Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Неділя, 6 липня, 03:13:12

Чернігівщина: зареєстровані і потенційні кандидати витратили близько 700 доларів протягом тижня на рекламу у Facebook

23.02.2022   08:56Агенцiя

За період з 13 по 19 лютого 2022 року двоє зареєстрованих та двоє ймовірних кандидатів у народні депутати України у виборчому окрузі №206 рекламувалися у Facebook.

Витрати публікацій, які рекламувалися протягом тижня зі сторінок чинних та потенційних суб’єктів виборчого процесу, становили близько 700 американських доларів.

За допомогою «Бібліотеки реклами» Facebook Громадянська мережа ОПОРА проаналізувала сторінки потенційних та зареєстрованих кандидатів у народні депутати України, а також сторінки політичних партій – суб’єктів виборчого процесу щодо розміщення реклами. Відтак, за період з 13 по 19 лютого 2022 року виявлено 21 факт розміщення реклами на сторінках кандидатів Олександра Ломаки («УДАР Віталія Кличка»), потенційних кандидатів Дмитра Нікітіна (ВО «Батьківщина») і Олександра Демиденка («Наш край»), а також політичної партії «Народовладдя», яка є суб’єктом виборчого процесу.

Нагадаємо, що у звіті «Бібліотеки реклами» Facebook не подається точної інформації про вартість політичної реклами, якщо вона не перевищила 100 американських доларів.

Протягом минулого тижня (13-19 лютого 2022 року) найбільше коштів на рекламу у мережі Facebook витрачено зі сторінки потенційного кандидата у народні депутати України від політичної партії «Наш край» Олександра Демиденка – 401 американський долар.

Три публікації про звіт Олександра Демиденка як депутата Чернігівської обласної ради транслювалися на минулому тижні з 13 по 16 лютого. Приблизний розмір аудиторії кожної публікації становив від 100 тис. до 500 тис. осіб. Реклама траслювалася від 50 тис. до 300 тис. разів. Дві з трьох публікацій рекламувалися у соціальних мережах Facebook та Instagram, ще одна – лише у Facebook.

Витрати сторінки ще одного потенційного кандидата у народні депутати від політичної партії ВО «Батьківщина» Дмитра Нікітіна протягом тижня становили 145 американських доларів.

Зі сторінки рекламувалися чотири публікації, зокрема: щодо намірів політика балотуватися на проміжних виборах народного депутата, про необхідність проведення чергових парламентських виборів у 2023 році, про візит до Чернігівської міської лікарні №4 та про відвідування тренування спортсменів на базі спортивного дитячо-юнацької школи олімпійського резерву з футболу «Десна». Приблизний розмір аудиторії публікацій становив від 100 тис. до 500 тис. осіб. Кількість показів рекламних дописів становила від 7 тис. до 30 тис.

Офіційно зареєстрований кандидат від політичної партії «УДАР Віталія Кличка» Олександр Ломако зі своєї сторінки рекламував 10 дописів, на що витратив 134 американських доларів протягом тижня. Зокрема, рекламувалися матеріали з агітаційними банерами на користь кандидата, відеоролики про Чернігів та інші публікації.

Охоплення рекламних публікацій аудиторією становило від 10 тис. до 500 тис. Кількість показів реклами – від менше 1 тис. до 90 тис.  

Зі сторінки політичної партії «Народовладдя», яка є суб’єктом виборчого процесу, за період з 13 по 19 лютого 2022 року рекламувалися чотири публікації, пов’язані із кандидатом у народні депутати Олегом Робейком. У публікаціях йшлося про реєстрацію кандидата Центральною виборчою комісією, а також про проведення зустрічей кандидата з виборцями.

Приблизний розмір аудиторії реклами становив від 5 тис. до 500 тис. осіб. Кількість показів рекламних публікацій становив від 1 тис. до 20 тис.

Відповідно до частини 1 статті 68 Закону України «Про вибори народних депутатів України» передвиборна агітація – це здійснення будь-якої діяльності з метою спонукання виборців голосувати за або не голосувати за певного кандидата у депутати або партію - суб'єкта виборчого процесу. Передвиборна агітація може здійснюватися в будь-яких формах і будь-якими засобами, що не суперечать Конституції України та законам України.

Згідно із частиною 6 статті 68 цього ж закону передвиборна агітація здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України, виділених на забезпечення ведення передвиборної агітації відповідно до цього Закону, коштів виборчих фондів партій, кандидатів у депутати в одномандатних округах. Кандидати у депутати, зареєстровані у загальнодержавному окрузі, можуть здійснювати передвиборну агітацію за кошти виборчого фонду партії. Використання власних коштів партій, кандидатів у депутати чи коштів з інших джерел для проведення передвиборної агітації, у тому числі з ініціативи виборців, забороняється.

Нагадаємо, впродовж усього виборчого процесу в окрузі №206 працюватиме гаряча лінія Громадянської мережі ОПОРА. Закликаємо усіх виборців інформувати спостерігачів про порушення: +38 067 720 16 68.

За коментарями звертайтеся:

Наталія Висіканець, координаторка спостереження Громадянської мережі ОПОРА за виборами у Чернігівський області

Останні новини Чернігівщини

4 липня цей день в Україні і світі

4 липня цей день в Україні і світі 07:48

ДЕНЬ 1227 РОСІЙСЬКА АГРЕСІЯ - DAY 1227 RUSSIAN AGRESSION

Судитимуть браконьєра, який незаконно  вполював лося на Прилуччині

Судитимуть браконьєра, який незаконно вполював лося на Прилуччині 16:39

Прокурорами Прилуцької окружної прокуратури скеровано до суду обвинувальний акт стосовно жителя міста Прилуки за фактом вчинення незаконного полювання на звірів, які занесені до Червоної книги України (ч. 1 ст. 248 КК України).

 ТОП-10 найзатребуваніших вакансій від місцевих роботодавців

ТОП-10 найзатребуваніших вакансій від місцевих роботодавців 16:36

Робота є. Зокрема, й на Чернігівщині. Наразі у базі даних обласної служби зайнятості налічується 1924 вакансії.

Правоохоронці підвели підсумки роботи 1 півріччя 2025 року протидії злочинності у бюджетній сфері Чернігівщини

Правоохоронці підвели підсумки роботи 1 півріччя 2025 року протидії злочинності у бюджетній сфері Чернігівщини 16:33

Сьогодні в Чернігівській обласній прокуратурі відбулась робоча нарада з керівниками правоохоронних органів регіону. На нараді були присутні керівник Чернігівської обласної прокуратури Станіслав Гущесов, начальник Головного управління Національної поліції в Чернігівській області Іван Іщенко та начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Олександр Кондрашов.

Олена Шуляк: Антикорупція, цифровізація, ринок землі – головні реформи протягом останніх років

Олена Шуляк: Антикорупція, цифровізація, ринок землі – головні реформи протягом останніх років 16:31

У нещодавньому інтерв’ю "Вокс Україна" очільниця "Слуги Народу" та народна депутатка Олена Шуляк зазначила, що, на її переконання, найбільш відчутні результати команда влади, зокрема й партія "Слуга Народу", демонструє в трьох напрямах реформування держави: розвитку антикорупційної інфраструктури, цифровій трансформації та впровадженні земельної реформи.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини