Зареєстрований ринок праці Чернігівщини в лютому 2014 року. ДОВІДКА
За даними державної служби зайнятості кількість зареєстрованих безробітних у Чернігівській області за місяць збільшилася на 2,1% та на кінець лютого п.р. становила 15,6 тис. осіб.
Допомогу з безробіття отримували 84,0% осіб, які мали статус безробітного.
Показник рівня зареєстрованого безробіття зафіксовано на рівні 2,4%.
За сприяння державної служби зайнятості в лютому працевлаштовано 1,0 тис. мешканців області, серед яких 46,6% були у віці до 35 років.
Середній розмір допомоги з безробіття в області становив 1110 грн., що дорівнює 91,2% законодавчо визначеного розміру мінімальної заробітної плати (1218 грн.).
Останні новини Чернігівщини
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 12:44
Протягом минулої доби зареєстровано 2 небезпечні події, а саме: 2 пожежі.
На Чернігівщині розроблять обласну Стратегію з контролю над тютюном на 2025-2026 роки 12:21
Питання її впровадження ініціював Олександр Чепурний, гендиректор Обласного центру контролю та профілактики хвороб МОЗ України, на черговому засіданні регіональної координаційної ради з питань громадського здоров’я.
На Новгород-Сіверщині поліцейські відсторонили від керування нетверезих водіїв, рівень алкоголю в крові яких значно перевищував допустиму норму 11:41
Поліцейські Новгород-Сіверського райвідділу поліції виявили трьох водіїв, які керували транспортними засобами у стані алкогольного сп’яніння.
Ялинки на центральній площі Чернігова цьогоріч не буде 11:19
У Чернігові цього року не встановлюватимуть ялинку на центральній площі, а разом із нею — «казкове містечко», фуд-зону та інші святкові елементи.
Понад 300 тисяч гривень збитків: поліція Чернігівщини повідомила інженеру технічного нагляду про підозру в службовій недбалості 10:48
Слідчі слідчого управління поліції Чернігівщини за оперативного супроводу співробітників обласного управління стратегічних розслідувань та під процесуальним керівництвом Чернігівської обласної прокуратури викрили 63-річного посадовця у неналежному виконанні службових обов'язків.