Як зробити громаду відомою в області та Україні?
Відповідь на це питання шукали учасники тренінгу, який був присвячений питанням інформаційній діяльності об'єднаних територіальних громад.
Навчання організували Чернігівський Центр розвитку місцевого самоврядування, створений за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та Мінрегіону, спільно із Асоціацією регіональних засобів масової інформації.
Олександр Назаренко, голова Асоціації регіональних ЗМІ, розповів учасникам як писати новини для засобів масової інформації. Він наголосив на тому, що окрім відповіді на п'ять запитань «Хто? Що? Де? Коли? «Як?» потрібно зважати на принцип побудови новини та її структуру. Тренер назвав найбільш поширені помилки, яких допускаються представники будь-яких офіційних структур у своїх повідомленнях та прес-релізах, пояснив важливість заголовків та вдало підібраних світлин, які мають підкріплювати повідомлення, а не викликати запитання.
Іван Петрикей, медіа-юрист, свою лекцію про доступ до публічної інформації перетворив на інтерактивну бесіду. Виявляється сьогодні громади, місцеве самоврядування та їх діяльність перебувають практично «під мікроскопом». Громадські організації, активісти та громадяни активно надсилають інформаційні запити. Експерт порадив бути уважними і надавати лише ту інформацію, розпорядниками якої є об’єднані громади.
Оксана Стельмах, радник з комунікацій Чернігівського ЦРМС, розповіла учасникам про імідж громади його вплив на розвиток території. За її словами позитивний імідж – це розвиток інфраструктури, привабливість для туристів та вигоди для жителів громади. Вона також розповіла про такі поняття як брендинг громади та репутація. «Важливо пам’ятати, що громада має бути цікавою та комфортною не тільки для туристів, а і для місцевих жителів», - сказала експерт.
Також під час тренінгу були презентовані результати соціологічного дослідження на тему: «Інформаційні потреби жителів ОТГ», яке проведене 23-24 липня на замовлення ГО «Асоціація регіональних ЗМІ». За результатами цього опитування можна зробити висновок, що жителі громад із ЗМІ хочуть дізнаватися більше інформації про благоустрій, роботу житлово-комунального господарства, діяльність медичних та освітніх закладів, залучення інвестицій у громаду та створення робочих місць. Менше жителів цікавить інформація про злочинність та «сухі» звіти.
Чернігівський ЦРМС
Останні новини Чернігівщини
«Спас Чернігівський: Собор як місце єднання»: у Софії Київській презентували спецвипуск журналу про чернігівську пам’ятку 10:13
Вчора у Національному заповіднику «Софія Київська» провели презентацію спецвипуску журналу «Антиквар», присвяченого чернігівському Спасо-Преображенському собору.
Городнянські поліцейські відсторонили від керування нетверезого водія, вміст алкоголю в крові якого перевищував допустиму норму більш ніж у 14 разів 09:35
Поліцейські сектору реагування патрульної поліції ВП №3 (м. Городня) Чернігівського райуправління поліції викрили 53-річного водія автомобіля ВАЗ, який керував транспортом у стані алкогольного сп’яніння. На правопорушника складено адміністративні матеріали.
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 09:32
Протягом минулої доби зареєстровано 6 небезпечних подій, а саме: 2 дорожньо-транспортні пригоди та 4 пожежі. Внаслідок цих подій 2 особи постраждали.
3 грудня: цей день в Україні і світі 09:29
День 1379 Російська агресія - Day 1379 Russian aggression
Служба зайнятості пропонує роботодавцям співпрацю і запрошує скористатися комплексом безкоштовних послуг 14:45
Основні з них: підбір кадрів на засадах рекрутингу, професійне навчання безробітних під конкретні робочі місця; підвищення конкурентоспроможності працівників шляхом отримання ваучера на навчання; навчання жінок «чоловічим» професіям, різні компенсаційні програми, суспільно-корисні роботи.