Протягом року майже 36 тисяч споживачів газу Чернігівщини почали користуватися особистим кабінетом
В листопаді минулого року клієнти газових компаній Чернігівської області отримали змогу контролювати облік газу і стан особового рахунку в особистому кабінеті. Загалом за цей час переваги сервісу відчули понад мільйон споживачів в 16 регіонах України, з них - майже 36 тисяч із Чернігівщини.
Впродовж року через особистий кабінет на сайті 104.ua прийнято майже 425 тис. показань лічильників газу, 10,8 тис клієнтів отримали онлайн-консультації. Більшість звернень – близько 47% стосувалися розрахунків за газ та передачі показань, ще 19 % - пільг та субсидій, найменше - 0,1% споживачів цікавились питанням безпеки користування газовими приладами.
Кабінет дозволяє споживачам:
- отримати інформацію про історію платежів;
- ознайомитися з поточним балансом;
- дізнатися скільки коштує кубометр газу;
- передати показання лічильника;
- завантажити і роздрукувати платіжку раніше аніж вона надійде поштою.
Крім того в кабінеті існує можливість дистанційного спілкування з фахівцями компанії з різних питань. З моменту запуску кабінет поповнився низкою корисних функцій, таких як: завантаження заяв-приєднання до умов договорів на постачання та розподіл газу, відображення нарахувань по субсидії та інформації про суму коштів, повернених органами соцзахисту невикористаних субсидійних коштів, перевірки відомостей про типорозмір лічильника та перелік газових приладів, встановлених в домогосподарстві, тощо. Деякі з новацій особистого кабінету були реалізовані за пропозиціями самих споживачів.
«З появою цього сервісу кожен із 350 тис користувачів газу Чернігівщини може зареєструвати віртуальний кабінет і сплачувати за газ не виходячи з дому», - поінформував начальник управління клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов. – В центрі обслуговування клієнтів в м. Чернігові ми встановили два сенсорних монітора «тонкий клієнт». Під час відвідання центру споживач може звернутися до адміністратора на ресепшн, який проконсультує і допоможе з реєстрацією».
З початком опалювального сезону споживачі стали активніше реєструватися – у порівнянні з літнім періодом кількість нових користувачів збільшилася вдвічі. Це свідчить про те, що все більше клієнтів усвідомлюють зручність і переваги інтерактивного спілкування з газовими компаніями, адже це дає змогу отримувати комплексне обслуговування, не витрачаючи час на відвідування офісів компанії.
Увага! Нагадуємо, що до кінця листопада власники особистих кабінетів і платіжних карток Visa можуть оплатити газ без комісії через платіжну систему iPay.ua.
Останні новини Чернігівщини
У Чернігові психологи Національної поліції, ДСНС та відомчої медустанови організували для поранених бійців сеанс глинотерапії 11:39
У складний період випробувань кожна людина потребує відновлення – фізичного, морального та духовного. А особливо це важливо для наших поранених захисників, які щодня стикаються зі стресовими ситуаціями та високим рівнем психологічного навантаження.
65 дітей із Чернігівщини відвідали музичні табори в Латвії 11:35
У Чернігівському професійному музичному коледжі імені Л.М. Ревуцького з дітьми, яким організували поїздки до Латвії, зустрілися міністерка закордонних справ Латвійської Республіки Байба Браже та начальник ОВА В’ячеслав Чаус. Присутній також Надзвичайний і Повноважний Посол Латвійської Республіки в Україні Андрейс Пілдеговічс.
SUN4Ukraine стартує: перша установча зустріч українських та європейських міст за участю Чернігова 11:34
Партнерська програма SUN4Ukraine офіційно стартувала минулого тижня у Мюнхені, об’єднавши 12 українських флагманських муніципалітетів із європейськими містами, що беруть участь у місії ЄС «Кліматично нейтральні та розумні міста».
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 11:32
Протягом минулої доби зареєстровано 4 небезпечні події, а саме: 2 дорожньо-транспортні пригоди та 2 пожежі. Внаслідок цих подій 2 особи постраждали.
27 листопада: цей день в Україні і світі 09:31
День 1373 Російська агресія - Day 1373 Russian aggression