Вчитися має бути цікаво
Кожного разу, зустрічаючись з дітьми, ми навчаємо їх безпечної поведінки у тій чи іншій ситуації. Щоб це було цікаво, ми застосовуємо різні методи — інтерактивні заняття, вікторини, творчі завдання тощо. Та найкраще діти засвоюють важливу інформацію під час гри.
«Коло безпеки» – це гра. Її метою є формування в учасників розуміння та уявлення щодо такого явища, як насильство. Форм і методів його попередження та подолання, а також особливостей звернення по допомогу у разі ризику виникнення ситуації насильства або якщо це вже сталося.
Таку інтерактивну гру сьогодні провела начальниця відділу зв’язків з громадськістю патрульної поліції області Аліна Чемерис з учнями старшої школи гімназії № 31.
Крок за кроком діти шукали правильні відповіді на запитання і тим самим розширювали свої знання та уявлення про те, що таке насильство, у яких формах воно може проявлятися та, як вберегти себе від такого явища.
Наприкінці гри учасники активно коментували формат зустрічі та поділилися своїми враженнями. Загальний висновок – тема актуальна, а методика набагато цікавіша за звичайну лекцію.
Патрульна поліція Чернігівської області
Останні новини Чернігівщини
На Чернігівщині видалено понад 20 тонн безхазяйних пестицидів 11:43
У листопаді на території області проведено комплекс робіт з видалення безхазяйних та непридатних до використання хімічних засобів захисту рослин (ХЗЗР). За результатами заходів утилізовано понад 20 тонн отруйних речовин.
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 11:40
Протягом минулої доби зареєстровано 5 небезпечних подій, а саме: 3 дорожньо-транспортні пригоди та 2 пожежі. Внаслідок цих подій загинула 1 особа та 2 особи постраждали.
Чернігів розширив соціальні послуги для сімей із дітьми завдяки проєкту ЮНІСЕФ 11:31
8 грудня в Чернігові відбулося засідання Координаційної ради з реалізації Стратегії забезпечення права кожної дитини на зростання в сімейному оточенні на 2024–2028 роки.
11 грудня: цей день в Україні і світі 09:22
День 1387 Російська агресія - Day 1387 Russian aggression