Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Неділя, 21 грудня, 09:47:16

Гра в "російську рулетку", або хто й на чому їздить. ВІДЕО

06.08.2016   10:27Агенцiя

Мінімум два рази на день більшість чернігівців грають у цю гру. Коли? Сідаючи у громадський транспорт. Отже, чому пересування містом перетворюється на не надто безпечну гру та коли це скінчиться? Відповіді на ці запитання шукали журналісти.

На роботу, додому чи у справах чернігівці добираються громадським транспортом. Переважна більшість громадян користуються маршрутками, адже це зручно, та й ходять вони частіше, ніж тролейбуси. Але хто ж із нас хоча б раз не замислювався, наскільки такі подорожі безпечні. Особливо почувши таке…

Втім, перевізники запевняють — це зовсім не привід хвилюватися.

ВОЛОДИМИР КОЗИР, генеральний директор ПАТ «Чернігіватосервіс»: «Скрип тормозов — это не значит, что тормоза плохие. Колодки — это специальное такое напыление, и если оно сделано не так качественно, они быстрее изнашиваются, а в результате скрипит, как вы говорите, пищат, но это не значит, что они не эффективны».

Тим більше, що технічний огляд, за словами директора одного з найбільших автотранспортних підприємств Чернігова Володимира Козиря, проводиться перед кожним виїздом на маршрут.

ВОЛОДИМИР КОЗИР, генеральний директор ПАТ «Чернігіватосервіс»: «Ни одна машина из парка без проверки не выходит. За исправностть техники можно не сомневаться. Что касается внешнего вида, желательно, чтобы он был лучше».

У Чернігівському міському управлінні транспорту і зв’язку також про небезпеку не говорять.

ОЛЕКСАНДР БЄЛЬСЬКИЙ, начальник управління транспорту і зв’язку Чернігівської міськради: «Ну, поки що це безпечно, поки що безпечно…».

І додають, що два рази на тиждень комісійно обстежують транспортні засоби на маршрутах. Порушення, кажуть, є завжди , на їх усунення перевізник має 15 днів. Якщо цього не відбулося, перевізнику виписують штраф у 680 гривень і направляють «листа щастя», де обіцяють розірвати з ним договір. Втім, самі перевіряльники зазначають, що зазвичай ці порушення не стосуються технічних деталей, бо в управлінні немає таких спеціалістів.

Проте перевізники запевняють: в маршрутках їздити безпечно, та й ремонтують їх регулярно.

ВОЛОДИМИР КОЗИР, генеральний директор ПАТ «Чернігіватосервіс»: «На сегодняшний день мы отремонтировали капитальным ремонтом около 15 автобусов и где-то десяток-полтора косметическим ремонтом».

А от про нові машини не йдеться, перевізники кажуть, причина в низьких тарифах та нестабільній економічній ситуації в країні, коли ціни щодня змінюються. В профільному управлінні ж цього приводу зовсім інша думка: там запевняють, транспортники просто вичікують.

ОЛЕКСАНДР БЄЛЬСЬКИЙ, начальник управління транспорту і зв’язку Чернігівської міськради: «З 12-го року всі перевізники в очікуванні нової удосконаленої мережі. У кожного з них в договорі прописано, що в будь-який момент з ним може бути розірваний за рішенням виконкому. І вони цього чекають, коли буде запроваджено нову мережу, де будуть прописані чіткі умови і тоді перевізники мають гарантії якісь».

А ще на користь безпеки їх роботи, вважають перевізники, говорить те, що двічі на рік справність рухомого складу підтверджують проходженням техогляду. Щоправда, правоохоронці цієї функції тепер позбавлені, а технічний контроль проходить на атестованих станціях, тож побачити в цілому картину справності автобусів тепер дуже важко, бо ж зведеної статистики ніхто не веде.

Та й автотехнічної інспекції у нової поліції, яка перевіряла автобуси перед виїздом, тепер теж немає. До речі, від початку роботи патрульної поліції у Чернігові у лютому поліцейські задокументували 40 випадків порушення правил дорожнього руху маршрутниками.

Та поглиблені перевірки із загрозою позбавитись ліцензії, а відтак і роботи,  перевізникам загрожують лише після масштабних ДТП, або ж у разі масових скарг від пасажирів, а якраз їх до управління транспорту і зв’язку надходить найменше.

ОЛЕКСАНДР БЄЛЬСЬКИЙ, начальник управління транспорту і зв’язку Чернігівської міськради: «Ми як управління опрацьовуємо всі звернення громадян. Стосовно безпеки їх мало. В нас в основному проблема із пільговиками, а стосовно небезпеки у нас звернень немає. Ну є, може 1% від ста».

Тож і виходить: щоб покращити якість і безпеку перевезень чернігівцям доведеться постійно скаржитись. Або нічого не робити і далі продовжувати гру у «російську рулетку», чекаючи, поки якось саме все влаштується.


Останні новини Чернігівщини

Пільгова іпотека для військових на Чернігівщині: як працює програма «єОселя» у 2025-2026 році

Пільгова іпотека для військових на Чернігівщині: як працює програма «єОселя» у 2025-2026 році 11:36

У 2025 році військовослужбовці з Чернігівщини можуть скористатися державною програмою доступного житла «єОселя» на оновлених умовах.

На Чернігівщині судитимуть підприємця за несплату понад 4,6 мільйона гривень податків 10:39

Слідчі поліції Чернігівщини під процесуальним керівництвом Чернігівської обласної прокуратури завершили досудове розслідування та скерували до суду обвинувальний акт щодо підприємця, який організував протиправну схему, що дозволила йому ухилитися від сплати податків на суму в понад 4,6 мільйона гривень.

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 10:37

Протягом минулої доби зареєстровано 7 небезпечних подій, а саме: 3 дорожньо-транспортні пригоди та 4 пожежі. Внаслідок цих подій 6 осіб постраждали.

17 грудня: цей день в Україні і світі

17 грудня: цей день в Україні і світі 08:56

День 1393 Російська агресія - Day 1393 Russian aggression

Місцеві бюджети Чернігівщини у січні-листопаді поточного року поповнились на 10 мільярдів гривень податків та зборів 12:37

Головне управління ДПС у Чернігівській області інформує, що до місцевих бюджетів усіх рівнів Чернігівської області за січень-листопад 2025 року надійшло 10 млрд грн від сплати податків і зборів. Із загальної суми до обласного бюджету спрямовано 1,4 млрд грн, решту коштів отримали бюджети територіальних громад.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини