Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Вівторок, 19 березня, 05:35:42

Про роботу зі зверненнями громадян у Чернігові

02.06.2014   15:23

Діяльність органів місцевого самоврядування спрямована на оперативне реагування на звернення громадян, на цілеспрямоване розв'язання їхніх обґрунтованих вимог. Міська рада, її виконавчі органи, реалізуючі вимоги Закону України "Про звернення громадян", проводять системну роботу щодо удосконалення організації роботи зі зверненнями громадян, забезпечення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на звернення, своєчасного і якісного розгляду листів та звернень на особистому прийомі, усунення причин, що їх породжують.

Про це інформував на засіданні виконкому міської ради 30 червня начальник відділу звернень громадян та соціальних питань міської ради Сергій Кухаренко.

Одним із пріоритетних напрямків діяльності органів місцевого самоврядування є робота зі зверненнями громадян. Її стан періодично розглядається на засіданнях виконавчих комітетів міської ради та районних у місті Чернігові рад, нарадах, семінарах і знаходить своє відображення в організаційно-розпорядчих документах.

На виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади відділом звернень громадян та соціальних питань міської ради проводиться цілеспрямована робота з контролю за розглядом звернень управліннями та відділами міської ради, Деснянською та Новозаводською районними у місті Чернігові радами, установами та організаціями міста, незалежно від форм власності, вивчається стан цієї роботи на місцях, надаються рекомендації, відповідна практична та методична допомога, узагальнюється і поширюється кращий досвід роботи зі зверненнями, - зазначив С. Кухаренко.

Значна увага приділяється щоденному контролю за своєчасним і повним розглядом звернень громадян з найбільш життєво важливих питань. Такі звернення знаходяться на контролі у керівництва міської ради.

З метою посилення ефективності виконавської дисципліни щодо розгляду звернень громадян, персональної відповідальності посадових та службових осіб за належне вирішення у межах своїх повноважень питань, порушених у зверненнях, введено у практику заслуховування оперативної інформації про стан розгляду звернень та звітів керівників відділів, управлінь міської ради, підприємств, установ та організацій міста про їх персональну відповідальність за стан роботи зі зверненнями громадян.

За матеріалами розгляду звернень проводиться аналітична робота. Систематичний аналіз звернень щодо їх кількості і характеру дає можливість виявити динаміку росту чи зменшення, причини, що їх породжують, враховувати потреби і запити жителів міста при формуванні міського бюджету, програм соціально-економічного розвитку, вживати вичерпних заходів щодо реального поновлення порушених прав громадян.

З метою попередження необґрунтованих скарг та забезпечення гласності у роботі зі зверненнями, прозорості і відкритості діяльності органів місцевого самоврядування, робота зі зверненнями громадян постійно висвітлюється у засобах масової інформації, удосконалюються форми особистого прийому громадян керівництвом міської ради та районних у м. Чернігові рад. На особисті прийоми міського голови та його заступників запрошуються начальники управлінь та відділів міської ради з метою більш ефективного вирішення питань, з якими звертаються громадяни міста.

За 2013 рік керівництвом міської ради прийнято на особистому прийомі 380 громадян, з них: міським головою – 211, заступниками міського голови – 169. За звітний період до міської ради надійшло 7959 звернень громадян, що на 658 більше у порівнянні з 2012 роком. Зменшилась загальна кількість громадян, які звернулись у колективних зверненнях до міської ради.

Виконавчий комітет міської ради, заслухавши на своєму засіданні 30 червня довідку відділу звернень громадян та соціальних питань міської ради, визначив роботу щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення, яка проводиться виконавчими органами міської та районними у місті Чернігові радами, задовільною.

Міський голова Олександр Соколов доручив відділу звернень та соціальних питань більш детально аналізувати статистику звернень, аби чітко розуміти, скільки питань вирішено позитивно, а скільки питань не вирішено з об'єктивних причин, або через те, що їх вирішення не є компетенцією органів місцевого самоврядування.

Останні новини Чернігівщини

Рятувальники 179 разів залучались до ліквідації пожеж та надзвичайних подій

Рятувальники 179 разів залучались до ліквідації пожеж та надзвичайних подій 12:34

Упродовж минулого тижня (з 11 по 18.03.2024) щоденно в підрозділах Головного управління ДСНС України у Чернігівській області перебувало на цілодобовому чергуванні 201 чоловік особового складу та 72 одиниці спеціальної техніки

Книжкові подарунки від Українського ПЕН!

Книжкові подарунки від Українського ПЕН! 12:28

15 березня до Чернігівської ОУНБ імені Софії та Олександра Русових завітали представники Українського ПЕН з чудовими книжковими подарунками!

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 12:24

Протягом минулої доби зареєстровано 28 небезпечних подій, а саме: 2 дорожньо-транспортні пригоди та 26 пожеж. Внаслідок цих подій загинули 2 особи та 2 особи постраждали.

 Поліція Чернігівщини розслідує обставини смертельних ДТП за участю мототранспорту

Поліція Чернігівщини розслідує обставини смертельних ДТП за участю мототранспорту 10:22

Впродовж минулої доби у Чернігівській області сталися дві дорожньо-транспортні пригоди за участю водіїв мототранспорту, в результаті яких двоє людей загинуло та двоє зазнали травм.

Топ-10 вакансій з найвищою заробітною платою

Топ-10 вакансій з найвищою заробітною платою 10:13

Навіть у період воєнного стану на Чернігівщині є роботодавці, які пропонують роботу з гідною зарплатою. Кому і скільки готові платити?

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини