У зверненнях до Держпродспоживслужби в Чернігівській області переважають скарги про порушення прав споживачів
До Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області протягом 2021 року надійшло 754 звернення від громадян.
Безпосередньо вiд громадян отримано 364 звернення. Решта надіслані з Урядової «гарячої лінії» – 148, ЦА ДПСС – 100, обласні та районні управління ДПСС -13, місцеві органи виконавчої влади - 62, контролюючі органи - 20, органи місцевого самоврядування - 24, місцеві прокуратури – 10, з iнших джерел – 13.
Минулого року до Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області надiйшло 54 колективних звернення, що становить 7,2% вiд загальної кiлькостi.
У зверненнях до Держпродспоживслужби в Чернігівській області громадяни порушують питання про:
- захист прав споживачів – 452.
Як бачимо, найбільша кількість звернень за 2021 рік стосується питань захисту споживачів (60%). Зокрема, щодо якості та правомірності нарахувань суб’єктами господарювання, які надають житлово-комунальні послуги, якості товарів та побутових послуг, якості обслуговування працівниками;
- екологію та забруднення навколишнього середовища, санітарний стан – 190 (25,2%).
Серед питань, які найчастіше порушувалися у зверненнях громадян, також недотримання норм санітарного законодавства. Насамперед це стосується проблем добросусідства, дотримання вимог карантинного законодавства. У зверненнях, пов’язаних із проблемами екології, домінують питання забруднення повітря, ґрунту та порушення норм санітарного законодавства;
- безпечність харчових продуктів та ветеринарну медицину – 80 (10,1%).
Повідомлялося про реалізацію ймовірно неякісної та протермінованої харчової продукції;
- ціни – 14 (1,9%).
Чимала кількість звернень стосувалась підвищення цін на ліки, лікарські та медичні засоби. Поширеною темою для громадян залишається невідповідність фактичної вартості житлово-комунальних послуг діючим тарифам;
- захист рослин та фітосанітарії – 10 (1,3%);
- діяльність посадових і службових осіб – 7 (0,9%);
- інші – 1 (0,1%).
Слід зазначити, що найбільше звернень надійшло з м. Чернігова, проте активно звертаються і споживачі з районів.
Спеціалісти Управління захисту споживачів у телефонному режимі надали громадянам 731 консультацію щодо їхніх прав, визначених чинним законодавством, допомогли при складанні письмових претензій, заяв до суб’єктів господарювання, поновлення їхніх споживацьких прав, виявлення порушень умов договорів між громадянами та виконавцями робіт (послуг), що обмежують права споживача, тощо.
Головним управлінням Держпродспоживслужби в Чернігівській області запроваджена можливість подання письмових звернень з використанням мережi Інтернет. Для автоматизації процесу обробки звернень громадян та надання зручного користувальницького інтерфейсу, заснованого на вебтехнологіях, на офіційному вебпорталі Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області визначено електронну адресу для подачі звернень zv@dpsscn.gov.ua.
Останні новини Чернігівщини
На Чернігівщині зареєстрували індустріальний парк «Носівські господарства» 10:13
Кабінет Міністрів України ухвалив рішення про включення індустріального парку «НОСІВСЬКІ ГОСПОДАРСТВА» до Реєстру індустріальних (промислових) парків. Парк створено строком на 30 років на території міста Носівка Ніжинського району. Ініціатором виступає Носівська міська рада.
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 10:11
Протягом минулої доби зареєстровано 3 небезпечні події, а саме: 2 дорожньо-транспортні пригоди та 1 пожежу. Внаслідок цих подій 2 особи постраждали.
12 грудня: цей день в Україні і світі 10:05
День 1388 Російська агресія - Day 1388 Russian aggression
На Чернігівщині видалено понад 20 тонн безхазяйних пестицидів 11:43
У листопаді на території області проведено комплекс робіт з видалення безхазяйних та непридатних до використання хімічних засобів захисту рослин (ХЗЗР). За результатами заходів утилізовано понад 20 тонн отруйних речовин.