Бренд Прилук: друга спроба
Якщо не вдається з першого разу, неодмінно треба спробувати ще. Ця фраза дуже доречна по відношенню до ситуації зі створенням бренда і слогана Прилук.

Ще в 2012-му було винесено на громадське обговорення питання, чи потрібен місту над Удаєм логотип. На шпальтах газет митці, науковці, працівники музею та місцеві політики висловлювали думки з даного приводу. Потім було оголошено про початок публічного творчого конкурсу на визначення логотипа і слогана м. Прилуки «Бренд рідного міста». Усі бажаючі могли викласти свої варіанти на офіційному сайті Прилук. Улітку минулого року журі, котре складалося із представників влади, художників, молоді, творчої інтелігенції, ЗМІ, назвало переможця. Але…
Обраний варіант був підданий критиці як з боку депутатів, так і з боку прилуцької громади. Тож єдино вірним на той момент рішенням стало наступне: із жовтня 2013-го по 1 січня 2014 року провести другий конкурс з визначення бренда Прилук.
Вимоги до учасників творчого змагання не змінилися. Це і оригінальність, і різнопланове кольорове рішення, і слоган, написаний трьома мовами (українською, російською та англійською), і приклади використання логотипа на сувенірній продукції (чашках, футболках, ручках тощо) та інші. Засідання оргкомітету конкурсу мало відбутися у лютому, однак через історичні події в Україні його перенесли на пізніший термін. І от 21 березня нагода обговорити роботи конкурсантів з’явилася.
– У другому конкурсі із визначення бренда Прилук узяли участь 14 чоловік, які надіслали 67 робіт, – розповів заступник міського голови Олександр Сивенко. – Деякі з них уже були представлені в першому конкурсі. Ми не висували ніяких обмежень. Тож свої варіанти подали навіть діти віком 11-13 років. За що їм велике спасибі.
Оргкомітет переглянув усі 67 робіт. Деякі з них відверто невдалі (це особиста думка автора), а багато заслуговують на увагу. Кожен із членів оргкомітету проголосував за кілька варіантів, котрі припали йому до душі. У такий спосіб було складено своєрідний рейтинг. Та це не означає, що логотипи, які опинилися на його останніх позиціях, вибули із боротьби: оргкомітет не має права знімати роботи з дистанції.
Далі, за словами Олександра Сивенка, він поцікавиться думкою виконуючого обов’язки міського голови, секретаря ради Дмитра Барнаша, показавши йому всі варіанти бренда і слогана Прилук і вказавши на ті, що сподобалися оргкомітету. Затим, можливо, на сесії міської ради, яка відбудеться вже завтра, депутати переглянуть усі конкурсні роботи і або визначаться із переможцем, або створять журі, яке цим і займеться.
Олександр Сивенко закликав громадськість міста не бути байдужою і долучитися до обговорення логотипа Прилук. Усі роботи виставлені на офіційному порталі міста.
Сергій Новак, газета "Відомості Чернігівщини"
Останні новини Чернігівщини
Чи буде враховано до сукупного доходу сім'ї при призначенні житлової субсидії грошова допомога «Пакунок школяра»? 11:38
Житлова субсидія обчислюється з урахуванням середньомісячного сукупного доходу домогосподарства.

На Новгород-Сіверщині через атаку БпЛА без світла залишилися понад 50 населених пунктів 11:36
Внаслідок ворожої атаки без електропостачання опинилися 51 населений пункт Новгород-Сіверської громади.
Ніжинські поліцейські затримали підозрюваного у збуті наркотиків 11:22
Оперативники Ніжинського районного управління поліції задокументували декілька фактів збуту наркотичних засобів, до яких причетний мешканець одного із сіл Ніжинського району. Зловмисника затримали, йому загрожує до 10 років позбавлення волі з конфіскацією майна.

Шахрайство з компенсацією за пошкоджене житло: перед судом постануть двоє зловмисників з Ніжинського району 11:21
Поліцейські завершили досудове розслідування у кримінальних провадженнях за фактами шахрайського заволодіння бюджетними коштами, які були виділені двом мешканцям сіл у Ніжинському районі в рамках програми компенсації за зруйноване чи пошкоджене житло внаслідок бойових дій.
«Пліч-о-пліч: згуртовані громади»: ще чотири громади області – з новими партнерами 09:55
Меморандуми про співробітництво у межах третього етапу проєкту «Пліч-о-пліч: згуртовані громади» підписали сьогодні чотири пари громад. Відтак партнером Городнянської громади стала Славутська з Хмельницької області, Менської – Житомирська, Сновської – Гребінківська з Полтавщини та Плисківської – Жванецька з Хмельниччини.