Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 17 жовтня, 20:59:52

19 березня - День кліента

19.03.2018   07:56Агенцiя

Згідно статистичних даних, майже 90% ресторанів змушені згортати свою діяльність в перший рік після відкриття.

Сьогодні в світі кожен день створюється 30-40 нових товарів і приблизно третина з них - це іграшки. А значна частина клієнтів впевнена в тому, що цінність продукту визначається НЕ стільки ціною, скільки задоволенням, яке вони зможуть отримати від цього товару або послуги, адже цінність продукту прямо пропорційна можливості відмінно провести час. Клієнтам подобається відчувати себе особливими і вони готові за це платити. Клієнти обов’язково запам’ятають вас, якщо ви запам’ятаєте їх.

Кожна цивілізована компанія, що займається поширенням своїх товарів або послуг, цінує своїх клієнтів. Саме клієнти сприяють бізнесу реально оцінювати якість своїх зусиль, прикладених для створення затребуваних продуктів і сервісів, бути успішним, розвиватися, досягати нових висот.

Багатьом відома знаменита фраза «клієнт завжди правий», англійською вона звучить так: The customer is always right. Ця фраза з 1924 року стала девізом мережі магазинів Гордона Селфріджа в США і Великобританії. Він намагався підкреслити в свідомості своїх працівників сенс і важливість клієнта для виживання свого бізнесу, за прикладом швейцарця Сезара Рітца, який висунув схожий девіз - «Клієнт ніколи не буває неправий» для мережі своїх готелів «Рітц» в Європі, розуміючи, що хороші відносини з клієнтом - основна умова не тільки для виживання його бізнесу, але і для прибутковості всього підприємства.

Повага до уваги клієнта звичайно ж є невід’ємним атрибутом будь-якої компанії. Можливо, щоб підкреслити це ще раз, але оригінально, в 2010 році, за даними проекту DilovaMova.com, одна литовська компанія з Клайпеди до дня свого народження висунула і запропонувала ідею святкування Дня клієнта для більш широкої бізнес аудиторії. Ідея стала поширюватися і набирати популярність в бізнес середовищі. Дата щорічного святкування Дня клієнта - 19 березня. Одного разу Бенджамін Франклін сказав: «Добре зробити - краще, ніж добре сказати».

Хорошим тоном в святкуванні Дня клієнта від компаній стає розсилка поздоровлень своїм клієнтам, пропозиції особливих знижок або нових корисних сервісів, товарів або послуг. Всім нам приємні сюрпризи. Ми приєднуємося до привітань на адресу всіх клієнтів, бажаємо їм успіхів і щастя!

Останні новини Чернігівщини

Забезпечення мобільним зв’язком та інтернетом: на Чернігівщині працювала команда Мінцифри та Мінрегіону 12:44

Стан покриття мобільним зв’язком, оптичним інтернетом в Чернігівській області, особливо в період тривалих відключень електроенергії, обговорювали 15 жовтня на зустрічі в ОВА.

СБУ викрила ще 4 організаторів «ухилянтських схем» на півночі України 12:02

Служба безпеки України заблокувала нові схеми ухилення від мобілізації та затримала 4-х організаторів оборудок.

Чернігівщина прийняла учасників навчального туру від EdUP 11:07

Чернігівський професійний ліцей залізничного транспорту днями став майданчиком для ще одного етапу освітньої Каруселі від проєкту EdUP.

Вберегли людей від смертельної небезпеки: вибухотехніки поліції Чернігівщини знешкодили бойові частини ворожих ударних безпілотників 10:45

Співробітники управління вибухотехнічної служби поліції Чернігівщини вкотре успішно відпрацювали виклики за фактами виявлення нерозірваних бойових частин ворожих ударних безпілотників, збитих Силами оборони України у Чернігівській області.

«єВідновлення» на Чернігівщині: комісії громад дистанційно обстежили близько 70 зруйнованих осель на територіях активних бойових дії 10:23

Днями на брифінгу у медіацентрі ОВА йшла мова про поточні результати програми «єВідновлення» на Чернігівщині.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини