У Ніжині для клієнтів газових компаній відкрито сучасний центр обслуговування
27 грудня в Ніжині відбулося урочисте відкриття центру обслуговування клієнтів газових компаній. Відтепер понад 35 тисяч побутових споживачів газу Ніжина і Ніжинського району зможуть в одному офісному приміщенні якісно та швидко консультуватися з будь-яких питань щодо газопостачання, а також проводити різноманітні операції – від оплати послуг до отримання технічної документації на приєднання до мереж.
На відкритті були присутні поважні гості – голова Ніжинської РДА В`ячеслав Івашин та мер м. Ніжин Анатолій Лінник.
Ніжинський центр став третім в Чернігівській області оформленим за новими європейськими стандартами. За словами голови правління ПАТ «Чернігівгаз» Алли Ярової, це покладе старт якісно новому рівню надання послуг споживачам газу ніжинського регіону.
«На даний час пріоритетом в роботі газових компаній є розвиток клієнтського сервісу і новий підхід до надання послуг, тому в першу чергу ми орієнтувалися саме на споживача і на його потреби. Як бачите, в центрі обслуговування все облаштовано у форматі «відкритого простору». Так, щоб нашим клієнтам було комфортно себе почувати і оперативно вирішувати всі без винятку питання, що стосуються газопостачання в одному місці. Щоб люди приходили за звичною їм адресою, було прийнято рішення не міняти місцерозташування, а переобладнати вже існуюче приміщення за новими стандартами», - зазначила очільниця «Чернігівгазу».
Одна з головних новинок центру - автоматизована електронна черга. ЇЇ програмне забезпечення дозволяє ефективно керувати потоком відвідувачів, що значно мінімізує час очікування. Два електронні табло інформують відвідувачів щодо вільного менеджера. Адміністратор зони ресепшн - перший хто контактує з клієнтом. Його обов`язок - допомогти людині отримати талон електронної черги, скористатися сенсорним монітором «тонкий клієнт» для реєстрації особистого кабінету або здійснити оплату через платіжні термінали.
Особливу увагу приділено зручному зонуванню, щоб клієнт міг легко орієнтуватися всередині. А сучасний дизайн, просторі приміщення, встановлені дивани, дитячий куточок і доступ до wi-fi дають відвідувачам можливість максимально комфортного очікування і отримання послуг.
В зоні обслуговування працюють 8 універсальних фахівців, які консультують з широкого кола питань по газопостачанню, починаючи від простих – як-то укладання договорів, інформації по особовому рахунку і видачі довідок, закінчуючи оформленням технічної документації на підключення до газової мережі, ремонту або заміни газових приладів, тощо.
В середньому до центру щодня звертаються до 150 споживачів, а в пікові дні відвідуваність може зростати до 400 клієнтів.
Центр обслуговування клієнтів працюватиме з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00, в п`ятницю - з 8.00 до 16.00 без перерви на обід. Адреса центру: м. Ніжин, вул. Воздвиженська, 4.
Останні новини Чернігівщини
Росіяни атакували енергетичну та транспортну інфраструктуру Чернігівщини 14:18
Вранці 7 листопада російські війська завдали ударів по об’єктах енергетичної та транспортної інфраструктури в Городнянській та Бахмацькій громадах.
Поліція затримала у Новгороді-Сіверському місцевого депутата, який у нетверезому стані чинив опір поліцейським 13:27
Перебуваючи з ознаками алкогольного сп’яніння, чоловік керував авто та відмовлявся надати документи. Крім того, чинив опір правоохоронцям. Нині його поміщено до ізолятора тимчасового тримання.
Жителя м.Чернігова засуджено за умиснезаподіяння тілесних ушкоджень співмешканцю матері, що спричинили смерть останнього 12:42
Чернігівською окружною прокуратурою доведено вину 32-річного місцевого жителя в умисному заподіянні співмешканцю своєїматерітяжких тілесних ушкоджень, тобто умисних тілесних ушкоджень, небезпечних для життя в момент заподіяння, що спричинили смерть потерпілого (ч.2 ст.121 КК України).
«Форум Добрих Справ» – «Сила громади» у Чернігові об’єднав волонтерів, військових, освітян, культурних діячів та громадських лідерів 12:20
6 листопада вперше у Чернігові в обласному художньому музеї ім. Г.Галагана пройшов «Форум Добрих Справ» – «Сила громади», який об'єднав волонтерів, благодійників, військових, освітян, культурних діячів, підприємців та громадських активістів з усієї України.
Іпотерапія для поранених захисників: психологи системи МВС Чернігівщини спільно з відомчою медустановою організували реабілітаційний захід 11:46
У Чернігові для бійців, які після поранення потребують фізичної та психологічної реабілітації, організували візит до кінно-спортивного клубу «Казка».