Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 19 вересня, 03:47:27

Як зробити громаду відомою в області та Україні?

24.09.2018   15:20Агенцiя

Відповідь на це питання шукали учасники тренінгу, який був присвячений питанням інформаційній діяльності об'єднаних територіальних громад.

Навчання організували Чернігівський Центр розвитку місцевого самоврядування, створений за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та Мінрегіону, спільно із Асоціацією регіональних засобів масової інформації.

Олександр Назаренко, голова Асоціації регіональних ЗМІ, розповів учасникам як писати новини для засобів масової інформації. Він наголосив на тому, що окрім відповіді на п'ять запитань «Хто? Що? Де? Коли? «Як?» потрібно зважати на принцип побудови новини та її структуру. Тренер назвав найбільш поширені помилки, яких допускаються представники будь-яких офіційних структур у своїх повідомленнях та прес-релізах, пояснив важливість заголовків та вдало підібраних світлин, які мають підкріплювати повідомлення, а не викликати запитання.

Іван Петрикей, медіа-юрист, свою лекцію про доступ до публічної інформації перетворив на інтерактивну бесіду. Виявляється сьогодні громади, місцеве самоврядування та їх діяльність перебувають практично «під мікроскопом». Громадські організації, активісти та громадяни активно надсилають інформаційні запити. Експерт порадив бути уважними і надавати лише ту інформацію, розпорядниками якої є об’єднані громади.

Оксана Стельмах, радник з комунікацій Чернігівського ЦРМС, розповіла учасникам про імідж громади його вплив на розвиток території. За її словами позитивний імідж – це розвиток інфраструктури, привабливість для туристів та вигоди для жителів громади. Вона також розповіла про такі поняття як брендинг громади та репутація. «Важливо пам’ятати, що громада має бути цікавою та комфортною не тільки для туристів, а і для місцевих жителів», - сказала експерт.

Також під час тренінгу були презентовані результати соціологічного дослідження на тему: «Інформаційні потреби жителів ОТГ», яке проведене 23-24 липня на замовлення ГО «Асоціація регіональних ЗМІ». За результатами цього опитування можна зробити висновок, що жителі громад із ЗМІ хочуть дізнаватися більше інформації про благоустрій, роботу житлово-комунального господарства, діяльність медичних та освітніх закладів, залучення інвестицій у громаду та створення робочих місць. Менше жителів цікавить інформація про злочинність та «сухі» звіти.


Чернігівський ЦРМС

Останні новини Чернігівщини

Сучасні технології проти раку: у Чернігові обговорили досягнення ядерної медицини 17:07

Фахівці з ядерної медицини, радіаційної онкології та суміжних галузей з різних регіонів України зібралися в Чернігові, щоб обговорити сучасні досягнення ядерної медицини в Україні

На Чернігівщині службовця підозрюють у розтраті понад 200 тисяч гривень з програми «єВідновлення» 17:03

Службовець сільради Ніжинського району підозрюється у розтраті понад 200 тис. грн бюджетних коштів на відновленні пошкодженого житла

Назарій Остапчук — чемпіон світу з пара-армрестлінгу! 12:16

З 10 до 23 вересня в місті Албена (Болгарія) відбувається чемпіонат світу з пара-армрестлінгу серед осіб з ураженнями опорно-рухового апарату та порушеннями зору.

Спортсмени Чернігівщини здобули командні та особисті нагороди чемпіонату України з бойового самбо 11:53

Цими вихідними у Києві паралельно з Кубком України серед дорослих розділ «Лайт» відбувся і чемпіонат України з бойового самбо розділ «Про-фул» серед дітей старшого віку (2015-2016 рр.н.), юнаків молодшого віку (2013-2014 рр.н.) та юнаків середнього віку (2011-2012 рр.н.)

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини