Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 24 жовтня, 02:54:52

Електронний документообіг в ОТГ – не питання бажання, а законодавча вимога

18.04.2020   11:50Агенцiя

Про це наголосив під час відкриття дистанційного семінару «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, віддаленого надання адміністративних послуг» начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації Олександр Клименок.

Це другий зі низки подібних навчань, які проводить Чернігівський центр підвищення кваліфікації для ОТГ регіону, мета яких – стимулювання та запровадження електронного документообігу в органах місцевого самоврядування базового рівня області.

Учасники семінару – співробітники Сновської, Вертіївської, Добрянської, Хмільницької, Тупичівської, Лосинівської, Новобілоуської, Михайло, Коцюбинської, Батуринської ОТГ.

З чим ознайомилися:
що таке система електронного документообігу TDoc-2.0, як вона працює в цілому, які дані необхідно вносити, послідовність відповідних кроків, а також ролі керівника, контролера, виконавця, адміністратора;
як працює система електронного документообігу в Менській міській раді (викладач – секретар ради Юрій Стальніченко); з якими проблемами зіткнувся виконком на етапі впровадження; як відбувається погодження/непогодження проектів рішень; які технічні переваги отримала міська рада, її депутати; як працює модуль, що зорієнтований на обслуговування проведення її сесій в цілому;
з програмним забезпеченням діяльності ЦНАП Чернігівської міської ради,  наявними та потенційними можливості віддаленого надання адміністративних послуг та співпраці ЦНАПів області.

Також Менська міська рада анонсувала новий модуль – енергомоніторингу. До нього можна підключити всі бюджетні організації громади та подавати таким чином необхідну інформацію для узагальнення. Таким чином контролюватимуться витрати енергоносіїв.

Як зазначалося під час спілкування, електронний документообіг для місцевого самоврядування – це економія часу, якісніша підготовка, бездоганний контроль. Тобто – краща організація роботи, а це ключова вимога для успішності роботи органу місцевого самоврядування. А на додаток – ще й економія паперу.

Чернігівський центр підвищення кваліфікації

Останні новини Чернігівщини

Звернення до представників засобів масової інформації та мешканців Чернігова 10:58

Шановні представники ЗМІ та чернігівці! Просимо вас уважно поставитися до цього повідомлення та відповідально поширювати будь-яку інформацію, що стосується наявності у ваших домівках світла, води, газу та тепла.

Виокремити актуальні потреби в медицині, освіті та соціальній сфері прикордонних громад Чернігівщини: в регіоні працює команда ЮНІСЕФ 10:57

Вкотре на Чернігівщині – команда Представництва ЮНІСЕФ в Україні. У фокусі візиту – вивчити потреби регіону та визначити напрямки, де може допомогти Фонд.

З пунктами незламності і генераторами: як функціонує Корюківський район після ударів по енергетиці 10:56

Попри складну ситуацію в енергосистемі через ворожі удари по громадах Корюківського району, об’єкти соціальної сфери продовжують працювати. Всюди – на альтернативних джерелах.

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 10:52

Протягом минулої доби зареєстровано 5 небезпечних подій, а саме: 1 дорожньо-транспортну пригоду, 4 пожежі. Внаслідок цих подій загинула 1 особа та 1 особа постраждала.

23 жовтня: цей день в Україні і світі

23 жовтня: цей день в Україні і світі 09:37

ДЕНЬ 1338 РОСІЙСЬКА АГРЕСІЯ - DAY 1338 RUSSIAN AGRESSION

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини