Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Четвер, 21 листопада, 11:52:14

0800-50-93-50 - безкоштовний телефонний номер міського Call-центру

06.03.2017   08:38

У Чернігові нещодавно створений міський Call-центр, який охоплював спочатку тільки сферу ЖКГ міста. Зараз він розширює свої можливості, аби стати універсальним помічником для городян.

Про це йшла мова на робочій нараді у Чернігівській міській раді, у якій взяли участь представники комунальної сфери та інших обслуговуючих підприємств міста.

Заступник міського голови Олександр Ломако нагадав, що минулого року при 10-му ЖЕКу був створений Call-центр, щоб систематизувати всі звернення громадян, які надходять по сфері житлово-комунального господарства, та оперативно реагувати. Тепер мешканцям міста стало простіше вирішувати проблемні питання, а міській владі легше контролювати їх виконання комунальними службами міської ради. Олександр Ломако також повідомив, що до міського голови від мешканців міста надійшов лист, у якому вони висловили вдячність за роботу Call-центру.

Навіть на початку своєї роботи, за 2 місяці, міський Call-центр опрацював понад 6 тисяч звернень чернігівців.

З огляду на це, для оперативного реагування на всі проблеми міста та покращення зворотного зв’язку з його мешканцями, міська влада вважає за доцільне поширити можливості Call-центру й на інші сфери життєдіяльності міста.

А саме Олександр Ломако повідомив, що, після відвідування Call-центру та ознайомлення з його роботою, міський голова дав доручення створити на його базі загальноміський Call-центр, який буде працювати в першу чергу зі зверненнями щодо сфери ЖКГ, але до його реагування також будуть підключені всі комунальні підприємства, транспорт та інші служби міста. Це дозволить систематизувати всі звернення громадян щодо загальноміських проблем.

Коментуючи роботу Call-центру впродовж 2-х місяців, начальник управління ЖКГ міської ради Ярослав Куц зазначив, що головне завдання цієї служби - прийняти звернення від мешканців міста та передати його безпосередньому виконавцю.

За ступенем терміновості реагування всі заявки розбиті на 4 коди:
- червоний – аварійний, тобто реагування протягом години,
- жовтий – протягом доби,
- зелений – протягом 2-х тижнів,
- синій – консультативний.

Також він повідомив, що створена єдина база звернень від чернігівців і робота над кожним зверненням проходить 5 етапів. Зокрема: прийом звернення, передача його на виконання, безпосереднє виконання відповідними службами, перевірка виконання, яка передбачає зворотній дзвінок заявнику і його підтвердження усунення проблеми, і тільки після цього закриття звернення.

Начальник Call-центру Оксана Дубровна розповіла, що робота центру цілодобова, вдень на зміні 7 працівників, а загалом працює 15. Звернутись можна за телефоном 0800509350 безкоштовно.

Всім представникам обслуговуючих підприємств міста, в тому числі КП «Чернігівводоканал», ПАТ "Чернігівгаз", КЕП «Чернігівська ТЕЦ ТОВ «Фірма Технова», ПАТ «Облтеплокомуненерго», запропоновано до 15 березня внести свої пропозиції та зауваження до Порядку взаємодії з Call-центром, аби поширити його реагування з комунальної сфери по всіх напрямках життєдіяльності міста.


Прес-служба Чернігівської міської ради      

Останні новини Чернігівщини

Ще сім населених пунктів Чернігівщини незабаром отримають генплани

Ще сім населених пунктів Чернігівщини незабаром отримають генплани 10:04

Відповідні проєкти рекомендуватиме до затвердження обласна архітектурно-містобудівна рада. Її чергове засідання провів 20 листопада начальник Управління містобудування та архітектури ОДА Олександр Дмитрюк.

Проведено круглий стіл до 6-ї річниці Революції Гідності

Проведено круглий стіл до 6-ї річниці Революції Гідності 09:47

«За Гідність і Свободу» — під такою назвою 20 листопада в Чернігівській обласній універсальній науковій бібліотеці імені В.Г. Короленка проведено круглий стіл з нагоди Дня Гідності та Свободи і чергової річниці Євромайдану.

В облраді обговорили актуальні питання законодавчого забезпечення та стан дотримання прав дитини на теренах Чернігівщини

В облраді обговорили актуальні питання законодавчого забезпечення та стан дотримання прав дитини на теренах Чернігівщини 09:36

Цьогоріч відзначається ювілейна річниця прийняття цих основоположних документів у сфері захисту прав дитини.

Народним депутатам України розповіли про проблеми бюджетного процесу-2020

Народним депутатам України розповіли про проблеми бюджетного процесу-2020 09:30

Про проблеми та перспективи бюджетного процесу-2020 говорили 20 листопада в Чернігівській міській раді представники регіонального відділення Асоціації міст України.

Визначено проєкти громадських організацій, які у 2020 році фінансуватимуться за кошти обласного бюджету

Визначено проєкти громадських організацій, які у 2020 році фінансуватимуться за кошти обласного бюджету 09:21

У Департаменті інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Чернігівської ОДА відбулися другий і третій етапи конкурсу громадських проєктів, які фінансуватимуться з обласного бюджету у 2020 році.