Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 15 жовтня, 09:12:16

Електронний документообіг в ОТГ – не питання бажання, а законодавча вимога

18.04.2020   11:50Агенцiя

Про це наголосив під час відкриття дистанційного семінару «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, віддаленого надання адміністративних послуг» начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації Олександр Клименок.

Це другий зі низки подібних навчань, які проводить Чернігівський центр підвищення кваліфікації для ОТГ регіону, мета яких – стимулювання та запровадження електронного документообігу в органах місцевого самоврядування базового рівня області.

Учасники семінару – співробітники Сновської, Вертіївської, Добрянської, Хмільницької, Тупичівської, Лосинівської, Новобілоуської, Михайло, Коцюбинської, Батуринської ОТГ.

З чим ознайомилися:
що таке система електронного документообігу TDoc-2.0, як вона працює в цілому, які дані необхідно вносити, послідовність відповідних кроків, а також ролі керівника, контролера, виконавця, адміністратора;
як працює система електронного документообігу в Менській міській раді (викладач – секретар ради Юрій Стальніченко); з якими проблемами зіткнувся виконком на етапі впровадження; як відбувається погодження/непогодження проектів рішень; які технічні переваги отримала міська рада, її депутати; як працює модуль, що зорієнтований на обслуговування проведення її сесій в цілому;
з програмним забезпеченням діяльності ЦНАП Чернігівської міської ради,  наявними та потенційними можливості віддаленого надання адміністративних послуг та співпраці ЦНАПів області.

Також Менська міська рада анонсувала новий модуль – енергомоніторингу. До нього можна підключити всі бюджетні організації громади та подавати таким чином необхідну інформацію для узагальнення. Таким чином контролюватимуться витрати енергоносіїв.

Як зазначалося під час спілкування, електронний документообіг для місцевого самоврядування – це економія часу, якісніша підготовка, бездоганний контроль. Тобто – краща організація роботи, а це ключова вимога для успішності роботи органу місцевого самоврядування. А на додаток – ще й економія паперу.

Чернігівський центр підвищення кваліфікації

Останні новини Чернігівщини

Хвилина мовчання у Чернігові відтепер лунає в чотирьох мікрорайонах міста 08:47

У чотирьох мікрорайонах Чернігова щоранку о 9:00 годині відтепер оголошується загальнонаціональна хвилина мовчання.

15 жовтня: цей день в Україні і світі

15 жовтня: цей день в Україні і світі 08:15

День 1330 Російська агресія - Day 1330 Russian aggression

Поліція Чернігівщини спільно з СБУ затримала групу наркодилерів та ліквідувала лабораторію з виробництва психотропів промислових масштабів 18:24

Поліцейські Чернігівщини спільно з СБУ припинили діяльність потужної нарколабораторії, де наркоділки виготовляли кілограмові партії психотропів для збуту по всій території України.

Чернігівські спортсмени вибороли золото і бронзу на студентському чемпіонаті України з боксу 17:29

З 05 до 10 жовтня у Києві відбувся чемпіонат України з боксу серед студентів на честь воїнів 3-го Армійського Корпусу.

Інформація про надзвичайні ситуації та основні небезпечні події, які зареєстровані на території області за добу 16:52

Протягом минулої доби зареєстровано 4 небезпечні події, а саме: 4 пожежі.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини