати грант на відновлення від МОМ 18:08

Міжнародна організація з міграції (МОМ) в рамках проєкту «Життєздатність+ Економічна інтеграція внутрішньо переміщених осіб та постраждалих від війни», що фінансується Федеральним міністерством економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ) через Банк розвитку KfW, допоможе чернігівським підприємцям.

На Чернігівщині до 11 років позбавлення волі засуджено двох російських військових, які катували та жорстоко поводились з цивільним 18:03

Поліція завершила досудове розслідування та скерували до суду провадження, щодо двох російських військовослужбовців, які 6 березня 2022 року затримали цивільного місцевого мешканця у селі Слобода Чернігівського району. Чоловіка тяжко побили та погрожували спалити живцем.

Майстер–клас для спортивної спільноти Чернігівщини від володаря першої олімпійської медалі на Чернігівщині Олександра Батюка 18:01

Цьогоріч виповнюється сорок років з часу проведення XIV Зимових Олімпійських ігор у місті Сараєво (на той час Соціалістична Федеративна Республіка Югославія). Тоді у далекому 1984 році на цих престижних міжнародних змаганнях наш земляк, відомий український лижник Олександр Батюк виборов срібло у складі команди з лижної естафети 4х10 км.

На Чернігівщині запрацювали одразу дев’ять поліцейських станцій 11:39

Сьогодні в Остерській ТГ та ще у восьми громадах області розпочали роботу нові поліцейські станції. Допомагати, дбати про безпеку і захищати місцевих мешканців відтепер будуть дев’ять поліцейських офіцерів громад.