Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 7 травня, 15:39:41

Електронний документообіг в ОТГ – не питання бажання, а законодавча вимога

18.04.2020   11:50Агенцiя

Про це наголосив під час відкриття дистанційного семінару «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, віддаленого надання адміністративних послуг» начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації Олександр Клименок.

Це другий зі низки подібних навчань, які проводить Чернігівський центр підвищення кваліфікації для ОТГ регіону, мета яких – стимулювання та запровадження електронного документообігу в органах місцевого самоврядування базового рівня області.

Учасники семінару – співробітники Сновської, Вертіївської, Добрянської, Хмільницької, Тупичівської, Лосинівської, Новобілоуської, Михайло, Коцюбинської, Батуринської ОТГ.

З чим ознайомилися:
що таке система електронного документообігу TDoc-2.0, як вона працює в цілому, які дані необхідно вносити, послідовність відповідних кроків, а також ролі керівника, контролера, виконавця, адміністратора;
як працює система електронного документообігу в Менській міській раді (викладач – секретар ради Юрій Стальніченко); з якими проблемами зіткнувся виконком на етапі впровадження; як відбувається погодження/непогодження проектів рішень; які технічні переваги отримала міська рада, її депутати; як працює модуль, що зорієнтований на обслуговування проведення її сесій в цілому;
з програмним забезпеченням діяльності ЦНАП Чернігівської міської ради,  наявними та потенційними можливості віддаленого надання адміністративних послуг та співпраці ЦНАПів області.

Також Менська міська рада анонсувала новий модуль – енергомоніторингу. До нього можна підключити всі бюджетні організації громади та подавати таким чином необхідну інформацію для узагальнення. Таким чином контролюватимуться витрати енергоносіїв.

Як зазначалося під час спілкування, електронний документообіг для місцевого самоврядування – це економія часу, якісніша підготовка, бездоганний контроль. Тобто – краща організація роботи, а це ключова вимога для успішності роботи органу місцевого самоврядування. А на додаток – ще й економія паперу.

Чернігівський центр підвищення кваліфікації

Останні новини Чернігівщини

СБУ припинила діяльність злочинців, які займалися рекетом на Київщині і Чернігівщині

СБУ припинила діяльність злочинців, які займалися рекетом на Київщині і Чернігівщині 14:41

Служба безпеки України припинила діяльність міжрегіонального злочинного угруповання, учасники якого причетні до скоєння тяжких злочинів.

У Чернігові продовжують звільняти двори від незаконних гаражів та інших тимчасових споруд

У Чернігові продовжують звільняти двори від незаконних гаражів та інших тимчасових споруд 14:27

Рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 6 травня визначений черговий перелік незаконно розміщених тимчасових споруд, які підлягають демонтажу.

Обсяги реалізованої продукції промисловості в січні–березні. ДОВІДКА

Обсяги реалізованої продукції промисловості в січні–березні. ДОВІДКА 12:20

Підприємства області в січні–березні 2021 р. реалізували промислової продукції (товарів, послуг) на 9 млрд.грн.

Чернігів: видання Інституту національної пам’яті передані на Донбас

Чернігів: видання Інституту національної пам’яті передані на Донбас 12:12

5 травня у Чернігові в офісі регіонального представництва Українського інституту національної пам’яті в області передано чергову добірку видань Інституту нацпам’яті Юрію Косенку, голові правління громадської організації «Українська Ініціатива», для закладів культури та освіти Луганської і Донецької областей.

За минулу добу в Чернігівській області вакциновано 944 особи

За минулу добу в Чернігівській області вакциновано 944 особи 11:55

За інформацією Чернігівського обласного центру громадського здоров’я, станом на 7 травня в області першою дозою щеплено 18 363 людини.