Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 26 квітня, 16:44:38

Електронний документообіг в ОТГ – не питання бажання, а законодавча вимога

18.04.2020   11:50Агенцiя

Про це наголосив під час відкриття дистанційного семінару «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, віддаленого надання адміністративних послуг» начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації Олександр Клименок.

Це другий зі низки подібних навчань, які проводить Чернігівський центр підвищення кваліфікації для ОТГ регіону, мета яких – стимулювання та запровадження електронного документообігу в органах місцевого самоврядування базового рівня області.

Учасники семінару – співробітники Сновської, Вертіївської, Добрянської, Хмільницької, Тупичівської, Лосинівської, Новобілоуської, Михайло, Коцюбинської, Батуринської ОТГ.

З чим ознайомилися:
що таке система електронного документообігу TDoc-2.0, як вона працює в цілому, які дані необхідно вносити, послідовність відповідних кроків, а також ролі керівника, контролера, виконавця, адміністратора;
як працює система електронного документообігу в Менській міській раді (викладач – секретар ради Юрій Стальніченко); з якими проблемами зіткнувся виконком на етапі впровадження; як відбувається погодження/непогодження проектів рішень; які технічні переваги отримала міська рада, її депутати; як працює модуль, що зорієнтований на обслуговування проведення її сесій в цілому;
з програмним забезпеченням діяльності ЦНАП Чернігівської міської ради,  наявними та потенційними можливості віддаленого надання адміністративних послуг та співпраці ЦНАПів області.

Також Менська міська рада анонсувала новий модуль – енергомоніторингу. До нього можна підключити всі бюджетні організації громади та подавати таким чином необхідну інформацію для узагальнення. Таким чином контролюватимуться витрати енергоносіїв.

Як зазначалося під час спілкування, електронний документообіг для місцевого самоврядування – це економія часу, якісніша підготовка, бездоганний контроль. Тобто – краща організація роботи, а це ключова вимога для успішності роботи органу місцевого самоврядування. А на додаток – ще й економія паперу.

Чернігівський центр підвищення кваліфікації

Останні новини Чернігівщини

Що роблять громади області з тисячами тонн відходів від руйнувань через війну 15:41

На сьогодні у Чернігівській області обліковується 16,7 тисячі тонн відходів від руйнувань, що утворилися внаслідок пошкодження будівель та споруд під час бойових дій, терористичних актів, диверсій, а також під час робіт з ліквідації їх наслідків.

Для рятувальників з Чернігова запустили безкоштовний онлайн-курс англійської мови 15:29

Мережа освітньо-культурних просторів Гончаренко центр запускає безкоштовні онлайн-курси англійської мови для працівників ДСНС Чернігівщини.

Допомагаємо переселенцям та ветеранам війни знайти роботу 15:25

Соціальні мережі та медіа, дистанційне навчання, онлайн-зустрічі, електронний документообіг – цифровізація сьогодні має вплив на кожну сферу нашого життя, але і живе спілкування та очний обмін думками, ідеями, інформацією теж не втрачає своєї актуальності.

Напад на журналістів телеканалу “Дитинець”: рік марного розслідування 09:56

Минуло більше року від резонансного для Чернігова порушення прав журналістів на професійну діяльність.

Новий тролейбусний маршрут, який з'єднає Шерстянку і Подусівку з центром та Бобровицею

Новий тролейбусний маршрут, який з'єднає Шерстянку і Подусівку з центром та Бобровицею 09:43

У Чернігові розширюють тролейбусну мережу. Додається новий маршрут, який з'єднає мікрорайон Шерстянка, де до цього ніколи не курсував електричний громадський транспорт, через Подусівку та центр міста, з Бобровицею.