Рівень обслуговування платників в центрах підвищується
Відносини між органами Державної фіскальної служби та платниками податків змінюються. Це засвідчило анкетування, під час якого оцінювалася робота Центрів обслуговування платників. Саме так вважають 559 респондентів.
Вони, зокрема зазначили, що нові, переважно електронні сервіси, та зручні засоби комунікацій, Інтернет, а також зона Wi-Fi значно спростили процедуру отримання послуг.
Більшість відвідувачів центрів оцінили підвищення фахового рівня працівників, які обслуговують. А також відзначили оперативність при наданні адміністративних, інформаційних та консультаційних послуг. До речі, протягом жовтня фахівці центрів надали майже 6 тисяч таких послуг.
Отже, результати опитування вкотре підтвердили, що завдяки інноваційним заходам рівень обслуговування платників в центрах підвищується. Посадовці прагнуть відповідати вимогам, які диктує час. І платники це відчули.
Останні новини Чернігівщини
В обласній філармонії презентували виставу «НАСскрізь». Актори – ветерани та ветеранки Хмельниччини 09:44
«НАСскрізь» – це вистава Хмельницького обласного академічного музично-драматичного театру імені М.Старицького. Її унікальність в тому, що акторами є ветерани та ветеранки російсько-української війни. Режисер-постановник проєкту – також ветеран – Дмитро Гусаков.
У Чернігові другий рік поспіль реалізується соціальний проєкт «Долоньки тепла. Подаруй свято дитині воїна» 09:42
У Чернігові другий рік поспіль триває соціальний проєкт «Долоньки тепла.
Стартував прийом заявок на участь у програмі житлових ваучерів для внутрішньо переміщених осіб з ТОТ 09:39
Подати заявку за новим компонентом єВідновлення можна відсьогодні, 1 грудня, через мобільний застосунок Дія
2 грудня: цей день в Україні і світі 09:37
День 1378 Російська агресія - Day 1378 Russian aggression
«Розумовські зустрічі»: вперше за участі глави роду Розумовських 13:32
«Розумовські зустрічі» – це зустріч ліриків і фізиків», де поєднуються гуманітарні та технологічні підходи, створюючи особливих дух конференції.