Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Понеділок, 17 листопада, 19:05:23

На шляху до партнерства

15.12.2012   10:30

Партнерські відносини між податковою службою та громадянами- платниками податків мають будуватися на основі взаємної поваги, довіри і неухильного дотримання податкового законодавства обома сторонами.

Основою у роботі Державної податкової інспекції у м. Чернігові з громадянами є встановлення діалогу між податківцями та платниками податків шляхом проведення масово-роз’яснювальних заходів, спрямованих на зменшення проблемних питань податкового законодавства.

Уже цього року організовано та проведено 30 семінарів, у яких взяли участь близько 1,3 тисячі платників. Відбулося 12 прес-конференцій та брифінгів, 20 „круглих столів”, на яких розглядалися актуальні питання змін податкового законодавства, погашення податкового боргу тощо.

За участю керівників структурних підрозділів, фахівців інспекції з платниками податків систематично проводяться сеанси телефонного зв’язку “гаряча лінія”.

З початку року їх пройшло 24, надійшло близько 300 дзвінків. Здебільшого громадяни зверталися з приводу надання роз’яснень окремих норм податкового законодавства, застосування спрощеної системи оподаткування, оподаткування доходів фізичних осіб, фінансово-господарської діяльності суб’єктів підприємницької діяльності.

Безпосередньо до працівників відділу взаємодії із ЗМІ та громадськістю за роз’ясненнями проблемних питань податкового законодавства звернулося понад 20 тисячі громадян, по телефону майже 15 тисячі. Адже саме при спілкуванні платників податків та податківців досягається взаємопорозуміння і вирішується чимало нагальних питань.

На жаль завжди є люди, які залишаються не повністю задоволені консультаціями, що надаються. Анкетування громадян, яке ми проводимо щоквартально, показує, що таких близько – 0,5% серед опитаних респондентів. Втім, потрібно зазначити, що у жодному випадку вони не були спричинені неуважністю або недостатньою професійністю наших працівників.

Також податківці міста звертають увагу платників податків на можливість отримання відповідей з питань оподаткування від Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової адміністрації України за багатоканальним телефоном 0-800-501-007.

Одним з пріоритетних напрямків роботи державної податкової служби є всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів.
Податківцями міста систематично розглядається питання щодо стану роботи зі зверненнями громадян за напрямками: особистий прийом громадян, аналіз розгляду письмових звернень, стан роботи зі зверненнями громадян.

Завдяки поліпшенню якості роботи із зверненнями громадян, рівня виконавської дисципліни у 2012 році удвічі зменшилася кількість письмових звернень до міських податківців порівняно з попереднім роком.

Шкода, що інколи громадяни звертаються за допомогою до податкових органів лише після того, як стається лихо. Так, до інспекції звернулася громадянка з заявою, що її син отримав травму на виробництві. Натомість адміністрація підприємства категорично заперечувала цей факт, як і трудові відносини з робітником. Бо він не був офіційно оформленим. А значить, не міг розраховувати на соціальні виплати та компенсації. Знадобилися численні перевірки, звернення до суду, проте здоров’я уже не повернути! І такі випадки не поодинокі.

У своїх зверненнях громадяни передусім цікавилися такими питаннями: контрольно-перевірочна робота (перевірка діяльності суб’єктів господарської діяльності, надання в оренду житла, виплата заробітної плати в “конверті”) – 54% від загальної кількості письмових звернень, податок на доходи фізичних осіб – 12%, плата за землю – 5%, індентифікаційні номери -4%.

Особистий прийом громадян посадовими особами інспекції здійснюється через громадську приймальню згідно з відповідним графіком та під час проведення виїзних прийомів керівництвом інспекції у трудових колективах підприємств міста.
Протягом 2012 року керівним складом інспекції було проведено 63 прийоми громадян.
Результати аналізу та узагальнення звернень громадян дають змогу визначити найактуальніші проблеми, що хвилюють мешканців міста.

Отже, робота зі зверненнями є пріоритетним напрямком діяльності чернігівських податківців, одним із чинників утвердження у суспільстві ідеології добровільної сплати податків.
 

Останні новини Чернігівщини

Якими мають бути ветеранські осередки у громадах: у Чернігові стартувала дизайн-сесія «Простори, що об’єднують» 14:50

Ветеранські простори мають бути інклюзивними осередками гідності, доступності та взаємодії в громадах. Це ключова тема дводенної дизайн-сесії, яка сьогодні стартувала у Чернігові, – «Простори, що об’єднують: універсальний дизайн для ветеранських просторів і громад».

 Зайняв псевдопосаду під час окупації Херсону – затримано підозрюваного у колабораційній діяльності

Зайняв псевдопосаду під час окупації Херсону – затримано підозрюваного у колабораційній діяльності 14:45

За процесуального керівництва Чернігівської обласної прокуратури повідомлено про підозру жителю міста Херсон у добровільному зайнятті посади у незаконному правоохоронному органі. Йому інкримінують колабораційну діяльність (ч. 7 ст. 111-1 КК України).

 «Армія відновлення»: на Чернігівщині за 3 роки – понад 33 тис. направлень

«Армія відновлення»: на Чернігівщині за 3 роки – понад 33 тис. направлень 14:40

Чернігівщина одна з перших серед областей України долучилася до «Армії відновлення». Це урядовий проєкт щодо організації суспільно корисних робіт, завдяки якому українці мають змогу своєю працею підтримати країну в період воєнного стану.

Соціальні послуги в громаді: доступ, надавачі, вартість 14:37

Кожен із нас потрапляв у ситуацію, коли звертався по підтримку чи допомогу до батьків або друзів, але інколи такої підтримки недостатньо.

Україна тріумфує на чемпіонаті світу з футзалу серед спортсменів з порушеннями зору! 14:36

3 09 до 15 листопада в Анталії (Туреччина) відбувся чемпіонат світу з футзалу серед осіб з порушеннями зору.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини