Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Понеділок, 13 жовтня, 00:59:34

Електронний документообіг в ОТГ – не питання бажання, а законодавча вимога

18.04.2020   11:50Агенцiя

Про це наголосив під час відкриття дистанційного семінару «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, віддаленого надання адміністративних послуг» начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації Олександр Клименок.

Це другий зі низки подібних навчань, які проводить Чернігівський центр підвищення кваліфікації для ОТГ регіону, мета яких – стимулювання та запровадження електронного документообігу в органах місцевого самоврядування базового рівня області.

Учасники семінару – співробітники Сновської, Вертіївської, Добрянської, Хмільницької, Тупичівської, Лосинівської, Новобілоуської, Михайло, Коцюбинської, Батуринської ОТГ.

З чим ознайомилися:
що таке система електронного документообігу TDoc-2.0, як вона працює в цілому, які дані необхідно вносити, послідовність відповідних кроків, а також ролі керівника, контролера, виконавця, адміністратора;
як працює система електронного документообігу в Менській міській раді (викладач – секретар ради Юрій Стальніченко); з якими проблемами зіткнувся виконком на етапі впровадження; як відбувається погодження/непогодження проектів рішень; які технічні переваги отримала міська рада, її депутати; як працює модуль, що зорієнтований на обслуговування проведення її сесій в цілому;
з програмним забезпеченням діяльності ЦНАП Чернігівської міської ради,  наявними та потенційними можливості віддаленого надання адміністративних послуг та співпраці ЦНАПів області.

Також Менська міська рада анонсувала новий модуль – енергомоніторингу. До нього можна підключити всі бюджетні організації громади та подавати таким чином необхідну інформацію для узагальнення. Таким чином контролюватимуться витрати енергоносіїв.

Як зазначалося під час спілкування, електронний документообіг для місцевого самоврядування – це економія часу, якісніша підготовка, бездоганний контроль. Тобто – краща організація роботи, а це ключова вимога для успішності роботи органу місцевого самоврядування. А на додаток – ще й економія паперу.

Чернігівський центр підвищення кваліфікації

Останні новини Чернігівщини

Поліцейські Чернігівського райуправління викрили дует викрадачів мотоциклів 10:32

Оперативники Чернігівського райуправління поліції спільно з поліцейським офіцером громади викрили двох молодиків, причетних до незаконного заволодіння мотоциклами в селах Чернігівського району.

Освіта без вікових обмежень: можливості для дорослого населення Чернігівщини 10:30

Здобути нову професію, підвищити кваліфікацію або офіційно підтвердити вже набуті навички – зробити це можна в закладах професійної освіти області.

Вкрай потрібна ініціатива: жителі віддалених сіл – про мобільні бригади лікарів 10:26

Сьогодні в двох громадах області, а саме в Ріпкинській та Чернігівській, працювали мобільні бригади лікарів. Тож, отримати спеціалізовані послуги та пройти медичне обстеження змогли жителі Любеча, Добрянки, Радуля, Пакуля та інших сіл громад.

10 жовтня: цей день в Україні і світі

10 жовтня: цей день в Україні і світі 10:01

ДЕНЬ 1325 РОСІЙСЬКА АГРЕСІЯ - DAY 1325 RUSSIAN AGRESSION

Поліція Чернігівщини перекрила канал збуту вибухонебезпечних боєприпасів 09:10

Поліцейські відділення №1 (с-ще Короп) Новгород-Сіверського райвідділу затримали 37-річну жительку одного з сіл Коропської громади, яка налагодила збут ручних гранат.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини