Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Вівторок, 1 липня, 17:19:12

Чернігівщина: Учасники виборчого процесу не дотримуються вимог до розміщення агітаційної продукції

14.10.2015   17:24Агенцiя

Випадки порушення вимог щодо розміщення у населених пунктах області агітаційної продукціїпродовжують привертати привертати увагу активістів ОПОРИ

 

Адже політичні партії та кандидати все ще зволікають з дотриманням виборчого законодавства в частині наявності вихідних даних на друкованій агітації, а також розміщення агітаційної продукції у встановлених для цього місцях.

Так, по вулицях обласного центру курсує автівка із зображенням кандидата у депутати міської ради від партії «Наш край» Віктора Козлова, що не містить вихідних даних.



У місті Ніжин, агітаційна продукція кандидата на міського голову від Радикальної партії Олега Ляшка Олександра Безпалого розміщена у не відведених для політичної агітації місцях, до того ж без вихідних даних.



Політична сила «Демократичний Альянс» у тому ж Ніжині розмістила на вітринах магазину свої агітки без передбачених законом відомостей.



Неординарно звернулася до виборців партія «Укроп», виготовивши агітаційну продукцію у вигляді посівного календарю, проте також проігнорувавши вихідні дані.


Слід зауважити, що цей перелік не є вичерпним.

Громадянська мережа ОПОРА вже повідомляла про випадки подібних порушень та ще раз наголошує на дотриманні частини 2 статті 56 Закону України «Про місцеві вибори», у якій йдеться: «Друкований агітаційний матеріал повинен містити відомості про замовника та установу, що здійснила друк, його тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск. Розповсюдження друкованих агітаційних матеріалів без зазначених відомостей забороняється».

Наявність вихідних даних дає можливість відстежити, скільки коштів було витрачено на виготовлення друкованих матеріалів, адже вони мають бути надруковані за рахунок виборчого фонду кандидата, а не за власний кошт, що заборонено діючим законодавством (частина 3 статті 56 Закону України «Про місцеві вибори»).

Крім того, згідно з частиною 4 статті 56 Закону, плакати, стенди, листівки та інші друковані агітаційні матеріали (крім матеріалів, що розміщуються на носіях зовнішньої реклами) розміщуються лише у місцях, визначених і обладнаних місцевими органами виконавчої влади чи органами місцевого самоврядування не пізніш як за 45 днів до дня голосування.

За коментарями звертайтеся:
Євген Романенко
координатор виборчих програм Громадянської мережі ОПОРА
в Чернігівській області

Останні новини Чернігівщини

Три школи Чернігівщини отримають майже 60 мільйонів гривень держсубвенції на модернізацію харчоблоків 11:38

У трьох закладах загальної середньої освіти області модернізують кухні за кошти держсубвенції. Відповідно до рішення Кабінету Міністрів від 25 червня 2025 року № 602-р на ці потреби спрямують близько 60 мільйонів гривень.

На Чернігівщині поліцейські оголосили підозри членам організованої злочинної групи, які організували роботу нарколабораторії промислових масштабів 11:16

Слідчі поліції Чернігівщини встановили факти злагодженої протиправної діяльності зловмисників у складі організованої злочинної групи.

Виконання бюджету у 2025 році: звіт за підсумками І кварталу 09:55

26 червня 2025 року на засіданні виконавчого комітету Чернігівської міської ради начальниця фінансового управління Олена Лисенко представила звіт про виконання бюджету Чернігівської міської територіальної громади за І квартал поточного року.

«Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги»: Чернігівщина з 2 медалями 09:32

Минулого тижня завершилися спортивні змагання «Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги» сезону 2024/2025 років.

У Чернігові поліцейські оперативно затримали грабіжника 08:49

Співробітники кримінальної поліції Чернігівського райуправління поліції «за гарячим слідом» встановили 24-річного чоловіка, причетного до відкритого заволодіння мобільним телефоном з ломбарду в Чернігові.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини