Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 26 квітня, 15:50:25

Звернення громадян – один із показників діяльності влади

17.01.2012   15:27

Про стан та удосконалення роботи зі зверненнями громадян у відділах та управліннях Чернігівської міської ради, районних у місті рад, комунальних підприємствах міста Чернігова відповідно до Закону України “Про звернення громадян” йшлося 16 січня на засіданні виконавчого комітету міської ради.

Доповів про цю важливу роботу начальник відділу звернень громадян та соціальних питань міської ради Сергій Кухаренко. Він підкреслив, що робота зі зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямків діяльності органів місцевого самоврядування. Її стан періодично розглядається на засіданнях виконавчих комітетів міської ради та районних у місті Чернігові рад, нарадах, семінарах і знаходить своє відображення в організаційно-розпорядчих документах.

С. Кухаренко відзначив чітку тенденцію зосередження зусиль керівництва міської ради, керівників структурних підрозділів, голів районних у місті рад на вжиття комплексу заходів, спрямованих на удосконалення роботи зі зверненнями громадян, оперативне вирішення їхніх питань, на забезпечення взаємодії не тільки структурних підрозділів міської та районних у місті рад, а й депутатів усіх рівнів при розв’язанні проблем, з якими звертаються громадяни, при врахуванні їх у прийнятті рішень і соціальних програм та наданні практичної допомоги.

З метою посилення ефективності виконавської дисципліни щодо розгляду звернень громадян, персональної відповідальності посадових та службових осіб за належне вирішення, у межах своїх повноважень, питань, порушених у зверненнях, введено у практику заслуховування оперативної інформації про стан розгляду звернень та звітів керівників відділів, управлінь міської ради, підприємств, установ та організацій міста про їх персональну відповідальність за стан роботи зі зверненнями громадян.

На виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади, відповідно до підпункту 1 пункту “б” частини першої статті 38 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, відділом звернень громадян та соціальних питань міської ради проводиться цілеспрямована робота з контролю за розглядом звернень управліннями та відділами міської ради, Деснянською та Новозаводською районними у місті Чернігові радами, установами та організаціями міста, незалежно від форм власності, вивчається стан цієї роботи на місцях, надаються рекомендації, відповідна практична та методична допомога, узагальнюється і поширюється кращий досвід роботи зі зверненнями.

Значна увага приділяється щоденному контролю за своєчасним і повним розглядом звернень громадян з найбільш життєво важливих питань. Такі звернення знаходяться на контролі у керівництва міської ради.

За словами С. Кухаренка, за матеріалами розгляду звернень проводиться ґрунтовна аналітична робота. Один раз на квартал готується відповідна довідка міському голові. “Систематичний аналіз звернень щодо кількості і характеру дає можливість виявити динаміку росту чи зменшення, причини, що їх породжують, вивчати потреби і запити жителів міста, враховувати їх при формуванні бюджету міської та районних у місті рад, програм соціально-економічного розвитку, істотно активізувати роботу з вирішення обґрунтованих вимог громадян, вживати вичерпних заходів щодо реального поновлення порушених прав”, – переконаний С. Кухаренко.

З метою попередження необґрунтованих скарг та забезпечення гласності у роботі зі зверненнями, прозорості і відкритості у діяльності органів місцевого самоврядування, робота зі зверненнями громадян висвітлюється у засобах масової інформації. У газетах „Чернігівські відомості”, „Деснянська правда” публікуються інформації щодо розгляду звернень та організації особистих прийомів. У них започатковані постійно діючі рубрики міського голови, його заступників, окремих спеціалістів, які як надають консультативно-правову допомогу, так і оперативно висвітлюють матеріали розгляду звернень.

Удосконалюються форми особистого прийому громадян керівництвом міської ради та районних у м. Чернігові рад, посадовими особами органів місцевого самоврядування, керівниками підприємств, установ та організацій міста. Для більш ефективного вирішення питань, з якими звертаються громадяни міста, на особисті прийоми міського голови та його заступників постійно запрошуються начальники управлінь та відділів міської ради.

За 2011 рік керівництвом міської ради прийнято на особистому прийомі 364 громадянина. За звітний період до міської ради надійшло 6990 звернень громадян, що на 612 більше у порівнянні з 2010 роком. Але зменшилась загальна кількість громадян, які звернулись у колективних зверненнях до міської ради (2011р. – 9546; 2010 р. –10135).

Відповідна робота зі зверненнями громадян проводиться безпосередньо у відділах та управліннях міської ради, Деснянській та Новозаводській районних у місті Чернігові радах. Так, за 2011 рік розглянуто 3788 звернень, з яких задоволено 2515, на особистому прийомі прийнято 6601 звернення, задоволено 3483.

Крім того, до загальноміського диспетчерського центру управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради надійшло 4524 звернення, з яких 4041 – задоволено, 483 – роз’яснено.

С. Кухаренко запевнив, що відділ звернень громадян та соціальних питань міської ради буде і надалі, у межах наданих йому повноважень, удосконалювати форми і методи роботи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, здійснення контрольних функцій щодо розгляду звернень у структурних підрозділах міської ради, районних у місті Чернігові радах, на підприємствах, в установах та організаціях міста.

Останні новини Чернігівщини

Що роблять громади області з тисячами тонн відходів від руйнувань через війну 15:41

На сьогодні у Чернігівській області обліковується 16,7 тисячі тонн відходів від руйнувань, що утворилися внаслідок пошкодження будівель та споруд під час бойових дій, терористичних актів, диверсій, а також під час робіт з ліквідації їх наслідків.

Для рятувальників з Чернігова запустили безкоштовний онлайн-курс англійської мови 15:29

Мережа освітньо-культурних просторів Гончаренко центр запускає безкоштовні онлайн-курси англійської мови для працівників ДСНС Чернігівщини.

Допомагаємо переселенцям та ветеранам війни знайти роботу 15:25

Соціальні мережі та медіа, дистанційне навчання, онлайн-зустрічі, електронний документообіг – цифровізація сьогодні має вплив на кожну сферу нашого життя, але і живе спілкування та очний обмін думками, ідеями, інформацією теж не втрачає своєї актуальності.

Напад на журналістів телеканалу “Дитинець”: рік марного розслідування 09:56

Минуло більше року від резонансного для Чернігова порушення прав журналістів на професійну діяльність.

Новий тролейбусний маршрут, який з'єднає Шерстянку і Подусівку з центром та Бобровицею

Новий тролейбусний маршрут, який з'єднає Шерстянку і Подусівку з центром та Бобровицею 09:43

У Чернігові розширюють тролейбусну мережу. Додається новий маршрут, який з'єднає мікрорайон Шерстянка, де до цього ніколи не курсував електричний громадський транспорт, через Подусівку та центр міста, з Бобровицею.