Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 2 липня, 17:35:25

Про роботу зі зверненнями громадян у Чернігові

02.06.2014   15:23

Діяльність органів місцевого самоврядування спрямована на оперативне реагування на звернення громадян, на цілеспрямоване розв'язання їхніх обґрунтованих вимог. Міська рада, її виконавчі органи, реалізуючі вимоги Закону України "Про звернення громадян", проводять системну роботу щодо удосконалення організації роботи зі зверненнями громадян, забезпечення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на звернення, своєчасного і якісного розгляду листів та звернень на особистому прийомі, усунення причин, що їх породжують.

Про це інформував на засіданні виконкому міської ради 30 червня начальник відділу звернень громадян та соціальних питань міської ради Сергій Кухаренко.

Одним із пріоритетних напрямків діяльності органів місцевого самоврядування є робота зі зверненнями громадян. Її стан періодично розглядається на засіданнях виконавчих комітетів міської ради та районних у місті Чернігові рад, нарадах, семінарах і знаходить своє відображення в організаційно-розпорядчих документах.

На виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади відділом звернень громадян та соціальних питань міської ради проводиться цілеспрямована робота з контролю за розглядом звернень управліннями та відділами міської ради, Деснянською та Новозаводською районними у місті Чернігові радами, установами та організаціями міста, незалежно від форм власності, вивчається стан цієї роботи на місцях, надаються рекомендації, відповідна практична та методична допомога, узагальнюється і поширюється кращий досвід роботи зі зверненнями, - зазначив С. Кухаренко.

Значна увага приділяється щоденному контролю за своєчасним і повним розглядом звернень громадян з найбільш життєво важливих питань. Такі звернення знаходяться на контролі у керівництва міської ради.

З метою посилення ефективності виконавської дисципліни щодо розгляду звернень громадян, персональної відповідальності посадових та службових осіб за належне вирішення у межах своїх повноважень питань, порушених у зверненнях, введено у практику заслуховування оперативної інформації про стан розгляду звернень та звітів керівників відділів, управлінь міської ради, підприємств, установ та організацій міста про їх персональну відповідальність за стан роботи зі зверненнями громадян.

За матеріалами розгляду звернень проводиться аналітична робота. Систематичний аналіз звернень щодо їх кількості і характеру дає можливість виявити динаміку росту чи зменшення, причини, що їх породжують, враховувати потреби і запити жителів міста при формуванні міського бюджету, програм соціально-економічного розвитку, вживати вичерпних заходів щодо реального поновлення порушених прав громадян.

З метою попередження необґрунтованих скарг та забезпечення гласності у роботі зі зверненнями, прозорості і відкритості діяльності органів місцевого самоврядування, робота зі зверненнями громадян постійно висвітлюється у засобах масової інформації, удосконалюються форми особистого прийому громадян керівництвом міської ради та районних у м. Чернігові рад. На особисті прийоми міського голови та його заступників запрошуються начальники управлінь та відділів міської ради з метою більш ефективного вирішення питань, з якими звертаються громадяни міста.

За 2013 рік керівництвом міської ради прийнято на особистому прийомі 380 громадян, з них: міським головою – 211, заступниками міського голови – 169. За звітний період до міської ради надійшло 7959 звернень громадян, що на 658 більше у порівнянні з 2012 роком. Зменшилась загальна кількість громадян, які звернулись у колективних зверненнях до міської ради.

Виконавчий комітет міської ради, заслухавши на своєму засіданні 30 червня довідку відділу звернень громадян та соціальних питань міської ради, визначив роботу щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення, яка проводиться виконавчими органами міської та районними у місті Чернігові радами, задовільною.

Міський голова Олександр Соколов доручив відділу звернень та соціальних питань більш детально аналізувати статистику звернень, аби чітко розуміти, скільки питань вирішено позитивно, а скільки питань не вирішено з об'єктивних причин, або через те, що їх вирішення не є компетенцією органів місцевого самоврядування.

Останні новини Чернігівщини

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 11:03

Протягом минулої доби зареєстровано 8 небезпечних подій, а саме: 1 аварійну ситуацію на мережах життєзабезпечення, 2 дорожньо-транспортні пригоди, 4 пожежі та 1 іншу подію. Внаслідок цих подій загинули 2 особи та 1 особа постраждала.

Громадські консультації в Чернігові: шлях до створення Хабу на базі КНП «Ветеранський простір» 10:37

30 червня у Чернігові відбулася громадська консультація щодо облаштування Хабу на базі комунального некомерційного підприємства «Ветеранський простір» Чернігівської міської ради.

Розпочато реєстрацію на щорічний забіг «Шаную Воїнів, біжу за Героїв України» 09:54

1 липня, стартувала реєстрація на щорічний патріотичний забіг «Шаную воїнів, біжу за Героїв України».

Співробітник поліції Чернігівщини Андрій Нестеренко виборов призові місця на двох ветеранських спортивних турнірах 09:33

Помічник начальника поліції Чернігівщини з питань ветеранської політики Андрій Нестеренко продовжує надихати прикладом незламності та сили духу.

У Михайло-Коцюбинській громаді ремонтують ліцей, обладнали центр життєстійкості й облаштовують безбар’єрні простори 09:02

На літніх канікулах у Михайло-Коцюбинському ліцеї триває ремонт, а в центрі надання соціальних послуг планують створити ветеранський простір – з тим, як живе громада, ознайомився начальник Чернігівської ОВА В’ячеслав Чаус під час робочого візиту.