В Ічні запрацював цифровий навчальний центр
Цифрові освітні центри (Digital Learning Centers - DLC) — це освітні простори, обладнані сучасною технікою, а також навчальними матеріалами. Головна мета таких центрів – надання безпечного доступу до дистанційної освіти дітям, які не можуть здобувати її очно.
Проєкт впроваджується за фінансової підтримки Європейського Союзу.
Окрім того, центри виконуватимуть низку інших функцій. Серед них — сприяння соціалізації та взаємодії дітей і підлітків, мотивація до навчання, надання допомоги в професійній орієнтації.
У межах проєкту «Безпечне повернення до навчання в Україні» фінська міжнародна неурядова організація «Finn Church Aid» (FCA) у співпраці з Управлінням освіти і науки Чернігівської ОДА допомогла відкрити у громадах Чернігівської області сучасні цифрові навчальні центри.
П’ять таких центрів вже працюють в громадах Чернігівської області, зокрема у Коропі, Носівці, Бахмачі, Ніжині та Ічні. Приміщення для цифрових центрів надаються місцевими громадами з урахуванням безпекової ситуації та доступності. Подібні центри також функціонують в 9 інших областях України.
Завдяки партнерській підтримці міжнародної організації Save the Children до 5 цифрових навчальних центрів області передані ноутбуки і спеціальні комплекти гаджетів SPARK KIT, що дає можливість викладачам проводити заняття для групи дітей з доступом до усіх необхідних освітніх платформ.
Відвідування цифрових навчальних центрів безкоштовне, вони відкриті для усіх дітей шкільного віку у громадах. Місцеві органи управління освітою формують відповідний графік роботи і розклад занять, активностей за компонентом формальної освіти – передбачені за стандартами МОН, та неформальної освіти – соціально-емоційне навчання, творчі гуртки тощо.
МО «Finn Church Aid» — найбільша у Фінляндії міжнародна неурядова організація, яка має понад 70 років досвіду гуманітарної діяльності у багатьох країнах світу, надає допомогу людям у надзвичайних ситуаціях незалежно від їхніх релігійних переконань, етнічного походження чи політичних поглядів. Має підтверджену експертизу у впровадженні проєктів міжнародного розвитку, консультування в освітній галузі, один із основних напрямів її діяльності на даному етапі – підтримка забезпечення безперервного доступу до освіти. Проєкти, спрямовані на відновлення доступу до шкільного навчання в Україні, організація почала впроваджувати у 2022 році за фінансової підтримки приватних благодійників і міжнародних донорів з метою гуманітарного реагування – зокрема, у Житомирській, Київській і Чернігівській областях, вже почала діяльність на Харківщині.
Управління освіти і науки Чернігвської ОВА
Останні новини Чернігівщини
У коледжі й профтехи області почала надходити комп’ютерна техніка від Латвії 12:37
Традиційно передачу обладнання забезпечили представники асоціації «Brunotava», що є надійним та постійним партнером Чернігівщини другий рік поспіль.

Аудит бюджету Ріпкинської селищної територіальної громади: потенціал для підвищення спроможності громади 12:17
В Управлінні Північного офісу Держаудитслужби у Чернігівській області проведено чергову робочу зустріч з керівництвом Ріпкинської селищної територіальної громади щодо обговорення результатів державного фінансового аудиту бюджету цієї громади. Дослідженням охоплено період з 01.01.2021 по 31.12.2024.

«Армія відновлення» на Чернігівщині: з початку року видано майже 6 тисяч направлень на суспільно корисні роботи 12:15
До таких робіт залучають безробітних, яким не вдалося знайти роботу за фахом, а також внутрішніх переселенців. На оплату їхньої праці з Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття спрямовано понад 42 млн грн.
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 12:13
Протягом минулої доби зареєстровано 6 небезпечних подій, а саме: 1 аварійну ситуацію на мережах життєзабезпечення та 5 пожеж.
На Конгресових слуханнях Чернігівщина поділилася досвідом просторового планування в громадах 12:12
Представники Чернігівщини онлайн доєдналися до Конгресових слухань. Цього разу мова йшла про просторове планування в територіальних громадах. Це ключовий інструмент управління розвитком територій громад.