Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 3 вересня, 04:56:08

Електронний документообіг в ОТГ – не питання бажання, а законодавча вимога

18.04.2020   11:50Агенцiя

Про це наголосив під час відкриття дистанційного семінару «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, віддаленого надання адміністративних послуг» начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації Олександр Клименок.

Це другий зі низки подібних навчань, які проводить Чернігівський центр підвищення кваліфікації для ОТГ регіону, мета яких – стимулювання та запровадження електронного документообігу в органах місцевого самоврядування базового рівня області.

Учасники семінару – співробітники Сновської, Вертіївської, Добрянської, Хмільницької, Тупичівської, Лосинівської, Новобілоуської, Михайло, Коцюбинської, Батуринської ОТГ.

З чим ознайомилися:
що таке система електронного документообігу TDoc-2.0, як вона працює в цілому, які дані необхідно вносити, послідовність відповідних кроків, а також ролі керівника, контролера, виконавця, адміністратора;
як працює система електронного документообігу в Менській міській раді (викладач – секретар ради Юрій Стальніченко); з якими проблемами зіткнувся виконком на етапі впровадження; як відбувається погодження/непогодження проектів рішень; які технічні переваги отримала міська рада, її депутати; як працює модуль, що зорієнтований на обслуговування проведення її сесій в цілому;
з програмним забезпеченням діяльності ЦНАП Чернігівської міської ради,  наявними та потенційними можливості віддаленого надання адміністративних послуг та співпраці ЦНАПів області.

Також Менська міська рада анонсувала новий модуль – енергомоніторингу. До нього можна підключити всі бюджетні організації громади та подавати таким чином необхідну інформацію для узагальнення. Таким чином контролюватимуться витрати енергоносіїв.

Як зазначалося під час спілкування, електронний документообіг для місцевого самоврядування – це економія часу, якісніша підготовка, бездоганний контроль. Тобто – краща організація роботи, а це ключова вимога для успішності роботи органу місцевого самоврядування. А на додаток – ще й економія паперу.

Чернігівський центр підвищення кваліфікації

Останні новини Чернігівщини

Успіхи чернігівських біатлоністів на чемпіонаті України! 16:54

У Львівській області завершився чемпіонат України з літнього біатлону серед юнаків та дівчат.

Чернігівські поліцейські відсторонили від керування нетверезого водія, вміст алкоголю в крові якого перевищив допустиму межу майже у 15 разів

Чернігівські поліцейські відсторонили від керування нетверезого водія, вміст алкоголю в крові якого перевищив допустиму межу майже у 15 разів 16:52

Поліцейські відділу реагування патрульної поліції Чернігівського райуправління викрили 41-річного водія, який керував транспортом у стані сильного алкогольного сп’яніння (3,05 проміле). На правопорушника складено адміністративні матеріали.

 Директор підприємства підозрюється у самовільному зайнятті земель історико-культурного призначення

Директор підприємства підозрюється у самовільному зайнятті земель історико-культурного призначення 16:51

За процесуального керівництва Козелецької окружної прокуратури повідомлено про підозру директору сільськогосподарського підприємства у самовільному зайнятті земельної ділянки земель історико-культурного призначення, вчиненому повторно (ч. 2 ст. 197-1 КК України).

Швейцарська підтримка допомогла відновити гімназію №13 і створити сучасний освітній простір 16:44

1 вересня у Чернігові відновила роботу гімназія №13, яка зазнала пошкоджень під час бойових дій у 2022 році.

У серпні в Чернігові народилося 169 малюків

У серпні в Чернігові народилося 169 малюків 16:38

Упродовж серпня 2025 року в комунальному некомерційному підприємстві «Пологовий будинок» Чернігівської міської ради на світ з’явилося 169 немовлят.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини