Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 26 квітня, 15:12:18

Стан роботи зі зверненнями громадян у Чернігівській митниці протягом першого півріччя 2012 року

19.07.2012   16:08Агенцiя

За 1 півріччя 2012 ріку до Чернігівської митниці надійшло 48 звернень громадян, що на 32 звернення більше в порівнянні з аналогічним періодом 2011 року (16 звернень).

Із них: 9 передано на розгляд з Державної митної служби України (Держмитслужба), 1 – з Управління виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Чернігівській області, 38 – надійшли безпосередньо від громадян поштою або надані особисто.

Збільшення кількості письмових звернень громадян відбулось за рахунок неодноразових звернень громадян – колишніх працівників митниці, які були звільнені за неналежне виконання службових обов’язків, що призвело до порушення службової дисципліни.

Зміст основних питань, що порушують громадяни у письмових зверненнях:

– кадрові питання – 52,08% (2011 – 25,00%);
– прохання надати роз’яснення з різних питань митного законодавства та митних процедур – 12,5% (2011 – 18,75%);
– оскарження громадянами розміру стягнених з них митних платежів або факту їх стягнення; прохання повернути раніше стягнені митні платежі – 4,17% (2011 – відсутні);
– щодо відмови митного органу в митному оформленні чи пропуску предметів через митний кордон України – 6,25% (2011 – 6,25%);
– звернення, пов’язані з оскарженням постанов митниць у справах про порушення митних правил – 4,17% (2011 – відсутні);
– повідомлення щодо незадовільної організації роботи митниці, неправомірних дій або неналежного виконання службових обов’язків з боку окремих працівників – 14,58% (2011 – відсутні);
– інші питання – 6,25% (2011 – 37,4%).

З загальної кількості розглянутих звернень:

– задоволено – 23 (2011 – 6); в тому числі надані роз’яснення – 6 (2011 – 3);
– відмовлено – 25 (2011 – 10).

Виконавська дисципліна при роботі зі зверненнями громадян у підрозділах митниці наступна: 46 звернень розглянуто в термін до 15 діб, 1 звернення – до 30 діб, 1 звернення – до 45 діб.

Керівництвом митниці за 1 півріччя 2012 року особисто прийнято 40 осіб. З них начальником митниці 10, заступниками начальника митниці 30. У результаті розгляду звернень громадян на особистих прийомах громадяни отримали консультації, деяким особам надано допомогу в оформленні документів, потрібних для подання митним органам.

Останні новини Чернігівщини

Напад на журналістів телеканалу “Дитинець”: рік марного розслідування 09:56

Минуло більше року від резонансного для Чернігова порушення прав журналістів на професійну діяльність.

Новий тролейбусний маршрут, який з'єднає Шерстянку і Подусівку з центром та Бобровицею

Новий тролейбусний маршрут, який з'єднає Шерстянку і Подусівку з центром та Бобровицею 09:43

У Чернігові розширюють тролейбусну мережу. Додається новий маршрут, який з'єднає мікрорайон Шерстянка, де до цього ніколи не курсував електричний громадський транспорт, через Подусівку та центр міста, з Бобровицею.

Станція технічного обслуговування "GARAGE" у Чернігові 09:38

Завдяки програмі «Власна справа» урядового проєкту єРобота тисячі українців вже здійснили свої мрії про власний бізнес. Ми радіємо кожній новій підприємницькій ініціативі і пишаємося кожним грантером.

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 09:23

Протягом минулої доби зареєстровано 5 небезпечних подій, а саме: 2 дорожньо-транспортні пригоди, 2 пожежі та 1 аварійну ситуацію на мережах життєзабезпечення. Внаслідок цих подій 2 особи постраждали.

Рух автотранспорту по вулиці Любецькій планують відкрити у травні 09:11

Виконавчий комітет Чернігівської міської ради на засіданні 24 квітня погодив дозвіл на продовження перекриття вул. Любецької від Ріпкинської до Широкої до 31 травня 2024 року.