За сприяння в здійсненні державної реєстрації посадовець отримав 5 років позбавлення волі
Ічнянським районним судом Чернігівської області винесено вирок у кримінальній справі за обвинуваченням державного реєстратора в Ічнянському районі за ч.2 ст. 368 Кримінального кодексу України (одержання хабара особою, яка замає відповідальне становище).
Посадовець отримав 8 тис. грн. хабара за прискорення державної реєстрації товариства.
Суд підтримав позицію державного обвинувача та засудив В. до 5 років позбавлення волі.
Його також позбавлено права займати посади, пов?язані з державною службою, строком на 1 рік.
Відповідно до ст. 54 КК України В. позбавлено 13 рангу державного службовця.
Останні новини Чернігівщини
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 12:44
Протягом минулої доби зареєстровано 2 небезпечні події, а саме: 2 пожежі.
На Чернігівщині розроблять обласну Стратегію з контролю над тютюном на 2025-2026 роки 12:21
Питання її впровадження ініціював Олександр Чепурний, гендиректор Обласного центру контролю та профілактики хвороб МОЗ України, на черговому засіданні регіональної координаційної ради з питань громадського здоров’я.
На Новгород-Сіверщині поліцейські відсторонили від керування нетверезих водіїв, рівень алкоголю в крові яких значно перевищував допустиму норму 11:41
Поліцейські Новгород-Сіверського райвідділу поліції виявили трьох водіїв, які керували транспортними засобами у стані алкогольного сп’яніння.
Ялинки на центральній площі Чернігова цьогоріч не буде 11:19
У Чернігові цього року не встановлюватимуть ялинку на центральній площі, а разом із нею — «казкове містечко», фуд-зону та інші святкові елементи.
Понад 300 тисяч гривень збитків: поліція Чернігівщини повідомила інженеру технічного нагляду про підозру в службовій недбалості 10:48
Слідчі слідчого управління поліції Чернігівщини за оперативного супроводу співробітників обласного управління стратегічних розслідувань та під процесуальним керівництвом Чернігівської обласної прокуратури викрили 63-річного посадовця у неналежному виконанні службових обов'язків.