Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 10 жовтня, 00:21:32

Протягом року майже 36 тисяч споживачів газу Чернігівщини почали користуватися особистим кабінетом

22.11.2016   10:04Агенцiя

В листопаді минулого року клієнти газових компаній Чернігівської області отримали змогу контролювати облік газу і стан особового рахунку в особистому кабінеті. Загалом за цей час переваги сервісу відчули понад мільйон споживачів в 16 регіонах України, з них - майже 36 тисяч із Чернігівщини.

Впродовж року через особистий кабінет на сайті 104.ua прийнято майже 425 тис. показань лічильників газу, 10,8 тис клієнтів отримали онлайн-консультації. Більшість звернень – близько 47% стосувалися розрахунків за газ та передачі показань, ще 19 % - пільг та субсидій, найменше - 0,1% споживачів цікавились питанням безпеки користування газовими приладами.

Кабінет дозволяє споживачам:
- отримати інформацію про історію платежів;
- ознайомитися з поточним балансом;
- дізнатися скільки коштує кубометр газу;
- передати показання лічильника;
- завантажити і роздрукувати платіжку раніше аніж вона надійде поштою.

Крім того в кабінеті існує можливість дистанційного спілкування з фахівцями компанії з різних питань. З моменту запуску кабінет поповнився низкою корисних функцій, таких як: завантаження заяв-приєднання до умов договорів на постачання та розподіл газу, відображення нарахувань по субсидії та інформації про суму коштів, повернених органами соцзахисту невикористаних субсидійних коштів, перевірки відомостей про типорозмір лічильника та перелік газових приладів, встановлених в домогосподарстві, тощо. Деякі з новацій особистого кабінету були реалізовані за пропозиціями самих споживачів.

«З появою цього сервісу кожен із 350 тис користувачів газу Чернігівщини може зареєструвати віртуальний кабінет і сплачувати за газ не виходячи з дому», - поінформував начальник управління клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов. – В центрі обслуговування клієнтів в м. Чернігові ми встановили два сенсорних монітора «тонкий клієнт». Під час відвідання центру споживач може звернутися до адміністратора на ресепшн, який проконсультує і допоможе з реєстрацією».

З початком опалювального сезону споживачі стали активніше реєструватися – у порівнянні з літнім періодом кількість нових користувачів збільшилася вдвічі. Це свідчить про те, що все більше клієнтів усвідомлюють зручність і переваги інтерактивного спілкування з газовими компаніями, адже це дає змогу отримувати комплексне обслуговування, не витрачаючи час на відвідування офісів компанії.

Увага! Нагадуємо, що до кінця листопада власники особистих кабінетів і платіжних карток Visa можуть оплатити газ без комісії через платіжну систему iPay.ua.

Останні новини Чернігівщини

Поліція Чернігівщини перекрила канал збуту вибухонебезпечних боєприпасів 09:10

Поліцейські відділення №1 (с-ще Короп) Новгород-Сіверського райвідділу затримали 37-річну жительку одного з сіл Коропської громади, яка налагодила збут ручних гранат.

Призначено нового керівника Чернігівської окружної прокуратури 08:39

Керівник Чернігівської обласної прокуратури Сергій Дейнека представив колективу Чернігівської окружної прокуратури нового керівника – Дениса Тетеніча.

Зловживання, привласнення бюджетних коштів, порубки та безпідставні бронювання –прокурори Чернігівщини викрили чергові фактипротиправної діяльності. Понад 107 млнгрн збитків 17:35

Прокурори Чернігівської обласної прокуратури у взаємодії зіншими правоохоронними органами області повідомили про підозру29особам, серед яких очільник міста, депутат місцевої ради, начальники управлінь міських рад, керівниця освітнього закладу, майстер лісу,колишні працівники виправної колонії, директори товариств та підприємці. Загальна сума завданих збитків становить понад 107 млн грн.

До уваги пасажирів "Укрзалізниці" — зміни руху поїздів на Ніжинському напрямку 16:59

АТ «Українська залізниця» повідомляє, що через ворожі обстріли рух поїздів на Ніжинському напрямку обмежено. Поїзди курсують із затримкою:

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини