Рівень обслуговування платників в центрах підвищується
Відносини між органами Державної фіскальної служби та платниками податків змінюються. Це засвідчило анкетування, під час якого оцінювалася робота Центрів обслуговування платників. Саме так вважають 559 респондентів.
Вони, зокрема зазначили, що нові, переважно електронні сервіси, та зручні засоби комунікацій, Інтернет, а також зона Wi-Fi значно спростили процедуру отримання послуг.
Більшість відвідувачів центрів оцінили підвищення фахового рівня працівників, які обслуговують. А також відзначили оперативність при наданні адміністративних, інформаційних та консультаційних послуг. До речі, протягом жовтня фахівці центрів надали майже 6 тисяч таких послуг.
Отже, результати опитування вкотре підтвердили, що завдяки інноваційним заходам рівень обслуговування платників в центрах підвищується. Посадовці прагнуть відповідати вимогам, які диктує час. І платники це відчули.
Останні новини Чернігівщини
29 червня: цей день в Україні і світі 08:16
ДЕНЬ 1222 РОСІЙСЬКА АГРЕСІЯ - DAY 1222 RUSSIAN AGRESSION
28 червня: цей день в Україні і світі 08:01
ДЕНЬ 1221 РОСІЙСЬКА АГРЕСІЯ - DAY 1221 RUSSIAN AGRESSION
У Чернігівській міській раді відбувся круглий стіл до Дня Конституції України 17:27
Напередодні Дня Конституції України в приміщенні Чернігівської міської ради відбувся круглий стіл на тему «Захист прав людини в умовах війни: стан і перспективи Чернігівської громади».
Ніжинські поліцейські викрили зловмисника, причетного до крадіжки з магазину 16:55
До чергової частини Ніжинського районного управління поліції надійшло повідомлення від продавчині місцевого магазину про крадіжку.