Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 15 жовтня, 16:18:10

Електронний документообіг в ОТГ – не питання бажання, а законодавча вимога

18.04.2020   11:50Агенцiя

Про це наголосив під час відкриття дистанційного семінару «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, віддаленого надання адміністративних послуг» начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації Олександр Клименок.

Це другий зі низки подібних навчань, які проводить Чернігівський центр підвищення кваліфікації для ОТГ регіону, мета яких – стимулювання та запровадження електронного документообігу в органах місцевого самоврядування базового рівня області.

Учасники семінару – співробітники Сновської, Вертіївської, Добрянської, Хмільницької, Тупичівської, Лосинівської, Новобілоуської, Михайло, Коцюбинської, Батуринської ОТГ.

З чим ознайомилися:
що таке система електронного документообігу TDoc-2.0, як вона працює в цілому, які дані необхідно вносити, послідовність відповідних кроків, а також ролі керівника, контролера, виконавця, адміністратора;
як працює система електронного документообігу в Менській міській раді (викладач – секретар ради Юрій Стальніченко); з якими проблемами зіткнувся виконком на етапі впровадження; як відбувається погодження/непогодження проектів рішень; які технічні переваги отримала міська рада, її депутати; як працює модуль, що зорієнтований на обслуговування проведення її сесій в цілому;
з програмним забезпеченням діяльності ЦНАП Чернігівської міської ради,  наявними та потенційними можливості віддаленого надання адміністративних послуг та співпраці ЦНАПів області.

Також Менська міська рада анонсувала новий модуль – енергомоніторингу. До нього можна підключити всі бюджетні організації громади та подавати таким чином необхідну інформацію для узагальнення. Таким чином контролюватимуться витрати енергоносіїв.

Як зазначалося під час спілкування, електронний документообіг для місцевого самоврядування – це економія часу, якісніша підготовка, бездоганний контроль. Тобто – краща організація роботи, а це ключова вимога для успішності роботи органу місцевого самоврядування. А на додаток – ще й економія паперу.

Чернігівський центр підвищення кваліфікації

Останні новини Чернігівщини

Продовжено реєстрацію заяв на отримання допомоги на придбання твердого палива 12:56

До уваги мешканців Чернігівської міської територіальної громади, які фактично проживають у житлових будинках/приміщеннях, котрі опалюються твердим пічним побутовим паливом!

На Чернігівщині триває збирання пізніх культур та посів озимих 12:19

Аграрії Чернігівської області проводять збирання пізніх культур та продовжують посів озимих під урожай 2026 року.

Громади Чернігівщини – серед претендентів на участь у пілотуванні системи профорієнтації 11:48

Швейцарсько-український проєкт DECIDE спільно з Міністерством освіти і науки України запрошує територіальні громади долучитися до створення сучасної системи профорієнтації для учнів та учениць 8–9 класів.

Чернігівщина – серед найсильніших на Чемпіонаті України з хортингу! 11:27

З 10 до 11 жовтня в Києві відбувся чемпіонат України з хортингу, розділ "Боротьба" (ударна техніка рук та ніг - заборонена).

Надавачі психосоціальних послуг області вдосконалюють професійні знання і навички 11:10

Низку тематичних навчань і тренінгів відвідали фахівці у сфері психічного здоров’я та психосоціальної підтримки (ПЗПСП) Чернігівщини.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини