Як зробити громаду відомою в області та Україні?
Відповідь на це питання шукали учасники тренінгу, який був присвячений питанням інформаційній діяльності об'єднаних територіальних громад.
Навчання організували Чернігівський Центр розвитку місцевого самоврядування, створений за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та Мінрегіону, спільно із Асоціацією регіональних засобів масової інформації.
Олександр Назаренко, голова Асоціації регіональних ЗМІ, розповів учасникам як писати новини для засобів масової інформації. Він наголосив на тому, що окрім відповіді на п'ять запитань «Хто? Що? Де? Коли? «Як?» потрібно зважати на принцип побудови новини та її структуру. Тренер назвав найбільш поширені помилки, яких допускаються представники будь-яких офіційних структур у своїх повідомленнях та прес-релізах, пояснив важливість заголовків та вдало підібраних світлин, які мають підкріплювати повідомлення, а не викликати запитання.
Іван Петрикей, медіа-юрист, свою лекцію про доступ до публічної інформації перетворив на інтерактивну бесіду. Виявляється сьогодні громади, місцеве самоврядування та їх діяльність перебувають практично «під мікроскопом». Громадські організації, активісти та громадяни активно надсилають інформаційні запити. Експерт порадив бути уважними і надавати лише ту інформацію, розпорядниками якої є об’єднані громади.
Оксана Стельмах, радник з комунікацій Чернігівського ЦРМС, розповіла учасникам про імідж громади його вплив на розвиток території. За її словами позитивний імідж – це розвиток інфраструктури, привабливість для туристів та вигоди для жителів громади. Вона також розповіла про такі поняття як брендинг громади та репутація. «Важливо пам’ятати, що громада має бути цікавою та комфортною не тільки для туристів, а і для місцевих жителів», - сказала експерт.
Також під час тренінгу були презентовані результати соціологічного дослідження на тему: «Інформаційні потреби жителів ОТГ», яке проведене 23-24 липня на замовлення ГО «Асоціація регіональних ЗМІ». За результатами цього опитування можна зробити висновок, що жителі громад із ЗМІ хочуть дізнаватися більше інформації про благоустрій, роботу житлово-комунального господарства, діяльність медичних та освітніх закладів, залучення інвестицій у громаду та створення робочих місць. Менше жителів цікавить інформація про злочинність та «сухі» звіти.
Чернігівський ЦРМС
Останні новини Чернігівщини
У Чернігові психологи Національної поліції, ДСНС та відомчої медустанови організували для поранених бійців сеанс глинотерапії 11:39
У складний період випробувань кожна людина потребує відновлення – фізичного, морального та духовного. А особливо це важливо для наших поранених захисників, які щодня стикаються зі стресовими ситуаціями та високим рівнем психологічного навантаження.
65 дітей із Чернігівщини відвідали музичні табори в Латвії 11:35
У Чернігівському професійному музичному коледжі імені Л.М. Ревуцького з дітьми, яким організували поїздки до Латвії, зустрілися міністерка закордонних справ Латвійської Республіки Байба Браже та начальник ОВА В’ячеслав Чаус. Присутній також Надзвичайний і Повноважний Посол Латвійської Республіки в Україні Андрейс Пілдеговічс.
SUN4Ukraine стартує: перша установча зустріч українських та європейських міст за участю Чернігова 11:34
Партнерська програма SUN4Ukraine офіційно стартувала минулого тижня у Мюнхені, об’єднавши 12 українських флагманських муніципалітетів із європейськими містами, що беруть участь у місії ЄС «Кліматично нейтральні та розумні міста».
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 11:32
Протягом минулої доби зареєстровано 4 небезпечні події, а саме: 2 дорожньо-транспортні пригоди та 2 пожежі. Внаслідок цих подій 2 особи постраждали.
27 листопада: цей день в Україні і світі 09:31
День 1373 Російська агресія - Day 1373 Russian aggression