Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 19 вересня, 11:36:49

19 березня - День кліента

19.03.2019   07:20Агенцiя

Згідно статистичних даних, майже 90% ресторанів змушені згортати свою діяльність в перший рік після відкриття.

Сьогодні в світі кожен день створюється 30-40 нових товарів і приблизно третина з них - це іграшки. А значна частина клієнтів впевнена в тому, що цінність продукту визначається НЕ стільки ціною, скільки задоволенням, яке вони зможуть отримати від цього товару або послуги, адже цінність продукту прямо пропорційна можливості відмінно провести час. Клієнтам подобається відчувати себе особливими і вони готові за це платити. Клієнти обов’язково запам’ятають вас, якщо ви запам’ятаєте їх.

Кожна цивілізована компанія, що займається поширенням своїх товарів або послуг, цінує своїх клієнтів. Саме клієнти сприяють бізнесу реально оцінювати якість своїх зусиль, прикладених для створення затребуваних продуктів і сервісів, бути успішним, розвиватися, досягати нових висот.

Багатьом відома знаменита фраза «клієнт завжди правий», англійською вона звучить так: The customer is always right. Ця фраза з 1924 року стала девізом мережі магазинів Гордона Селфріджа в США і Великобританії. Він намагався підкреслити в свідомості своїх працівників сенс і важливість клієнта для виживання свого бізнесу, за прикладом швейцарця Сезара Рітца, який висунув схожий девіз - «Клієнт ніколи не буває неправий» для мережі своїх готелів «Рітц» в Європі, розуміючи, що хороші відносини з клієнтом - основна умова не тільки для виживання його бізнесу, але і для прибутковості всього підприємства.

Повага до уваги клієнта звичайно ж є невід’ємним атрибутом будь-якої компанії. Можливо, щоб підкреслити це ще раз, але оригінально, в 2010 році, за даними проекту DilovaMova.com, одна литовська компанія з Клайпеди до дня свого народження висунула і запропонувала ідею святкування Дня клієнта для більш широкої бізнес аудиторії. Ідея стала поширюватися і набирати популярність в бізнес середовищі. Дата щорічного святкування Дня клієнта - 19 березня. Одного разу Бенджамін Франклін сказав: «Добре зробити - краще, ніж добре сказати».
 

Останні новини Чернігівщини

Міжнародне лідерство для підлітків: Klitschko Foundation запрошує взяти участь в проєкті Interexchange Academy

Міжнародне лідерство для підлітків: Klitschko Foundation запрошує взяти участь в проєкті Interexchange Academy 11:35

Klitschko Foundation спільно з Фондом Німецького футбольного союзу DFB-Stiftung Egidius Braun знову втілять семиденний інтенсив для української та німецької молоді Interexchange Academy 2025.

«Армія відновлення» Чернігівщини: – понад 9 тис. направлень

«Армія відновлення» Чернігівщини: – понад 9 тис. направлень 11:30

Служба зайнятості продовжує залучати мешканців територіальних громад області до лав «Армії відновлення».

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 11:26

Протягом минулої доби зареєстровано 8 небезпечних подій, а саме: 1 аварійну ситуацію на мережах життєзабезпечення та 7 пожеж.

«єВідновлення»: в області понад два мільярди гривень компенсацій нараховано по майже шести тисячах заяв 08:37

На Чернігівщині триває реалізація державної програми з надання компенсацій за пошкоджене та зруйноване житло «єВідновлення». Про наявну ситуацію в регіоні розповів під час брифінгу в медіацентрі ОВА начальник Управління містобудування та архітектури ОДА Сергій Куреня.

Історичні традиції та мистецька освіта: підходи до розбудови національної ідентичності обговорили члени коордради 08:34

Про утвердження української національної та громадянської ідентичності говорили сьогодні на черговому засіданні профільної коордради. Зустріч відбулася в Чернігівському колегіумі.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини