Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 31 жовтня, 16:00:52

Ще один етап децентралізації — передача на місця повноважень щодо надання адміністративних послуг державної реєстрації

24.12.2015   09:12Агенцiя

Реформа децентралізації має чимало складових, зокрема і передача на місця повноважень щодо надання адміністративних послуг державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, речових прав на нерухоме майно. Відповідний Закон України № 835-VІІІ, що це передбачає, уже затвердив Глава держави.

Тож, аби обговорити особливості реалізації цього етапу реформи, сьогодні в облдержадміністрації було проведено нараду за участю представників Головного територіального управління юстиції області, голів райдержадміністрацій, представників міськвиконкомів та відповідних структурних підрозділів ОДА.

До засідання долучився перший заступник голови облдержадміністрації Леонід Сахневич.

Як розповів представник Головного управління юстиції в області, децентралізація зазначених повноважень дозволить не лише пришвидшити роботу, а й дасть змогу людям обирати якіснішого виконавця послуги.

Адже наразі необхідну реєстрацію здійснюють лише територіальні управління юстиції, а за нововведенням це зможуть робити три суб’єкти — державний реєстратор, нотаріус та акредитовані суб’єкти.

Державний реєстратор працюватиме у штаті РДА або міськвиконкомів, чи у Центрі надання адміністаривних послуг (ЦНАПі).

Акредитованими суб’єктами вважаються ті, які отримали право для такої діяльності. Зокрема ними можуть бути комунальні підприємства, створені при органах місцевої виконавчої влади чи органах самоврядування.

Змінено і систему розподілу адміністративного збору за державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців: 40% надходжень такого збору спрямовуватиметься до Державного бюджету України, 60% залишатиметься в суб’єктів державної реєстрації.

Наразі головним завданням є передача повноважень. Перехідний період триватиме з 1 січня до 30 квітня 2016 року. Втім підготовку до цього процесу вже можна розпочинати.

Начальник юридичного відділу ОДА Наталія Мужикова наголосила на детальному кадровому відборі. Необхідно не лише знайти кваліфікованого фахівця, а й забезпечити йому необхідний захист. Адже державних реєстратор нестиме персональну відповідальність за видані ним документи.

Розглядається варіант залучення кадрів і з управлінь юстиції.

Варто зазначити, що такі зміни не потребують значних фінансових вкладень для технічного та програмного забезпечення. Щодо останнього, то ключі до необхідних реєстрів виготовлятимуться безкоштовно.

— Завдання облдержадміністрації продумати варіанти зручного розміщення нових кадрових одиниць. Треба зробити так, щоб це було зручно людям та вигідно з економічної точки зору, — зауважив Леонід Сахневич.

Останні новини Чернігівщини

Відстрочка від мобілізації для чернігівців: що зміниться з 1 листопада — пояснюють юристи 14:27

З 1 листопада 2025 року в Україні починають діяти нові правила оформлення та продовження відстрочок від мобілізації. Вони запроваджуються постановою Кабміну №560 і стосуються всіх військовозобов’язаних, зокрема мешканців Чернігова та області.

В Україні запрацював Ветеран PRO — єдина цифрова платформа для ветеранів, ветеранок та їхніх родин 13:22

Уряд України на виконання доручення Президента України представив Ветеран PRO — державну цифрову платформу для ветеранів, ветеранок і їхніх родин, де зібрано всю інформацію про пільги, програми, послуги та можливості в одному місці. Проєкт реалізовано Міністерством у справах ветеранів України.

Освіта та спорт: з проблематикою Чернігівщини ознайомилися представники профільних міністерств 11:48

Сьогодні Чернігівську область з робочим візитом відвідали заступники очільників двох міністерств: освіти і науки – Андрій Вітренко, молоді та спорту – Сергій Тимофєєв.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини