Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Вівторок, 1 липня, 23:29:14

Чому стоять черги в "Чернігівгазі"? ВІДЕО

09.06.2015   10:18Агенцiя

Ганна Носенко живе у Чернігові. З роками її все частіше підводить здоров’я. Та й смерть сина стала для жінки важким тягарем. Ранок понеділка у пані Ганни почався з крапельниці та черги у абонентському відділі «Чернігівгазу». Як виявилося, замість звичних двадцяти вона використала за місяць аж 155 кубічних метрів палива.

Практика прогнозування показників лічильника не є новинкою – «Чернігівгаз» просить клієнтів передавати показники не пізніше останнього дня звітного місяця, інакше у платіжному документі стоятиме число, визначене за розрахунковим методом. У родині Носенків показники знімає не сама пенсіонерка, а контролер. Тим паче, робить це вчасно. Тож звідки взялися неточності? Добре було б, аби ситуація з пані Ганною обмежилась лише одним візитом у абонвідділ.

Та не менш часто трапляються випадки, коли робити перерахунок треба завдяки касирам банків чи відділень зв’язку, які не внесли у квитанцію дані з лічильника. Або ж неправильно провели фінансову операцію. Лариса Очерет квитанцію перевірила, проте оплата не пройшла своєчасно. Тож довелося оббивати пороги не лише «Чернігівгазу», а й банку.

Посприяв непорозумінням між підприємством-монополістом і громадянами Кабмін – зменшені норми споживання газу без лічильника набули чинності 6 травня, тож частину місяця обрахують за старими, а решту – за новими. Черги виникають і через нову ціну на газ, яка до вересня спільна для всіх – 7 гривень і майже 19 копійок. Дирекція «Чернігівгазу», між іншим, навіть рада була б її зменшити. Так, там уже були готові звертатися за допомогою до міліції, бо деякі користувачі стають на заваді працівникам, що хочуть зняти показники або ж вимкнути постачання газу загалі.

В абонентському відділі галас і черги. Інколи приходять аж надто агресивні клієнти, хоча й вони просто шукають правди. Їм подекуди бракує інформації. Та деякі консультанти не поступаються рівнем бадьорості. А яка подача – така й віддача. Фахівець «Чернігівгазу» зі зв’язків з громадськістю Наталія Свириденко каже, що культура поведінки – одна з постійних тем для виробничих нарад, але інколи людський фактор пересилює.

Можливо й так, але навіть простий консультант є обличчям компанії, і від нього, як і від звичайного монтера чи обліковця газу, залежить сума прибутку.


Останні новини Чернігівщини

Ліцей №12 отримав сучасне обладнання для занять з робототехніки від міста-побратима Градець-Кралове 17:27

У межах партнерства між Черніговом та містом-побратимом Градець-Кралове (Чеська Республіка) Чернігівський ліцей №12 отримав цінну допомогу — сучасні навчальні набори для занять з робототехніки.

Семенівська та Гончарівська громади отримали сучасні автівки за підтримки міжнародних партнерів 16:44

Минулого тижня Стабілізаційна платформа, яка працює на замовлення Федерального міністерства закордонних справ Німеччини, передала фургони Volkswagen Crafter Семенівській та Гончарівській громадам.

Викрали дівчину, вимагаючи повернути неіснуючий борг, – підозрюються двоє жителів Ніжина 16:12

За процесуального керівництва Ніжинської окружної прокуратури повідомлено про підозру двом жителям міста Ніжина у вимаганні, вчиненому за попередньою змовою групою осіб,в умовах воєнного стану та незаконному викраденні людини (ч. 4 ст. 189, ч. 2 ст. 146 КК України).

Поліція в обличчях: «На варті справедливості в умовах війни» – історія слідчої поліції з Новгорода-Сіверського Галини Острик 15:34

Капітан поліції Галина Острик — слідча слідчого відділення Новгород-Сіверського райвідділу поліції.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини