До бюджетів територіальних громад Чернігівщини у 2016 році сплачено понад 3 мільярди гривень податків і зборів
Податок на доходи фізичних осіб – один із найвагоміших у формуванні бюджетів територіальних громад. Більше половини надходжень у минулому році (57 відсотків) забезпечено за рахунок податку на доходи фізичних осіб (ПДФО), якого надійшло майже 1,8 млрд.гривень.
Відповідно до законодавства 15 відсотків сплаченого податковим агентом податку зараховується до обласного бюджету, розпорядником коштів якого є обласна рада. За рахунок ПДФО сформовано понад 72 відсотки обласного бюджету (353 млн.грн.).
Разом з тим, на надходження податку на доходи фізичних осіб до бюджетів громад впливає кількість платників, що здійснюють діяльність на території відповідних населених пунктів та розмір заробітної плати.
У залежності від контингенту платників доля ПДФО у доходах районних бюджетів коливається у межах від 30 до 66 відсотків. Найбільший вплив на формування бюджетів цей податок має у м. Прилуки - 66 відс. загальної суми сплачених до міського бюджету податків, м. Н-Сіверський - 64 відс., Варвинському - 62 відс., Чернігівському, Бобровицькому та Корюківському районах по 58 відсотків. Бюджет м. Чернігова поповнився за рахунок податку на доходи фізичних осіб на 472 млн.грн. що складає 53 відсотки.
Традиційно, майже 40 відс. надходжень ПДФО перераховано до бюджету організаціями та установами сфери державного управління, освіти та охорони здоров’я (699 млн.грн.). Сільськогосподарські підприємства сплатили 338 млн.грн. податку, чим забезпечили понад 19 відс. дохідної частини бюджетів територіальних громад. Питома вага промислових підприємств у сплаті ПДФО при наповненні бюджетів становить 17,5 відс. загального обсягу (308 млн.грн.). Вклад суб’єктів сфери торгівлі та громадського харчування незначний – 5,8 відс. (102 млн.грн. ПДФО).
З метою збільшення доходів територіальних громад органами Державної фіскальної служби області проводяться заходи, спрямовані на упередження та недопущення використання неоформленої найманої праці. Зокрема, відпрацьовуються суб’єкти господарювання, діяльність яких вказує на відповідні ризики. Постійно здійснюється аналіз податкової звітності, порівнюються обсяги виручки, види діяльності платників податків, опрацьовується інформація, яка надходить від органів влади та інших джерел.
За результатами проведених заходів, фіскальні органи області посприяли офіційному оформленню трудових відносин 3,6 тис. найманих працівників, а до державної реєстрації підприємницької діяльності залучено понад 1 тис. громадян. Це позитивно вплинуло на зростання доходів місцевих бюджетів та підвищення соціального захисту найманих працівників.
Відділ організації роботи ГУ ДФС у Чернігівській області
Останні новини Чернігівщини
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 12:44
Протягом минулої доби зареєстровано 2 небезпечні події, а саме: 2 пожежі.
На Чернігівщині розроблять обласну Стратегію з контролю над тютюном на 2025-2026 роки 12:21
Питання її впровадження ініціював Олександр Чепурний, гендиректор Обласного центру контролю та профілактики хвороб МОЗ України, на черговому засіданні регіональної координаційної ради з питань громадського здоров’я.
На Новгород-Сіверщині поліцейські відсторонили від керування нетверезих водіїв, рівень алкоголю в крові яких значно перевищував допустиму норму 11:41
Поліцейські Новгород-Сіверського райвідділу поліції виявили трьох водіїв, які керували транспортними засобами у стані алкогольного сп’яніння.
Ялинки на центральній площі Чернігова цьогоріч не буде 11:19
У Чернігові цього року не встановлюватимуть ялинку на центральній площі, а разом із нею — «казкове містечко», фуд-зону та інші святкові елементи.
Понад 300 тисяч гривень збитків: поліція Чернігівщини повідомила інженеру технічного нагляду про підозру в службовій недбалості 10:48
Слідчі слідчого управління поліції Чернігівщини за оперативного супроводу співробітників обласного управління стратегічних розслідувань та під процесуальним керівництвом Чернігівської обласної прокуратури викрили 63-річного посадовця у неналежному виконанні службових обов'язків.