Чернігівщина та Львівщина мають потужний туристичний потенціал, об'єднавши який зможуть відкрити нові перспективи для обох областей
Про досвід створення брендів малих міст, способи популяризації громад та про розвиток внутрішнього туризму говорили сьогодні під час онлайн-семінару "Брендування малих міст - одна з важливих складових розвитку туризму”.

Участь у семінарі взяли заступниця голови Чернігівської облдержадміністрації Олена Дума, заступник голови Львівської ОДА Віталій Загайний, керівники профільних департаментів та представники міст і громад Чернігівської та Львівської областей.
– Наприкінці травня голова Чернігівської ОДА Анна Коваленко підписала Меморандум з Львівською облдержадміністрацією, який став основою для успішного розвитку туристичної галузі обох регіонів. Завдяки таким семінарам як сьогоднішній, громади матимуть можливість поглибити обмінний досвід та ефективно реалізовувати успішні практики на своїх територіях, – під час вітання зазначила Олена Дума.
Вона підкреслила, що Чернігівщина займає одне з провідних місць в Україні за кількістю пам’яток культурної спадщини. На обліку перебуває близько дев’яти тисяч пам’яток історії та культури, понад 1 900 з них – національного значення.
Заступниця голови ОДА наголосила. що розвиток туризму є одним із пріоритетних напрямків роботи Чернігівської облдержадміністрації.
Під час семінару учасники мали змогу ознайомитися з досвідом створення брендів територіальних громад Львівської та Чернігівської областей.
Дізналися про етапи розробки брендбуку міста Дрогобичі, як змінилося місто за п’ять років та яким чином вдалося залучити кошти для розвитку території.
– З XV століття Дрогобич був солеварним центром, тому логотип складається з купи солі, літери «Д» та «посмішки щасливих людей». Після активного обговорення обрали і слоган міста, ним став – #Дрогобичуньомувсясіль", – розповів про створення логотипу Ігор Чава.
Також учасникам було презентовано досвід брендування Ніжинської громади та процес створення власного логотипа – Любецької ТГ.
На онлайн-зустрічі проаналізували унікальний досвід Чернігова у маркуванні територій. Обговорили способи реклами ««міста легенд» та популяризацію цього символу серед туристів.
Представники обох областей мали змогу поспілкуватися, обговорити проблеми з якими стикалися під час роботи в напрямку розвитку місцевого туризму.
– Переконана, що цікавий та корисний наочний приклад, як ефективно використовувати «родзинки» територій у своїй роботі зможуть використовувати як представники громад, спеціалісти туристичного сектору, так і власники садиб сільського зеленого туризму, готельєри та екскурсоводи, – сказала заступниця голови ОДА.
Останні новини Чернігівщини
Як зберегти своє ментальне здоров’я тим, хто щодня дбає про інших: медикам Чернігівської ЦРЛ презентували обласну галерею сили теплих дій «Дотики підтримки» 10:35
Днями, з нагоди Всесвітнього дня ментального здоров’я, для фахівців Чернігівської центральної районної лікарні відбувся тематичний захід – нетворкінг з презентацією обласної галереї сили теплих дій «Дотики підтримки».
У Прилуках поліцейські затримали підозрювану у наркоторгівлі 10:21
Співробітники відділу кримінальної поліції та слідчі Прилуцького районного відділу поліції під процесуальним керівництвом Прилуцької окружної прокуратури задокументували низку фактів збуту психотропної речовини, до яких причетна 39-річна місцева мешканка.
«Дотики підтримки»: нетворкінг для фахівців з супроводу ветеранів до Всесвітнього дня ментального здоров'я 09:57
Підтримати тих, хто допомагає іншим – у Чернігові до Всесвітнього дня ментального здоров’я організували зустріч для фахівців, які надають всебічну підтримку ветеранам і демобілізованим особам.
Остерська громада: як цифровізація містобудівної документації змінює підхід до планування територій 09:15
Остерська громада на Чернігівщині стала однією з перших в Україні, яка повністю оцифрувала свою містобудівну документацію та інтегрувала її до Містобудівного кадастру на державному рівні.
Інформаційно-консультаційна підтримка підприємців під час війни: у Коропі відбулася зустріч «Діалог влади та бізнесу» 08:32
Днями у Коропі відбулася чергова зустріч «Діалог влади та бізнесу». Цього разу у фокусі обговорення – інформаційно-консультаційна підтримка підприємців під час війни, адже для того, щоб ефективно пристосовуватись до змін і розвиватись важливим є отримання необхідних знань та консультацій.