Чернігівщина: Учасники виборчого процесу не дотримуються вимог до розміщення агітаційної продукції
Випадки порушення вимог щодо розміщення у населених пунктах області агітаційної продукціїпродовжують привертати привертати увагу активістів ОПОРИ
Адже політичні партії та кандидати все ще зволікають з дотриманням виборчого законодавства в частині наявності вихідних даних на друкованій агітації, а також розміщення агітаційної продукції у встановлених для цього місцях.
Так, по вулицях обласного центру курсує автівка із зображенням кандидата у депутати міської ради від партії «Наш край» Віктора Козлова, що не містить вихідних даних.
У місті Ніжин, агітаційна продукція кандидата на міського голову від Радикальної партії Олега Ляшка Олександра Безпалого розміщена у не відведених для політичної агітації місцях, до того ж без вихідних даних.
Політична сила «Демократичний Альянс» у тому ж Ніжині розмістила на вітринах магазину свої агітки без передбачених законом відомостей.
Неординарно звернулася до виборців партія «Укроп», виготовивши агітаційну продукцію у вигляді посівного календарю, проте також проігнорувавши вихідні дані.
Слід зауважити, що цей перелік не є вичерпним.
Громадянська мережа ОПОРА вже повідомляла про випадки подібних порушень та ще раз наголошує на дотриманні частини 2 статті 56 Закону України «Про місцеві вибори», у якій йдеться: «Друкований агітаційний матеріал повинен містити відомості про замовника та установу, що здійснила друк, його тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск. Розповсюдження друкованих агітаційних матеріалів без зазначених відомостей забороняється».
Наявність вихідних даних дає можливість відстежити, скільки коштів було витрачено на виготовлення друкованих матеріалів, адже вони мають бути надруковані за рахунок виборчого фонду кандидата, а не за власний кошт, що заборонено діючим законодавством (частина 3 статті 56 Закону України «Про місцеві вибори»).
Крім того, згідно з частиною 4 статті 56 Закону, плакати, стенди, листівки та інші друковані агітаційні матеріали (крім матеріалів, що розміщуються на носіях зовнішньої реклами) розміщуються лише у місцях, визначених і обладнаних місцевими органами виконавчої влади чи органами місцевого самоврядування не пізніш як за 45 днів до дня голосування.
За коментарями звертайтеся:
Євген Романенко
координатор виборчих програм Громадянської мережі ОПОРА
в Чернігівській області
Останні новини Чернігівщини
Якими мають бути ветеранські осередки у громадах: у Чернігові стартувала дизайн-сесія «Простори, що об’єднують» 14:50
Ветеранські простори мають бути інклюзивними осередками гідності, доступності та взаємодії в громадах. Це ключова тема дводенної дизайн-сесії, яка сьогодні стартувала у Чернігові, – «Простори, що об’єднують: універсальний дизайн для ветеранських просторів і громад».
Зайняв псевдопосаду під час окупації Херсону – затримано підозрюваного у колабораційній діяльності 14:45
За процесуального керівництва Чернігівської обласної прокуратури повідомлено про підозру жителю міста Херсон у добровільному зайнятті посади у незаконному правоохоронному органі. Йому інкримінують колабораційну діяльність (ч. 7 ст. 111-1 КК України).
«Армія відновлення»: на Чернігівщині за 3 роки – понад 33 тис. направлень 14:40
Чернігівщина одна з перших серед областей України долучилася до «Армії відновлення». Це урядовий проєкт щодо організації суспільно корисних робіт, завдяки якому українці мають змогу своєю працею підтримати країну в період воєнного стану.
Соціальні послуги в громаді: доступ, надавачі, вартість 14:37
Кожен із нас потрапляв у ситуацію, коли звертався по підтримку чи допомогу до батьків або друзів, але інколи такої підтримки недостатньо.
Україна тріумфує на чемпіонаті світу з футзалу серед спортсменів з порушеннями зору! 14:36
3 09 до 15 листопада в Анталії (Туреччина) відбувся чемпіонат світу з футзалу серед осіб з порушеннями зору.