Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Вівторок, 14 жовтня, 15:46:18

Електронний документообіг в ОТГ – не питання бажання, а законодавча вимога

18.04.2020   11:50Агенцiя

Про це наголосив під час відкриття дистанційного семінару «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, віддаленого надання адміністративних послуг» начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації Олександр Клименок.

Це другий зі низки подібних навчань, які проводить Чернігівський центр підвищення кваліфікації для ОТГ регіону, мета яких – стимулювання та запровадження електронного документообігу в органах місцевого самоврядування базового рівня області.

Учасники семінару – співробітники Сновської, Вертіївської, Добрянської, Хмільницької, Тупичівської, Лосинівської, Новобілоуської, Михайло, Коцюбинської, Батуринської ОТГ.

З чим ознайомилися:
що таке система електронного документообігу TDoc-2.0, як вона працює в цілому, які дані необхідно вносити, послідовність відповідних кроків, а також ролі керівника, контролера, виконавця, адміністратора;
як працює система електронного документообігу в Менській міській раді (викладач – секретар ради Юрій Стальніченко); з якими проблемами зіткнувся виконком на етапі впровадження; як відбувається погодження/непогодження проектів рішень; які технічні переваги отримала міська рада, її депутати; як працює модуль, що зорієнтований на обслуговування проведення її сесій в цілому;
з програмним забезпеченням діяльності ЦНАП Чернігівської міської ради,  наявними та потенційними можливості віддаленого надання адміністративних послуг та співпраці ЦНАПів області.

Також Менська міська рада анонсувала новий модуль – енергомоніторингу. До нього можна підключити всі бюджетні організації громади та подавати таким чином необхідну інформацію для узагальнення. Таким чином контролюватимуться витрати енергоносіїв.

Як зазначалося під час спілкування, електронний документообіг для місцевого самоврядування – це економія часу, якісніша підготовка, бездоганний контроль. Тобто – краща організація роботи, а це ключова вимога для успішності роботи органу місцевого самоврядування. А на додаток – ще й економія паперу.

Чернігівський центр підвищення кваліфікації

Останні новини Чернігівщини

Олімпіади мужності й таланту: діти Чернігівщини – приклад незламності 15:20

Попри складну безпекову ситуацію, численні повітряні тривоги та безсонні ночі дітей, їхніх батьків і педагогів, освітяни Чернігівщини вкотре довели згуртованість, відповідальність і відданість своїй справі.

Понад 2 мільйони гривень — на підтримку чернігівських сімей із новонародженими 14:28

Одноразову матеріальну допомогу при народженні дитини буде надано ще 77 чернігівкам, зареєстрованим у територіальній громаді міста. Загальна сума виплат становить 2 265 000 гривень.

До уваги ВПО та отримувачів різних видів соціальних допомог! 13:37

Нагадуємо, що з 1 липня 2025 року внутрішнє адміністрування соціальних допомог, в тому числі і допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, передано до органів Пенсійного фонду України.

На Чернігівщині триває підготовка до експлуатації доріг в осінньо-зимовий період 13:16

Підрядні організації Чернігівщини активно працюють над належним експлуатаційним утриманням автодоріг в осінньо-зимовий період 2025-2026 років.

Начальник поліції Чернігівщини Іван Іщенко відзначив поліцейських, які вибороли призові місця на спортивних ветеранських змаганнях 12:45

Керівник обласної поліції Іван Іщенко відзначив здобутки на спортивній арені ветеранів поліції Чернігівщини Андрія Нестеренка і Антона Душка, а також поліцейської Лілії Бондаренко.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини