Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Четвер, 28 березня, 19:58:46

Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Прилуцької міськради у 2015 році

20.01.2016   08:07

Проінформувала начальник громадської приймальні міської ради Людмила Пашук.

Прилуцькою міською радою проводиться робота, спрямована на забезпечення належних умов щодо реалізації громадянами конституційного права на письмове звернення і особистий прийом, оперативне вирішення проблемних питань, які порушуються у зверненнях.

Організацію роботи зі звернення громадян забезпечує громадська приймальня міської ради, яка функціонує відповідно до рішення міської ради від 31 травня 2002 року /2 сесія 24 скликання/. Посадові особи громадської приймальні здійснюють попередній розгляд звернень, надають необхідну інформацію жителям міста щодо порядку оформлення звернень, процедури їх розгляду, забезпечують консультаційну допомогу, надають роз’яснення довідкового характеру, організовують проведення особистих прийомів громадян керівництвом міської ради, “прямих” та “гарячих” телефонних ліній зв’язку, тощо.

У 2015 році до міської ради надійшло 3150 письмових та усних звернень ( 2722 зв. за 2014 рік), що на 428 звернень (15 %) більше, ніж у 2014 році. Збільшення кількості звернень громадян у 2015 році відбулося за рахунок звернень з питань соціального захисту та комунального господарства. Серед звернень, що надійшли до міської ради і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, 97,8 % склали заяви чи клопотання, 2 % – скарги, 0,2 % – пропозиції і зауваження. 18 % від усіх звернень складають звернення від громадян, які мають передбачені законодавством пільги, зокрема: звернення інвалідів І, ІІ та ІІІ групи - 39 %; учасників війни та бойових дій, інвалідів війни — 27 %; дітей війни - 17%, багатодітних сімей, одиноких матерів (7%). Звернення від пільгових категорій громадян розглядаються першочергово, вирішенню питань, порушених у них, приділяється особлива увага. За результатами розгляду 53 % звернень від громадян пільгових категорій задоволено.

Відповідно до соціального статусу найбільше звернень надійшло від пенсіонерів, працівників бюджетної сфери та робітників.

Через органи влади вищого рівня надійшло 150 звернень /81 за 2014 р./, а саме: Адміністрацію Президента України - 8 (9 за 2014р.);
Кабінет Міністрів України - 9 (4 за 2014р.);
Депутатів Верховної Ради - 70 (16 за 2014р.);
Облдержадміністрацію - 14 (15 за 2014р.);
Інші організації - 49 (37 за 2014р.).

Значно збільшилася кількість звернень, що надійшла до міської ради через депутатів Верховної Ради України та Чернігівської обласної ради, в яких, в основному, порушувалися питання щодо надання матеріальної допомоги та соціального захисту. Через Державну установу „Урядовий контактний центр” надійшло 573 (або 18 %) звернення (293 зв. за 2014 рік). Збільшення вдвічі звернень від прилучан на урядову “гарячу” лінію відбулося за рахунок звернень щодо призначення

Щотижня, згідно з графіком, у звітному періоді проводилися особисті прийоми громадян керівними посадовими особами міської ради, під час яких надійшло 311 звернень / 488 за 2014р./. На особистий прийом до міського голови прилучани зверталися з питань поліпшення житлових умов, соціального захисту, роботи комунальних підприємств міста, ремонту житлового фонду міста та доріг, освіти, охорони здоров’я та ін.

За окремим графіком міським головою, заступниками міського голови та керуючою справами виконавчого комітету міської ради проводилися “прямі” телефонні лінії зв’язку з громадянами, який завчасно оприлюднювався у засобах масової інформації. За звітний період було проведено 19 “прямих” телефонних ліній зв’язку, під час яких надійшло 43 звернення від прилучан.

На телефонну "гарячу лінію" міського голови та електронну пошту громадської приймальні надійшло 56 звернень. За тематикою питань, що порушувалися у зверненнях громадян, найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту населення - 976 звернень /або 31%/ (635 за 2014 р.). В основному, жителі міста зверталися до міської ради щодо надання одноразової грошової допомоги, в тому числі, надходили звернення від членів сімей мобілізованих, які перебували на службі в зоні проведення антитерористичної операції, учасників АТО, родичів громадян, що переселилися із тимчасово окупованих територій. 63 учасникам АТО та 153 членам їх родин була надана грошова допомога з міського бюджету. Значна частина звернень стосувалася питань оформлення субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, роз’яснення норм законодавства щодо пільгових категорій населення, соціального захисту інвалідів, тощо. З питань комунального та дорожнього господарства надійшло 904 звернення /або 29 %/ (733 за 2014 р.). прилучан турбували питання вартості житлово-комунальних послуг, ремонту багатоквартирних житлових будинків, якості послуг з опалення та гарячого водопостачання, ремонту комунікаційних мереж, зрізання аварійних дерев, ремонту доріг, отримання дозволів на облаштування автономного опалення у квартирах багатоквартирних будинків, реформування підприємств комунальної сфери, забезпечення електропостачанням будинків -гуртожитків та нарахування плати за нього, тощо. У 529 зверненнях /або 17%/ (384 зв. за 2014р.) піднімались питання щодо оформлення документів на перепланування житлових приміщень, затвердження площ квартир та будинків, упорядкування поштових адрес, а також вирішення спірних питань, пов’язаних із самочинним будівництвом та добросусідськими відносинами. З житлових питань надійшло 285 звернень /або 9%/ (338 зв. за 2014р.), в яких йшла мова про отримання дозволів на приватизацію квартир, що перебувають у комунальній власності, переоформлення особових рахунків на квартири, поліпшення житлових умов, взяття на квартирний облік учасників бойових дій, що проходили військову службу в зоні проведення АТО, оформлення прав власності на нерухоме майно та ін. Також надходили звернення щодо надання тимчасового житла для переміщених осіб з зони проведення АТО. З питань земельних відносин міська рада отримала 109 звернень, /або 3,5 %/, (114 зв. за 2014 р.), в яких йшла мова про встановлення чи відновлення меж присадибних земельних ділянок, порушення норм земельного законодавства та добросусідських відносин.

Зменшилася кількість звернень від прилучан з питань транспорту та зв’язку: 84 звернення /або 3 %/ (123 зв. за 2014 р.), у яких порушувалися питання перевезення громадян пільгових категорій населення, зростання тарифів на перевезення, необхідності вирішення питань щодо руху великовагового транспорту вулицями міста, діяльності підприємств телекомунікаційного та поштового зв’язку. Значно зменшилася кількість звернень від прилучан з питань праці: 64 звернень /або 2 %/ (190 зв. 2014р.), у більшості з яких йшла мова про допомогу у працевлаштуванні. З питань охорони здоров’я міська рада отримала 64 звернення, /або 2 %/, (63 зв. за 2014 р.), в яких йшла мова про забезпечення медикаментами за пільговими рецептами, зокрема препаратами інсуліну іноземного виробництва, надання медичних послуг та організації роботи закладів медицини.

У решті звернень порушувалися питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, діяльності міської ради та її виконавчих органів, закладів освіти та культури міста. За вказаний період до міської ради надійшло 239 колективних звернень (5461 підпис) /183 зв. за 2014 р./. У більшості з них піднімалися питання капітального ремонту багатоквартирних будинків, у тому числі ремонту дахів, незгоди з підвищенням плати за обслуговування будинків та прибудинкових територій, ремонту доріг та тротуарів, незадовільного опалення та виконання перерахунку за послуги тепловодопостачання, виплати заробітної плати працівникам загальноосвітніх закладів міста та ін. Також надійшло 43 повторних звернення, /або 1,4 %/ (34 зв. за 2014р.), в яких порушувалися питання надання грошової допомоги у значних розмірах, незгоди з нарахуванням плати за житлово-комунальні послуги, капітального ремонту дахів багатоквартирних будинків, зрізання аварійних дерев, ремонту доріг, землекористування та добросусідських відносин, тощо. Підставою для їх подання було, в основному, незадоволення отриманими відповідями на попередні звернення, або ж обмеженим фінансовим ресурсом міського бюджету для виконання ремонтних робіт, зокрема капітальних ремонтів житлового фонду міста.

За результатами розгляду станом на 14 січня 2016 року 1728 звернень громадян /або 57 %/ задоволено, 1088 звернень роз’яснено (в тому числі, надіслано за належністю), на 67 звернень надана відмова, 175 звернень (48 за попередні роки) перебуває на додатковому контролі до остаточного виконання та 140 звернень - на розгляді. Виконавчий комітет міської ради постійно працює над вдосконаленням роботи зі зверненнями громадян та поліпшенням надання послуг жителям міста.

Останні новини Чернігівщини

З 1 квітня 2024 року на Чернігівщині розпочинається нерестова заборона на вилов водних біоресурсів

З 1 квітня 2024 року на Чернігівщині розпочинається нерестова заборона на вилов водних біоресурсів 15:04

З 1 квітня 2024 року з метою охорони нерестовищ у рибогосподарських водних об’єктах та забезпечення сприятливих умов нересту водних біоресурсів, відповідно до Правил рибальства та наказу Управління Державного агентства з розвитку меліорації, рибного господарства та продовольчих програм у Чернігівській області від 22.03.2024 №45 на Чернігівщині розпочинається заборона добування (вилову) водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах) на період нересту.

За матеріалами СБУ винесено вирок російському окупанту, який знущався над сім’єю з неповнолітніми дітьми 14:55

За матеріалами СБУ суд виніс вирок військовому рф, причетному до вчинення воєнних злочинів під час тимчасового захоплення частини Чернігівської області.

Державна реєстраторка підозрюється у зловживанні повноваженнями, що спричинило неправомірне вибуття з державної власності земельних ділянок сільськогосподарського призначення 14:51

За процесуального керівництва Прилуцької окружної прокуратури повідомлено про підозру державному реєстратору однієї із сільських рад Прилуцького району у зловживанні своїми повноваженнями з метою отримання неправомірної вигоди, що спричинило тяжкі наслідки та несанкціонованій зміні інформації, що обробляється в автоматизованих системах, вчиненій особою, яка має право доступу до неї, вчиненій за попередньою змовою групою осіб (ч. 3 ст. 365-2, ч. 3 ст. 362 КК України).

Перекривається рух автотранспорту на перехресті вул. Героїв Маріуполя та Кримської

Перекривається рух автотранспорту на перехресті вул. Героїв Маріуполя та Кримської 14:49

З 27 березня по 16:00 год. 9 квітня. Відповідний дозвіл наданий КП «Чернігівводоканал» на засіданні виконавчого комітету Чернігівської міської ради сьогодні.

 Понад 7 мільйонів гривень – на вирішення екологічних проблем Чернігівщини

Понад 7 мільйонів гривень – на вирішення екологічних проблем Чернігівщини 14:45

Профільна робоча група при Чернігівській обласній раді сьогодні, 26 березня, погодила перелік видатків обласного фонду охорони навколишнього природного середовища Чернігівської області на 2024 рік.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини