Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 15 жовтня, 22:21:06

Реалізація права на звернення громадян

20.08.2015   15:04Агенцiя

Розгляд звернень та особистий прийом громадян в органах державної фіскальної служби є складовою механізму реалізації прав громадян на внесення до органів державної влади пропозицій щодо поліпшення їх діяльності, викриття недоліків у роботі, оскарження дій посадових осіб та органів державної влади.

Один із пріоритетних напрямків роботи ДФС - це забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян з метою оперативного розв'язання порушених у них питань, задоволення законних вимог громадян, поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому таким порушенням.

З початку року до ДПІ у м. Чернігові надійшло 24  письмових звернень громадян. У зверненнях порушувалися питання щодо ухилення від сплати податків, здавання в найм майна та проведення перевірки, відмови від ідентифікаційного номера, роз’яснення норм податкового законодавства тощо.

Всі звернення розглянуті своєчасно та без порушення термінів, встановлених чинним законодавством.  Для фахівців податкової  важливим є не тільки розгляд заяв та задоволення законних прав та інтересів громадян, але й виявлення основних причин, що викликають їх надходження.

Звертаємо увагу платників податків на можливість отримання кваліфікованих відповідей з питань оподаткування в режимі он-лайн від Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби України за багатоканальним (безкоштовним зі  стаціонарних телефонів) телефоном 0-800-501-007 (з 8-00 до 20-00 у робочі дні) та через мережу Інтернет : www.sfs.gov.ua (цілодобово).

Статтею 5 Закону України «Про звернення громадян» визначено вимоги до звернення. Зокрема, у зверненні має бути зазначено прізвище, ім я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати.
          
Посадовими особами інспекції за звітний  період  проведено 9 особистих прийомів  громадян, у тому числі через громадську приймальню - 4, виїзних прийомів – 5.  Безпосередньо під час особистих прийомів  надані відповіді за всіма зверненнями. 

Особистий прийом громадян  посадовими особами інспекції проводиться за попереднім записом за тел: 65-28-25, 15-07 або у кім. 8.  Графік особистого прийому розміщено на інформаційному стенді у приміщенні інспекції та на суб-сайті ГУ ДФС в Чернігівській області.

Останні новини Чернігівщини

Продовжено реєстрацію заяв на отримання допомоги на придбання твердого палива 12:56

До уваги мешканців Чернігівської міської територіальної громади, які фактично проживають у житлових будинках/приміщеннях, котрі опалюються твердим пічним побутовим паливом!

На Чернігівщині триває збирання пізніх культур та посів озимих 12:19

Аграрії Чернігівської області проводять збирання пізніх культур та продовжують посів озимих під урожай 2026 року.

Громади Чернігівщини – серед претендентів на участь у пілотуванні системи профорієнтації 11:48

Швейцарсько-український проєкт DECIDE спільно з Міністерством освіти і науки України запрошує територіальні громади долучитися до створення сучасної системи профорієнтації для учнів та учениць 8–9 класів.

Чернігівщина – серед найсильніших на Чемпіонаті України з хортингу! 11:27

З 10 до 11 жовтня в Києві відбувся чемпіонат України з хортингу, розділ "Боротьба" (ударна техніка рук та ніг - заборонена).

Надавачі психосоціальних послуг області вдосконалюють професійні знання і навички 11:10

Низку тематичних навчань і тренінгів відвідали фахівці у сфері психічного здоров’я та психосоціальної підтримки (ПЗПСП) Чернігівщини.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини