Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 28 вересня, 03:59:19

0800-50-93-50 - безкоштовний телефонний номер міського Call-центру

06.03.2017   08:38

У Чернігові нещодавно створений міський Call-центр, який охоплював спочатку тільки сферу ЖКГ міста. Зараз він розширює свої можливості, аби стати універсальним помічником для городян.

Про це йшла мова на робочій нараді у Чернігівській міській раді, у якій взяли участь представники комунальної сфери та інших обслуговуючих підприємств міста.

Заступник міського голови Олександр Ломако нагадав, що минулого року при 10-му ЖЕКу був створений Call-центр, щоб систематизувати всі звернення громадян, які надходять по сфері житлово-комунального господарства, та оперативно реагувати. Тепер мешканцям міста стало простіше вирішувати проблемні питання, а міській владі легше контролювати їх виконання комунальними службами міської ради. Олександр Ломако також повідомив, що до міського голови від мешканців міста надійшов лист, у якому вони висловили вдячність за роботу Call-центру.

Навіть на початку своєї роботи, за 2 місяці, міський Call-центр опрацював понад 6 тисяч звернень чернігівців.

З огляду на це, для оперативного реагування на всі проблеми міста та покращення зворотного зв’язку з його мешканцями, міська влада вважає за доцільне поширити можливості Call-центру й на інші сфери життєдіяльності міста.

А саме Олександр Ломако повідомив, що, після відвідування Call-центру та ознайомлення з його роботою, міський голова дав доручення створити на його базі загальноміський Call-центр, який буде працювати в першу чергу зі зверненнями щодо сфери ЖКГ, але до його реагування також будуть підключені всі комунальні підприємства, транспорт та інші служби міста. Це дозволить систематизувати всі звернення громадян щодо загальноміських проблем.

Коментуючи роботу Call-центру впродовж 2-х місяців, начальник управління ЖКГ міської ради Ярослав Куц зазначив, що головне завдання цієї служби - прийняти звернення від мешканців міста та передати його безпосередньому виконавцю.

За ступенем терміновості реагування всі заявки розбиті на 4 коди:
- червоний – аварійний, тобто реагування протягом години,
- жовтий – протягом доби,
- зелений – протягом 2-х тижнів,
- синій – консультативний.

Також він повідомив, що створена єдина база звернень від чернігівців і робота над кожним зверненням проходить 5 етапів. Зокрема: прийом звернення, передача його на виконання, безпосереднє виконання відповідними службами, перевірка виконання, яка передбачає зворотній дзвінок заявнику і його підтвердження усунення проблеми, і тільки після цього закриття звернення.

Начальник Call-центру Оксана Дубровна розповіла, що робота центру цілодобова, вдень на зміні 7 працівників, а загалом працює 15. Звернутись можна за телефоном 0800509350 безкоштовно.

Всім представникам обслуговуючих підприємств міста, в тому числі КП «Чернігівводоканал», ПАТ "Чернігівгаз", КЕП «Чернігівська ТЕЦ ТОВ «Фірма Технова», ПАТ «Облтеплокомуненерго», запропоновано до 15 березня внести свої пропозиції та зауваження до Порядку взаємодії з Call-центром, аби поширити його реагування з комунальної сфери по всіх напрямках життєдіяльності міста.


Прес-служба Чернігівської міської ради      

Останні новини Чернігівщини

Біля Бобровиці до 3 жовтня буде закрито рух ділянкою дороги Т-25-28 Козелець - Бобровиця

Біля Бобровиці до 3 жовтня буде закрито рух ділянкою дороги Т-25-28 Козелець - Бобровиця 18:10

У зв'язку з колійними роботами, з 08:00 28.09.2022 до 17:00 03.10.2022 буде закрито рух ділянкою дороги Т-25-28 Козелець - Бобровиця поблизу м. Бобровиця.

Вони плетуть Перемогу: чернігівські волонтери організували плетіння сіток на фронт

Вони плетуть Перемогу: чернігівські волонтери організували плетіння сіток на фронт 14:15

«Кожен із нас зараз має робити все, що він може, тільки трішки більше!» – каже чернігівська волонтерка Марина Лисенко, яка організувала плетіння маскувальних сіток на фронт.

За втручання обласної прокуратури повернуто у комунальну власність об’єкт незавершеного будівництва

За втручання обласної прокуратури повернуто у комунальну власність об’єкт незавершеного будівництва 14:11

Органами прокуратури забезпечено виконання рішення суду та повернуто у комунальну власність об’єкт незавершеного будівництва - комплекс будов та споруд районної лікарні в місті Прилуки Чернігівської області вартістю майже 400 тис. грн.

«Інформація, яку ти знайшов, може врятувати життя», — журналістка Суспільне Чернігів Аліна Клименко

«Інформація, яку ти знайшов, може врятувати життя», — журналістка Суспільне Чернігів Аліна Клименко 14:08

Журналістка Суспільне Чернігів Аліна Клименко залишилася у блокадному Чернігові, під обстрілами російської армії, щоб бути зі своєю громадою, інформувати людей про загрози, показувати Україні та світові, що відбувається.

Працівника Держекоінспекції у Чернігівській області засуджено судом за одержання неправомірної вигоди

Працівника Держекоінспекції у Чернігівській області засуджено судом за одержання неправомірної вигоди 14:05

Обласною прокуратурою забезпечено підтримання публічного обвинувачення у кримінальному провадженні за фактом одержання неправомірної вигоди державним інспектором контролюючого органу (ч. 1 ст. 368 КК України).