Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Понеділок, 15 грудня, 15:32:27

Як зробити громаду відомою в області та Україні?

24.09.2018   15:20Агенцiя

Відповідь на це питання шукали учасники тренінгу, який був присвячений питанням інформаційній діяльності об'єднаних територіальних громад.

Навчання організували Чернігівський Центр розвитку місцевого самоврядування, створений за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та Мінрегіону, спільно із Асоціацією регіональних засобів масової інформації.

Олександр Назаренко, голова Асоціації регіональних ЗМІ, розповів учасникам як писати новини для засобів масової інформації. Він наголосив на тому, що окрім відповіді на п'ять запитань «Хто? Що? Де? Коли? «Як?» потрібно зважати на принцип побудови новини та її структуру. Тренер назвав найбільш поширені помилки, яких допускаються представники будь-яких офіційних структур у своїх повідомленнях та прес-релізах, пояснив важливість заголовків та вдало підібраних світлин, які мають підкріплювати повідомлення, а не викликати запитання.

Іван Петрикей, медіа-юрист, свою лекцію про доступ до публічної інформації перетворив на інтерактивну бесіду. Виявляється сьогодні громади, місцеве самоврядування та їх діяльність перебувають практично «під мікроскопом». Громадські організації, активісти та громадяни активно надсилають інформаційні запити. Експерт порадив бути уважними і надавати лише ту інформацію, розпорядниками якої є об’єднані громади.

Оксана Стельмах, радник з комунікацій Чернігівського ЦРМС, розповіла учасникам про імідж громади його вплив на розвиток території. За її словами позитивний імідж – це розвиток інфраструктури, привабливість для туристів та вигоди для жителів громади. Вона також розповіла про такі поняття як брендинг громади та репутація. «Важливо пам’ятати, що громада має бути цікавою та комфортною не тільки для туристів, а і для місцевих жителів», - сказала експерт.

Також під час тренінгу були презентовані результати соціологічного дослідження на тему: «Інформаційні потреби жителів ОТГ», яке проведене 23-24 липня на замовлення ГО «Асоціація регіональних ЗМІ». За результатами цього опитування можна зробити висновок, що жителі громад із ЗМІ хочуть дізнаватися більше інформації про благоустрій, роботу житлово-комунального господарства, діяльність медичних та освітніх закладів, залучення інвестицій у громаду та створення робочих місць. Менше жителів цікавить інформація про злочинність та «сухі» звіти.


Чернігівський ЦРМС

Останні новини Чернігівщини

Місцеві бюджети Чернігівщини у січні-листопаді поточного року поповнились на 10 мільярдів гривень податків та зборів 12:37

Головне управління ДПС у Чернігівській області інформує, що до місцевих бюджетів усіх рівнів Чернігівської області за січень-листопад 2025 року надійшло 10 млрд грн від сплати податків і зборів. Із загальної суми до обласного бюджету спрямовано 1,4 млрд грн, решту коштів отримали бюджети територіальних громад.

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 10:06

Протягом минулої доби зареєстровано 5 небезпечних подій, а саме: 1 дорожньо-транспортну пригоду та 4 пожежі. Внаслідок цих подій 3 особи постраждали.

Виставка картин «Герої серед нас» 10:04

У Чернігівській ОУНБ імені Софії та Олександра Русових експонується виставка картин «Герої серед нас» української мисткині, членкині Національної спілки художників України Тетяни Сосуліної (у дівоцтві – Байда-Усенко).

Дружина ветерана отримала грант від держави та відкрила у Чернігові магазин DUNA 10:01

Відомий український бренд DUNA тепер у Чернігові. Фірмовий магазин цієї торгівельної мережі нещодавно відкрила у самому центрі міста дружина ветерана Юлія Богорад.

На Чернігівщині росіяни вдарили безпілотниками по місту Городня 09:54

Сьогодні вдень російська армія завдала ударів по місту Городня Чернігівського району.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини