Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Вівторок, 1 липня, 09:58:00

"Чернігівгаз" відкрив четвертий сучасний Центр обслуговування клієнтів

01.03.2017   09:03Агенцiя

Новий центр розрахований на швидке обслуговування майже 7 тисяч клієнтів газових компаній з Корюківки та прилеглого району.

В Корюківці 24 лютого відкрився новий Центр обслуговування клієнтів газових компаній. Корюківський Центр – вже четверте відділення в Чернігівській області, оформлене за сучасними стандартами. За словами голови правління ПАТ «Чернігівгаз» Алли Ярової, його відкриття стало черговим кроком до втілення комплексної програми «Чернігівгазу» з розвитку клієнтського сервісу і переходу до якісно нових прозорих взаємовідносин зі споживачами.

«В цивілізованому світі компанії, які мають справи з людьми, на перше місце ставлять саме потреби клієнта. Надання якісного сервісу в зручних офісах, облаштованих за форматом «відкритий простір», стало пріоритетним напрямком і в нашій роботі. Новий Центр обслуговування дозволить корюківцям в одному місці оперативно отримати весь спектр послуг, що стосуються газопостачання. Щоб споживачі приходили за звичною їм адресою, розташування не міняли, а повністю модернізували приміщення за новими стандартами», - зазначила очільниця «Чернігівгазу».

Однією з головних новинок стало облаштування зони прийому відвідувачів (так званий ресепшен). Адміністратор ресепшн – перший, хто зустрічає клієнтів. Його обов`язок - допомогти клієнту в розв`язанні питань, що не потребують детального вивчення стану особового рахунку, показати як зареєструвати Особистий кабінет за допомогою сенсорного монітору «тонкий клієнт» або провести оплату через платіжний термінал. Грамотний перерозподіл клієнтських потоків дозволяє уникнути черг і зекономити час відвідувачів.

Особливу увагу приділено зручному зонуванню, щоб клієнт міг легко орієнтуватися всередині. Все обладнано таким чином, щоб споживачам було приємно та комфортно отримувати послуги - сучасний дизайн, просторе й світле приміщення, зручні дивани, є кулер і доступ до wi-fi.

В зоні обслуговування працюють 4 універсальних фахівці, які проконсультують з усіх питань по газопостачанню, починаючи від простих – як-то укладання договорів на розподіл та постачання газу, інформації по особовому рахунку і видачі довідок і, закінчуючи оформленням технічної документації на підключення до газової мережі, заміни або ремонту газового обладнання, тощо.

В середньому щодня до Центру звертаються до 50 споживачів, а в пікові дні відвідуваність може зростати до 100 клієнтів.

Центр обслуговування клієнтів працюватиме з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00, в п`ятницю - з 8.00 до 16.00 без перерви на обід. Адреса центру: м. Корюківка, вул. Бульварна, 13.

Останні новини Чернігівщини

Виконання бюджету у 2025 році: звіт за підсумками І кварталу 09:55

26 червня 2025 року на засіданні виконавчого комітету Чернігівської міської ради начальниця фінансового управління Олена Лисенко представила звіт про виконання бюджету Чернігівської міської територіальної громади за І квартал поточного року.

«Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги»: Чернігівщина з 2 медалями 09:32

Минулого тижня завершилися спортивні змагання «Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги» сезону 2024/2025 років.

У Чернігові поліцейські оперативно затримали грабіжника 08:49

Співробітники кримінальної поліції Чернігівського райуправління поліції «за гарячим слідом» встановили 24-річного чоловіка, причетного до відкритого заволодіння мобільним телефоном з ломбарду в Чернігові.

1–2 липня у Чернігові перевірятимуть систему оповіщення населення — просимо зберігати спокій 17:46

Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Чернігівської міської ради повідомляє

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини