На «гарячій лінії» про порядок розгляду звернень громадян, запитів на публічну інформацію та надання адміністративних послуг
ДПІ у м. Чернігові проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з начальником відділу надання адміністративних послуг, розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації Марією Ребенок на найбільш актуальні теми з питань порядку розгляду звернень громадян, доступу до публічної інформації та надання адміністративних послуг.

Надаємо відповіді на питання, задані під час проведення заходу:
Питання 1: За якою формою подається запит на отримання публічної інформації та чи обов’язково в запиті на отримання публічної інформації зазначати причини подання запиту ?
Відповідь: Відповідно до п. 4,2 ст.19 р. IV Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 03.01.2011р. № № 2939-VI запит на інформацію подається у довільній формі та запитувач має право не пояснювати причини подання запиту.
Питання 2: Який порядок отримання відповіді на запит, здійснений на гарячу лінію «Пульс»?
Відповідь: При наданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по-батькові (посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи) та обов’язково зазначити назву органу ДФС, з яким пов’язана подія, коли відбулась подія, прізвище, ім’я, по-батькові працівника органу ДФС, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми.
Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються в режимі Call-back невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів. Результати розгляду анонімної інформації не повідомляються.
Питання 3: Які умови отримання картки платника податків?
Відповідь: Надання зазначеної адміністративної послуги регламентується Податковим кодексом України та Наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.12.2013 № 779. Так, для отримання картки платника необхідно особисто звернутися до контролюючого органу за своїм місцем проживання або за власним бажанням – до контролюючого органу за місцем отримання доходів або за місцезнаходженням іншого об'єкта оподаткування; заповнити облікову картку платника податків та пред’явити паспорт громадянина України.
Строк надання адміністративної послуги - п'ять робочих днів. Послуга надається безоплатно.
Питання 4: Який порядок отримання довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету ?
Відповідь: До інспекції платник податків подає заяву, оформлену за формою згідно з додатком 2 до наказу Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 року № 567.
Для отримання довідки у паперовому вигляді заявник особисто (або уповноважена на це особа) подає заяву до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків, який звертається за наданням послуги. Для отримання довідки в електронному вигляді платник податків подає заяву у порядку, передбаченому для подання звітності в електронній формі.
Слід пам’ятати, що заява щодо отримання довідки складається з обов’язковим посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, що передбачає надання органом ДФС Довідки та зазначенням назви підприємства (установи), до якого (якої) Довідку буде подано платником податків.
Строк надання послуги - п'ять робочих днів з дня отримання заяви. Довідка видається безоплатно.
Питання 5: Як надати інформацію на сервіс «Пульс»?
Відповідь: Для надання інформації на гарячу лінію «Пульс» необхідно набрати номер телефону (044) 284-00-07, перевести стаціонарний телефон у тоновий режим (зазвичай треба натиснути клавішу «зірочка») та натиснути «1» - для надання інформації щодо протиправних дій або бездіяльності працівників органів ДФС, корупційних дій, контрабанди, черг, інших проблем, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів, щодо проблем при поданні звітності, недоліків у роботі органів ДФС тощо. Для отримання відповіді з питань оподаткування, державної митної справи, ЄСВ та іншого законодавства необхідно натиснути «2». Інформація приймається цілодобово.
Детально ознайомитися з пам’яткою користувача можна на сайті ДФС України ( sfs.gov.ua).
Питання 6: Чи допускається розголошення відомостей, що містяться у зверненнях громадян?
Відповідь: Відповідно до ст. 10 Закону України «Про звернення громадян» не допускається розголошення одержаних із звернень відомостей про особисте життя громадян без їх згоди чи відомостей, що становлять державну або іншу таємницю, яка охороняється законом, та іншої інформації, якщо це ущемляє права і законні інтереси громадян. Не допускається з'ясування даних про особу громадянина, які не стосуються звернення. На прохання громадянина, висловлене в усній формі або зазначене в тексті звернення, не підлягає розголошенню його прізвище, місце проживання та роботи.
Ця заборона не поширюється на випадки повідомлення інформації, що міститься у зверненні, особам, які мають відношення до вирішення справи.
ДПІ у м. Чернігові нагадує, що запит на інформацію може бути подано до інспекції особисто, надіслано на електронну скриньку ch.dpi2526@sfs.gov.ua або поштою за адресою: 14000, м. Чернігів, вул. Кирпоноса, 28 (на конверті вказувати «Публічна інформація»). Також інформацію можна отримати, зателефонувавши за номером 65-28-25.
Сектор комунікацій ДПІ у м. Чернігові
Останні новини Чернігівщини
На Чернігівщині + 15 «Класів безпеки» 14:27
У рамках Всеукраїнського проєкту в Чернігівському районівпродовж тижня відкрито 15“Класів безпеки”.
В’ячеслав Чаус вступився за сумлінних платників податків: Відчепіться від бізнесу! 14:24
Тема створення додаткових бар’єрів для бізнесу Головним управлінням ДПС в Чернігівській області знайшла своє продовження у сьогоднішньому брифінгу в медіацентрі ОВА.
Завдали шкоду довкіллю на 32 мільйони гривень: правоохоронці скерували до суду провадження про забруднення земель 14:22
Слідчі Головного управління Нацполіції в області завершили досудове розслідування у двох кримінальних провадженнях щодо забруднення земель у Прилуцькому районі небезпечними відходами нафтовидобувної галузі. Матеріали проваджень з обвинувальними актами передано прокурору для направлення до суду.
Ніжинська поліція розслідує обставини травмування чоловіка на залізничних коліях 14:20
Вчора, близько 21:30, до поліції надійшло повідомлення про те, що у Носівці на залізничному вокзалі потяг травмував людину.

Виконавчий комітет встановив тарифи на опалення і гарячу воду для абонентів КП «ТКЕ». Для населення вони не змінюються 14:18
30 листопада виконавчий комітет Чернігівської міської ради погодив встановлення тарифів на теплову енергію, її транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії, послуги з постачання гарячої води КП «ТКЕ», яке здійснює господарську діяльність на ТЕЦ.