Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 16 липня, 01:47:02

0800-50-93-50 - безкоштовний телефонний номер міського Call-центру

06.03.2017   08:38

У Чернігові нещодавно створений міський Call-центр, який охоплював спочатку тільки сферу ЖКГ міста. Зараз він розширює свої можливості, аби стати універсальним помічником для городян.

Про це йшла мова на робочій нараді у Чернігівській міській раді, у якій взяли участь представники комунальної сфери та інших обслуговуючих підприємств міста.

Заступник міського голови Олександр Ломако нагадав, що минулого року при 10-му ЖЕКу був створений Call-центр, щоб систематизувати всі звернення громадян, які надходять по сфері житлово-комунального господарства, та оперативно реагувати. Тепер мешканцям міста стало простіше вирішувати проблемні питання, а міській владі легше контролювати їх виконання комунальними службами міської ради. Олександр Ломако також повідомив, що до міського голови від мешканців міста надійшов лист, у якому вони висловили вдячність за роботу Call-центру.

Навіть на початку своєї роботи, за 2 місяці, міський Call-центр опрацював понад 6 тисяч звернень чернігівців.

З огляду на це, для оперативного реагування на всі проблеми міста та покращення зворотного зв’язку з його мешканцями, міська влада вважає за доцільне поширити можливості Call-центру й на інші сфери життєдіяльності міста.

А саме Олександр Ломако повідомив, що, після відвідування Call-центру та ознайомлення з його роботою, міський голова дав доручення створити на його базі загальноміський Call-центр, який буде працювати в першу чергу зі зверненнями щодо сфери ЖКГ, але до його реагування також будуть підключені всі комунальні підприємства, транспорт та інші служби міста. Це дозволить систематизувати всі звернення громадян щодо загальноміських проблем.

Коментуючи роботу Call-центру впродовж 2-х місяців, начальник управління ЖКГ міської ради Ярослав Куц зазначив, що головне завдання цієї служби - прийняти звернення від мешканців міста та передати його безпосередньому виконавцю.

За ступенем терміновості реагування всі заявки розбиті на 4 коди:
- червоний – аварійний, тобто реагування протягом години,
- жовтий – протягом доби,
- зелений – протягом 2-х тижнів,
- синій – консультативний.

Також він повідомив, що створена єдина база звернень від чернігівців і робота над кожним зверненням проходить 5 етапів. Зокрема: прийом звернення, передача його на виконання, безпосереднє виконання відповідними службами, перевірка виконання, яка передбачає зворотній дзвінок заявнику і його підтвердження усунення проблеми, і тільки після цього закриття звернення.

Начальник Call-центру Оксана Дубровна розповіла, що робота центру цілодобова, вдень на зміні 7 працівників, а загалом працює 15. Звернутись можна за телефоном 0800509350 безкоштовно.

Всім представникам обслуговуючих підприємств міста, в тому числі КП «Чернігівводоканал», ПАТ "Чернігівгаз", КЕП «Чернігівська ТЕЦ ТОВ «Фірма Технова», ПАТ «Облтеплокомуненерго», запропоновано до 15 березня внести свої пропозиції та зауваження до Порядку взаємодії з Call-центром, аби поширити його реагування з комунальної сфери по всіх напрямках життєдіяльності міста.


Прес-служба Чернігівської міської ради      

Останні новини Чернігівщини

Керівництво поліції Чернігівщини ініціювало службове розслідування за фактом інциденту в Чернігові під час заходів оповіщення 17:23

14 липня під час здійснення заходів оповіщення, передбачених чинним законодавством, військовослужбовці ТЦК та СП Чернігова у супроводі поліцейських підійшли до двох громадян, аби перевірити військово-облікові документи.

У Чернігові відзначили День Української Державності 16:41

Біля Меморіального знаку на честь Героїв, які загинули в російсько-українській війні, зібралася громадськість, представники влади і духовенства, аби вшанувати памʼять про всіх борців за українську державність.

За матеріалами СБУ заочну підозру отримали троє воєнних злочинців, які командували обстрілом Чернігова і вбили 20 мирних жителів 16:07

Служба безпеки зібрала беззаперечні докази воєнного злочину на командувачів російських військ, які причетні до ракетного обстрілу цивільної інфраструктури, масового вбивства та каліцтва громадян України у місті Чернігів 16 березня 2022 року.

Презентація історичного роману Василя Краса "Потреба під Конотопом" 15:35

13 липня у великому читальному залі Чернігівської ОУНБ імені Софії та Олександра Русових відбулася презентація історичного роману українського письменника Василя Краса "Потреба під Конотопом".

Енергонезалежність знімає бар’єри: школи області оснащують сонячними панелями 15:11

Безбар’єрність в освіті — це, зокрема, коли школярі можуть повноцінно навчатися очно пліч-о-пліч з однолітками — незалежно від енергетичної ситуації в регіоні.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини