Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Четвер, 17 липня, 02:56:07

У Чернігівській міській раді обговорені організаційні питання щодо створення Центру надання адміністративних послуг

07.03.2012   10:05

6 березня у Чернігівській міській раді під керівництвом заступника міського голови-керуючого справами виконкому Станіслава Віхрова відбулась нарада з керівниками структурних підрозділів міської ради з питань організаційно-кадрової роботи та державної реєстрації.

С. Віхров зауважив, що відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України “Про затвердження плану заходів щодо реформування системи надання адміністративних послуг” передбачено створення Міських центрів надання адміністративних послуг.

Зважаючи на реалізацію державної політики щодо реформування системи надання адміністративних послуг, у Чернігові проведено інвентаризацію послуг, що надаються органами місцевого самоврядування, а також розроблено та затверджено стандарти адміністративних послуг.

Відповідно до розпорядження міського голови “Про режим роботи” години прийому громадян адміністративними органами збільшено: у вівторок і четвер – до 20 години, у суботу – з 10 до 16 години.

Учасники наради обговорили основні складові концепції створення Центру надання адміністративних послуг, зокрема: побудову ефективної системи надання адміністративних послуг, визначення реєстру адміністративних послуг та поліпшення механізму їх надання органами місцевого самоврядування.

Зазначено також, що завдяки створенню ЦНАП на практиці відбувається спрощення процедури надання таких послуг органами місцевого самоврядування та виконавчої влади всім категоріям споживачів: консультування одержувачів адміністративних послуг, прийом вхідних пакетів документів, їх обробка та видача результату послуги, а також, залучення представників виконавчих органів ради для вирішення спірних питань, що виникають в процесі надання адміністративних послуг.

Під час наради обговорені питання, що визначатимуть порядок взаємодії та документообігу між споживачами адміністративних послуг, координаторами й адміністративними органами.

Потребує вирішення питання підбору приміщення для розташування Центру надання адміністративних послуг, яке б відповідало рекомендаціям, що розроблені Мінекономрозвитку, створення програмного забезпечення для забезпечення документообігу, відстеження етапів проходження документів, контролю за термінами виконання. Крім того, приміщення має відповідати необхідним вимогам стосовно вільного та зручного доступу для осіб літнього віку та з обмеженими можливостями.

Станіслав Віхров акцентував увагу присутніх, що необхідність оптимізації процедур надання адміністративних послуг, у тому числі дозвільного характеру, є очевидною, проте потребує виваженого підходу, взаєморозуміння влади і громадськості, злагодженої роботи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Останні новини Чернігівщини

У Прилуках поліцейські затримали причетного до збуту наркотиків 17:36

Співробітники відділу кримінальної поліції Прилуцького райвідділу задокументували низку фактів збуту наркотичних засобів, вчинених мешканцем Прилук. Торгівця наркотиками затримано.

Суб’єкти господарювання, які розмістили ВПО, можуть звертатись до сервісних центрів ПФУ для отримання компенсації за спожиті комунальні послуги 17:13

Постановою Кабінету Міністрів України від 27 травня 2025 року № 616 “Деякі питання надання державної підтримки щодо розміщення внутрішньо переміщених осіб” передбачено можливість компенсації витрат за спожиті комунальні послуги, у тому числі суб’єктам господарювання, якщо житлові приміщення надаються ними безоплатно для проживання внутрішньо переміщених осіб (ВПО).

За матеріалами СБУ заочний вирок отримав рашист, який під час окупації Чернігівщини тримав у заручниках 369 цивільних людей 16:42

Завдяки доказовій базі Служби безпеки 12 років тюремного ув’язнення заочно отримав ще один рашист, який вчиняв воєнні злочини під час окупації частини Чернігівської області.

ГУ ДПС у Чернігівській області: Про результати контрольно - перевірочної роботи податкового аудиту за I півріччя 2025 року 16:01

Протягом січня-червня поточного року підрозділами управлінням податкового аудиту Головного управління ДПС у Чернігівській області проведено 857 перевірок, результати яких узгоджені, в тому числі: 19 документальних планових перевірок, 110 документальні позапланові перевірки, 728 фактичних перевірок.

Освіта без бар’єрів: у Тупичівській громаді створюють безпечний, комфортний і доступний простір для школярів 15:40

Роботи з реконструкції харчоблоку Тупичівського ліцею вже на завершальній стадії – до першого вересня планується відкриття.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини